واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸

نارضایتی تیم پیکان از امتیاز دهی

مربی تیم وزنه‌برداری پیکان پس از عنوان نایب‌قهرمانی تیمش در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر کشور گفت: باتوجه به این‌که ملی‌پوشان ما به تازگی از مسابقات جهانی آمده‌اند، نتوانستند خیلی خوب ظاهر شوند اما در کل به نظرم عملکرد تیم بد نبود.

به گزارش تدبیر24 سیاوش باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: تیم ما در چند هفته توانسته بود در صدر جدول قرار بگیرد ولی در این هفته ملی‌حفاری به جایگاه نخست دست پیدا کرد. به نظرم در این هفته عملکرد تیم ما بد نبود.

وی در ادامه با بیان این‌که نوع امتیازدهی در طول لیگ سه بار تغییر کرد، گفت: به نظرم نباید این گونه باشد. البته قرار شده است در اولین فرصت در فدراسیون جمع شویم تا رای نهایی درباره نوع امتیازدهی مشخص شود. به هر حال فکر می‌کنم این نوع امتیازدهی به نفع ملی‌حفاری باشد.

مربی تیم وزنه‌برداری پیکان هم چنین درباره این‌که چرا کوروش باقری در این هفته تیمش را همراهی نکرد، گفت: برادرم این هفته نتوانست بیاید؛ چرا که زیاد حالش خوب نبود. پزشکان هم گفته‌اند که باید در قلبش باطری بگذارند. به هر حال باید دید چه می‌شود. در حال حاضر قلب او 30 درصد کار می‌کند.

وی در مورد استعفای کوروش باقری از سرمربیگری تیم‌ملی بیان کرد: من درباره کناره‌گیری برادرم نمی‌توانم صحبت کنم؛ چرا که خود او تصمیم‌گیرنده است. البته صحبت‌هایی درباره کناره‌گیری‌اش شده ولی هنوز قطعی نشده است.

باقری در ادامه درباره عملکرد ملی‌پوشان تیمش هم عنوان کرد: وقتی ملی‌پوشان به مسابقات مهمی مانند رقابت‌های جهانی می‌روند، باید استراحت داشته باشند. وزنه‌برداران ما در مسابقات جهانی شرکت کرده بودند و پس از بازگشت کمی استراحت داشتند ولی به هر حال نتوانستند در این رقابت‌ها زیاد خوب ظاهر شوند.

وی در پایان درباره حریف اصلی‌شان ملی‌حفاری گفت: این تیم هم از ملی‌پوشان قدیم و هم جدید بهره می‌برد. تیم ما هم اولین سال حضورش در لیگ است و برخی از وزنه‌برداران ما تجربه کافی را ندارند و برای این‌که بتوانند خودشان را نشان دهند، کمی این موضوع زمان می‌برد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: