واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
نوبخت:

رفع حصر اما بدون سر و صدا

گشايش فضاي سياسي، رفع موانع امنيتي، رفع حصر از برخي چهره هاي سياسي پر طرفدار ترين اين شعارها بودند كه با شور و شوق حاميان روحاني در روزهاي تبليغات انتخاباتي پر رنگ و پررنگتر مي شدند. چرايي استمرار اين سكوت - البته نا خوشايند- كابينه براي حاميان روحاني سوالي بود كه در حاشيه جلسه ديروز هيات دولت با محمد باقر نوبخت در ميان گذاشتيم و نوبخت با چهره يي گشاد اين سكوت را شكست.
به گزارش تدبیر24 محمد باقر نوبخت، سخنگوي كابينه به اعتماد گفت كه رفع حصر از چهره هاي اصلاح طلب و آزادي زندانيان سياسي در دستور كار دولت است اما ترجيح اين است كه اين امور در بي خبري و در عمل دنبال شود. وعده صد روزه حسن روحاني به پايان رسيده و چشم به راهي براي تحقق شعارهاي انتخاباتي اش دو چندان شده است: شعارهايي كه در فصل انتخابات با فريادهاي اشتياق مردم همراهي مي شد.

گشايش فضاي سياسي، رفع موانع امنيتي، رفع حصر از برخي چهره هاي سياسي پر طرفدار ترين اين شعارها بودند كه با شور و شوق حاميان روحاني در روزهاي تبليغات انتخاباتي پر رنگ و پررنگتر مي شدند. چرايي استمرار اين سكوت - البته نا خوشايند- كابينه براي حاميان روحاني سوالي بود كه در حاشيه جلسه ديروز هيات دولت با محمد باقر نوبخت در ميان گذاشتيم و نوبخت با چهره يي گشاد اين سكوت را شكست و علت بي خبري درباره پيشبرد اين موضوعات را براي «اعتماد» تشريح كرد.

نوبخت گفت: با توجه به رويكرد دولت هر اقدامي كه در مسائل سياسي و رفع حصر و گشايش هاي امنيتي و سياسي كشور مورد انتظار جامعه است در دستور كار رييس جمهور قرار دارد.

بهتر است دولت به جاي اينكه حرفي بزند عمل كند.

وي همچنين ادامه داد: در اين دست موارد كه جامعه منتظر اقدام دولت است گاهي بهتر است به جاي پيگيري جزييات امور به دولت اعتماد كرد و گذاشت دولتمردان امور را پيش ببرند. سخنگوي دولت افزود: مردم بايد به دولت تدبير و اميد اعتماد داشته باشند و بدانند در برخي امور بهتر است دولت به جاي اينكه حرفي بزند عمل كند. نوبخت در پاسخ به اينكه اما جامعه بايد حداقل بداند اموري چون مساله رفع حصر از سران اصلاح طلب را دولت در برنامه دارد تا مطمئن باشد كه همه شعار هاي روحاني در فصل انتخابات دنبال مي شود، تا كيد كرد: مردم با توجه به روحياتي كه از دكتر روحاني سراغ دارند بايد به دولت تدبير و اميد اعتماد كنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: