واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

بهای مسکن ویژه تهرانسر؟

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران بهای خرید هر واحد مسکن ویژه تهرانسر را 293 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: 40 میلیون تومان مبلغ افزایش یافته واحد‌های مسکن ویژه تهرانسر طی 10 سال آینده دریافت می‌شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، فریبرز واحدی امروز در نشست خبری خود در چهارمین نمایشگاه راه و شهرسازی گفت: متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر باید برای خرید هر واحد مسکن ویژه تهرانسر 293 میلیون تومان بپردازند که قرار شد برای مساعد‌ت با متقاضیان، این مبلغ تا 10 سال آینده به صورت اقساط پرداخت شود.

920 هزار تومان قسط ماهانه مسکن ویژه تهرانسر

وی افزود: پس از افزایش قیمت واحد‌های مسکن ویژه تهرانسر قرار شد مبلغ افزایش یافته طی اقساط 10 ساله دریافت شود. هم‌چنین میزان اقساط متقاضیان ماهانه 920 هزار تومان تعیین شد.
مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: متقاضیان ویژه مسکن تهرانسر باید برای قسط پنجم خود مبلغ 61 میلیون تومان پرداخت کنند و متقاضیانی که قادر به پرداخت یکجای این مبلغ نیستند می‌توانند در دو قسط قبل از تحویل و پس از تحویل این مبلغ را بپردازند.

قیمت زمین‌های مسکن ویژه تهرانسر نصف قیمت منطقه

واحدی افزود: قطعا سرعت ساخت‌وساز افزایش پیدا می‌کند و در هفته جاری دو پیمانکار خلع ید و پیمانکاران دیگری جایگزین می‌شوند.
به گفته وی قیمت زمین در واحد‌های مسکن ویژه تهرانسر در حال حاضر نصف قیمت زمین در این منطقه است؛ به‌گونه‌ای که حدود قیمت زمین در این منطقه 4.5 تا پنج میلیون تومان است اما قیمت زمین واحد‌های مسکن ویژه این منطقه دو میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است.
مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: قرار بود متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر تا 31 شهریور قسط سوم خود را بپردازند. هم‌چنین قرار بود قرار‌داد اعیان واحد‌ها پس از پرداخت قسط سوم و قرار‌داد عرصه پس از قسط پنجم منعقد شود که با مساعدت صورت گرفته مقرر شد قرار‌داد عرصه و اعیان طی پرداخت قسط سوم منعقد شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: