واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۰
شاهزاده سعودی:

موافقت اعراب با حمله اسرائیل به ایران

یک شاهزاده سعودی گفت: عربستان سعودی و اعراب موافق حمله اسراییل به ایران هستند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از شبکه خبری ˈسوریا الانˈ شنبه به نقل از ˈ ولید بن طلالˈ شاهزاده متمول سعودی نوشت : کشورهای عربی این حمله را تایید می کنند، زیرا مخالف ایران هستیم.

وی با ابراز نارضایتی از عملکرد اوباما افزود:رییس جمهوری آمریکا برای حمله به سوریه مردد بود و این تردید بخاطر ایران بوده است.

طلال که با ˈجفری گولدبیرگˈ خبرنگار شبکهˈبلومبرگ اقتصادیˈ مصاحبه می کرد، ادامه داد: عربستان سعودی و کشورهای عرب از حمله اسراییل برای نابودی برنامه هسته ای ایران ، حمایت می کنند، اگر چه ممکن است بعضی از آنها به صراحت این را نگویند، اما در خفا آن را تایید می کنند.

وی گفت که باراک اوباما، در دست ایران بازیچه شده، تا حدی که نخست وزیر اسراییل از رفتار اوباما خجالت می کشد.

وی افزود: ما و اسراییل از ایران نگرانی داریم، فرماندهان در اسراییل و نیز عربستان، نگرانی شدیدی از رفتار اوباما نسبت به ایران دارند، فقط مانده که ریس کاخ سفید تا چند هفته دیگر به ایران اجازه دهد بمب اتمی بسازد!

طلال با اشاره به این که فشارها به ایران باید ادامه یابد، اظهار کرد: ایران فرصت را غنیمت شمرده و برای برطرف کردن تحریم ها بشکل جزیی استفاده می کند، بدون اینکه برنامه اتمی خود را متوقف کند.

وی گفت: رییس قدرتمند باید جرات و جسارت ˈنهˈ گفتن به ایران را داشته باشد، در حالی که اوباما سعی می کند با ایران، مشکلات داخلی خود را حل کند.

طلال با انتقاد از مکالمه تلفنی اوباما با رییس جمهوری ایران و نرمش آمریکا افزود: مردم آمریکا آن زمان از این گفت وگو خوشحال شدند، اما این گفت و گو معنی نداشت.

وی درباره سلاح های شیمیایی سوریه نیز گفت: حتی اگر سوریه برای تسلیم این سلاح ها موافقت کرده باشد، باید قبول کرد کسی که توانسته این سلاح ها را بسازد، می تواند دوباره آنها را بسازد.

این شاهزاده سعودی اظهارکرد: وقتی که اوباما در برابر حمله به سوریه مردد شد، همه کشورهای عربی قاطعانه گفتند که آمریکا در برابر پرونده هسته ای ایران توان مقاومت ندارد.

وی به اسراییل توصیه کرد عملیات صلح با فلسطینیان را آسان کند، چون این خیلی به منزوی شدن ایران و ضعیف شدن حزب ا... کمک می کند.

خبرنگار این شبکه گفت:طلال مسوولیت رسمی در عربستان سعودی ندارد، ولی همیشه این سخنان رسمی را می زند تا واکنش دیگران را بسنجد.

ولید بن طلال شاهزاده عربستانی با ثروتی بالغ بر 28 میلیارد دلار جزو 10 ثروتمند جهان محسوب می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: