واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰

آغاز مجدد پروازهای ایران - بحرین

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در تلاش هستیم پروازهای ایران – بحرین را تا قبل از اربعین آغاز کنیم.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، فرهاد پرورش در چهارمین نمایشگاه راه و شهرسازی درباره کترینگ فرودگاه امام گفت: تمام تجهیزات این پروژه نصب شده و 98 درصد آن آماده است. همچنین تجهیزات این پروژه در حال تکمیل است و در برنامه داریم تا دو ماه آینده 15 درصد آن را برای بخشی از مسیرها راه اندازی کنیم.

وی درباره خصوصی‌سازی هما گفت: مقدمات این کار فراهم شده اما به دلیل اختلافاتی که بین سازمان خصوصی‌سازی و سازمان تامین اجتماعی در این زمینه وجود دارد این کار هنوز انجام نشده و واگذاری صورت نگرفته است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما توضیح داد: قیمت‌گذاری برای این واگذاری براساس نرخ ارز 1226 تومان انجام شد که بعد از تغییر نرخ ارز نیاز به تغییراتی داشت و این کار در حال حاضر باید براساس قیمت واقعی و نرخ ارز مبادله‌ای انجام شود.

پرورش با بیان این‌که در بودجه امسال، شرکت هما هنوز جزو شرکت‌های مشمول واگذاری است، اظهار کرد: قیمت 50 درصد سهام در زمانی که نرخ ارز 1226 تومان بود 1460 میلیارد تومان برآورد شده بود که این کار به انجام نرسید و درحال حاضر با نرخ ارز مبادله‌ای تجدید ارزیابی خواهد شد.

وی با بیان این‌که نمایشگاه راه و شهرسازی فرصت خوبی است تا بخش‌های دولتی و خصوصی عملکرد یک ساله خود را ارائه دهند و تعاملاتی با یکدیگر برقرار کنند، گفت: در حال افزایش تعداد پروازها هستیم و بر این اساس در چند ماه گذشته شش نقطه داخلی را افزایش دادیم و برای افزایش پروازهای بین المللی نیز برنامه‌هایی داشتیم و افزایش پرواز عتبات را انجام دادیم.

وی خاطر نشان کرد: شرکت هما برای پروازهای حج امسال حدود 200 پرواز را انجام داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: