واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۰
سعی کردیم ستاره‌های نامداری را به ایران بیاوریم

باره‌سی:اتمسفر آزادی مارا میگیرد!

مدافع سابق تیم فوتبال آث‌میلان و ایتالیا گفت: ما تمام سعی خودمان را کردیم تا بازیکنان نامداری را به ایران بیاوریم.
به گزارش تدبیر24 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کاپیتان اسبق تیم ملی ایتالیا و آث‌میلان در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی گفت: من قبلاً هم به ایران آمده بودم و دربی تهران را از نزدیک دیدم، برای دومین بار است که به ایران سفر می‌کنم و از سفر قبلی‌ام بسیار رضایت دارم و به دوستانم در میلان گفته‌ام که سفر خوبی خواهید داشت و فوتبال دوستان ایرانی هوادارانی پرهیجان هستند و اتمسفر بسیار جالبی در ورزشگاه وجود خواهد داشت.

فرانکو باره‌سی در ادامه افزود: باشگاه پرسپولیس برای این بازی بزرگ با ستار‌ه‌های پرسپولیس ما را دعوت کرده و ما از این دعوت و برنامه‌ریزی‌های آنها تشکر می‌کنیم. حضور هواداران در فرودگاه و استقبال آنها از ستاره‌های میلان نشان می‌دهد که آث میلان در ایران طرفداران زیادی دارد و این نکته جالبی است.

فرانکو باره‌سی در پایان گفت: برای بازی خداحافظی یک ستاره، هواداران استقبال می‌کنند و بازی ستارگان میلان و پرسپولیس می‌تواند یک بازی به یادماندنی باشد. من دربی ایران را از نزدیک دیدم و با فضای آن استادیوم بزرگ و اتمسفر تماشاگران آشنایی دارم و منتظرم که فردا هواداران زیادی به استادیوم بیایند و می‌خواهم ببینم اتمسفر حاکم بر ورزشگاه آزادی چگونه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: