واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۹۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

پایش زیست محیطی

‌مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بررسی مسائل محیط زیستی شهرک‌های صنعتی از اولویت های محیط زیست استان می باشد و این شهرکها پایش زیست محیطی می‌شوند. ‌
تدبیر24»پورملایی افزود: با توجه به رشد روزافزون بنگاه‌ها و کارگاه‌های اقتصادی و صنعتی،از این رو شهرک‌های صنعتی، از اولویت‌ها و برنامه‌های ویژه محیط زیست استان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان کرد: اکثر صنایع شیلاتی استان در شهرکهای صنعتی کنارک مستقر هستند که تجمیع این حجم از صنایع در شهرک صنعتی موجب شده است که مدیریت مباحث محیط زیستی آن بصورت اصولی تر پیش برود‌.

پورملایی ادامه داد: برنامه ریزی بمنظور استقرار اصولی صنایع، نقش مهمی در کاهشِ تبعات و اثرات منفی محیط زیستیِ صنایع در زمان بهره‌برداری خواهد داشت‌.

وی خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی کنارک دارای سیستم تصفیه فاضلاب بوده و برنامه ریزی در خصوص اتصال کلیه واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک به تصفیه خانه فاضلاب شهرک در دستور کار این اداره کل قرار دارد‌.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: پساب خروجی تصفیه خانه شهرک صنعتی کنارک بصورت فصلی توسط کارشناسان این اداره کل مورد آنالیز قرار میگیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: