واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱

عاقبت هيس دخترها فرياد نمي زنند

با توجه به عدم استقبال مردم از فيلم ها در ايام ماه مبارک رمضان،فيلم هاي اکران عيد فطر مي تواند گيشه سينماها را نجات دهد.

سيد ضياء هاشمي رئيس شوراي صنفي نمايش در خصوص دليل تمايل نداشتن فيلمسازان به ساخت فيلم هاي سينماي مناسبتي گفت :سينما مانند تلويزيون تعريف روشني ندارد و مردم به ازاي پولي كه پرداخت مي كنند ،‌تمايل به تماشاي فيلم دلخواه خود هستند و از اين جهت فيلم هاي مناسبتي در سينما خيلي كارساز نيست .
وي ادامه داد :تعريف روشن سينما اين است كه بايد مردم را جذب كند تا بتواند گيشه خود را سرپا نگه دارد . در حال حاضر فيلم هايي كه براي عيد فطر اكران شده است خواهيد ديد اقبال خوب مردم را به دنبال خواهد داشت و دليل آن ارتباط فيلم ها با سينما و مردم است.
رئيس شوراي صنفي نمايش گفت :ما در ايام ماه مبارك رمضان فيلم قابل توجهي براي اكران نداشتيم و همچنين به دليل اينكه در اين ايام مردم روزه دار هستند و تمايل براي رفتن به سينما كاهش مي يابد ،‌تهيه كننده ها و پخش كننده ها تمايل خوبي براي حضور در اين ايام را نداشتند و سينما بي رمق ماند.
هاشمي در خصوص نبود بودجه كافي براي فيلم هاي مناسبتي افزود :‌ از ديگر دلايلي كه فيلمسازان تمايلي براي ساخت فيلم هاي مناسبتي براي سينما ندارند ، نبود بودجه مناسب براي ساخت است ،‌اما دليل عمده آن نمايش اين نوع فيلم ها از تلويزيون است كه در قاب تلويزيون بيشتر مخاطب را جذب مي كند ، شايد در سينما هم يك استثنا باشد ، اما آن هم در قالب تله فيلم ساخته مي شود.
رئيس اتحاديه تهيه كنندگان در مورد موفقيت فيلم هايي كه در عيد فطر اكران شده است ، گفت :به طور قاطع مي توان گفت ، فيلم «هيس دخترها فرياد نمي زنند» از استقبال خوبي برخوردار خواهد شد و به بعد از آن به ترتيب فيلم هاي «دهليز» و «جابجا» سينماها را از بي رمقي نجات خواهند داد.
منبع:سینما خبر

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: