واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

امیدوارم به من اعتماد شود

ملی‌پوش تکواندوی ایران از عملکرد خود در رقابت‌های گرندپری لندن ابراز نارضایتی کرد و در ادامه گفت: امیدوارم کادرفنی باز هم به من اعتماد کنند.

تدبیر24»میرهاشم حسینی در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد خود در رقابت‌های تکواندوی گرندپری لندن اظهار کرد: بالاخره مسابقه‌های گرندپری جایی است که بهترین‌های دنیا می‌آیند و مسابقه‌ها سطح بسیار بالایی دارد. بعد از رقابت‌های جهانی و دانشجویان از لحاظ روحی به هم ریخته بودم و نشد که نتایج خوبی را در گرندپری بگیریم و خودم هم از نتایج کسب شده ناراضی هستم.

وی در ادامه افزود: انشاءالله که بتوانم بعد از این مسابقه‌های انتخابی درون اردویی، خودم را جمع کنم تا به شرایط خوبی از نظر آمادگی روحی و جسمانی برسم تا نتایج خوبی را در ادامه راه کسب کنم.

ملی‌پوش وزن منفی ۶۸ کیلوگرم تکواندوی ایران با اعلام نارضایتی از عملکرد خود در گرندپری‌ لندن، ادامه داد: در مسابقه های گرندپری لندن آن طور که باید، نتوانستم توانایی‌های فردی خودم را به کار گیرم و نتیجه خوبی را کسب کنم. البته من تازه وارد وزن منفی ۶۸ کیلوگرم شده‌ام و یک مقدار طول می‌کشد تا در این وزن جا بیافتم و عملکرد ۱۰۰ درصدی داشته باشم.

او در ادامه با اشاره به سطح  بالای کادرفنی تیم ملی تکواندو توضیح داد: کادر فنی تیم را سه قهرمان جهانی و ملی تشکیل داده‌اند که تجربه زیادی داشته و در این زمینه ملی‌پوشان را کمک می‌کنند. البته خودم از عملکرد چند وقت اخیرم راضی نیستم چه برسد به کادرفنی! اما امیدوام در ادامه نیز به من اعتماد کنند و سعی می‌کنم با پیگیری تمریناتم بهترین نتایج را در رویدادهای پیش رو کسب کنم.

ملی‌پوش تکواندوی ایران، با اشاره به عملکرد خود در رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی، گفت: در بازی اول از عملکرد خودم راضی نبودم و فکر می‌کنم  در مبارزه اول بدنم خواب بود! اما با شروع بازی دوم توانستم خودم باشم و با یک عملکرد خوب نتیجه قابل قبولی را کسب کنم.

میر هاشم حسینی در پایان اظهار کرد: با اتمام و انتخاب نفرات برتر در این رقابت‌ها، به مسابقه‌های انتخابی گرنداسلم در ووشی چین می‌رویم. من بعد از رقابت‌های گرندپری لندن از کادرفنی یک هفته اجازه گرفتم و استراحت کردم که الان در انتخابی‌ها کمی افت داشتم. یک هفته است که در اردوهای تیم ملی حاضر شده‌ام و تمرین می‌کنم، تمام تلاش خود را می‌کنم که در مسابقه‌های پیش رو خودم باشم.

برچسب ها: تدبیر24 امیدوارم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: