واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴

پاسخ به انتقادها ی خوابگاه آزادی

مدیر مجموعه ورزشی آزادی به انتقاد سرپرست تیم گلف لرستان پاسخ داد.

به گزارش تدبیر 24 توفیق کابلی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به انتقادات مطرح شده از سوی سرپرست تیم گلف لرستان مبنی بر این که ورزشکارانش به دلیل فقدان امکانات بهداشتی مشکلات پوستی پیدا کردند، اظهار کرد: مشکل خاصی در خوابگاه‌های آزادی وجود ندارد. همین حالا ورزشکاران تیم‌های دیگر در خوابگاه‌ها مستقر هستند. در طول سال سه بار خوابگاه‌ها را سم پاشی می‌کنیم تا مسائل بهداشتی رعایت شود. حدود 20 روز قبل آخرین مرحله گندزدایی در کلیه محیط خوابگاه‌ها انجام شد.

وی با بیان این که سرمربی گلف نظر خودش را گفته است، ادامه داد: تیم‌های کاراته، دوچرخه‌سواری، ووشو و ... مدام در خوابگاه‌های آزادی اردو دارند. خوابگاه‌های ما درجه یک نیستند. ما هتل درجه چهار و پنج نداریم، اما آن طوری هم که این عزیزان گفتند صحت ندارد. می‌توان با این خوابگاه‌ها گذران کرد و آنجا استراحت داشت. درست است که خوابگاه‌های ما مدرن نیستند، ولی از نظر بهداشتی هم مشکلی ندارند و نخواهند داشت.

کابلی با بیان این که تاکنون هیچ اعتراضی به وضعیت بهداشتی خوابگاه‌ها نداشتیم، تاکید کرد: نمی‌دانم چرا دوستان این موضوع را رسانه‌ای کردند. انتظار داشتیم اگر موردی وجود دارد، بیایند و به طور مستقیم به ما اطلاع دهند. اگر هم و کاستی‌هایی داشتند اعلام می‌کردند تا به سرعت مشکل را برطرف می‌کردیم. به نظر من آنها مشکلاتی داشتند که خواستند به نام ما تمام کنند!

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با بیان این که ما با برخی از محدودیت‌ها مواجه هستیم، تصریح کرد: ورزشگاه‌های کل کشور از جمله آزادی از نظر سخت‌افزاری و نوع استفاده برای حضور بانوان ، مشکلاتی دارند. باید مشکل حل شود و بعد از آن به سایر مسائل رسیدگی شود. سرویس‌های بهداشتی و فضای ورودی وخروجی در استادیوم‌ها برای بانوان طراحی نشده است و به طور عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: باید شرایط رفاهی در ورود و خروج لحاظ شود. هیچ فضایی به صورت اختصاصی برای بانوان تعریف نشده است. مهیا کردن شرایط نیاز به اعتبارات خاصی دارد . طبیعتا حضور بانوان در این وضعیت استادیوم‌ها ، باعث آزار خودشان می‌شود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: