واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰

درگیری صهیونیستها وجوانان فلسطین

نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) با جوانان و دانشجویان فلسطینی در کرانه باختری درگیر شدند که در این درگیری‌ها صهیونیست‌ها به استفاده گسترده از گاز اشک‌آور روی آوردند.

به گزارش تدبیر24 به نقل از سایت فلسطین الیوم، منابع فلسطینی اعلام کردند که چندین دانش‌آموز در مدارس نزدیک به محل درگیری‌ها بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور مصدوم شدند.

سایت اینترنتی النشره نیز با بیان اینکه دو تن در این درگیری‌ها بر اثر اصابت مستقیم گلوله زخمی شدند، گزارش داد: نیروهای اسرائیلی خیابانی که قدس را به الخلیل متصل می‌سازد را مسدود کردند.

روزنامه الیوم السابع نیز از درگیری‌ میان نیروهای رژیم صهیونیستی با دانشجویان فلسطینی در مقابل زندان عوفر در کرانه باختری خبر داد.

این دانشجویان در اعتراض به شهادت سه تن از همکلاسی‌هایشان راه‌پیمایی برگزار کردند که نیروهای اسرائیلی به سمت آنها گاز اشک‌آور شلیک کردند.

در همین راستا، نیروهای رژیم صهیونیستی 13 فلسطینی را در الخلیل بازداشت کردند.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی حملات رژیم صهیونیستی را که به شهادت 3 فلسطینی در الخلیل انجامید، محکوم کرد.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد که تمام مردم فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی حق دفاع از خود و سرزمینشان را دارند و گزینه مقاومت تنها راه نتیجه‌بخش در مقابله با رژیم صهیونیستی است.

جهاد اسلامی از فلسطینی‌ها در کرانه باختری خواست تا مقابله‌ها با رژیم صهیونیستی را شدت بخشند تا مانع از اقدامات خصمانه این رژیم و شهرک‌نشین‌ها شوند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: