واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰

کارکرد وسایل ورزشی

یک متخصص علم تمرین با بیان این که در بحث ترویج وسایل ورزشی و تبلیغات آنها در تلویزیون بیشتر بحث‌های تجاری مطرح است، خاطر نشان کرد: البته استفاده از این تجهیزات می‌تواند موجب تاثیرات مثبت بر تناسب اندام شود.

به گزارش تدبیر24 دکترخسرو ابراهیم در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان کارکرد وسایل ورزشی که این روزها تبلیغ آنها در تلویزیون رواج یافته است، اظهار کرد: به اعتقاد من هشتاد درصد ساخت و تبلیغات این گونه وسایل ورزشی به بحث‌های تجاری باز می‌گردد و سازندگان این نوع وسایل ورزشی به دنبال کسب سودهای کلان هستند و سعی می‌کنند با تبلیغات بیشتر مردم را به خرید آن تشویق کنند تا به سودهای سرشار دست یابند.

این متخصص علم تمرین، خاطر نشان کرد: البته این گونه وسایل اعم از دراز و نشست و ... تاثیرات مثبتی بر تناسب اندام نیز دارند و استفاده از آنها علاوه بر این راحتی بیشتری برای ورزشکاران در انجام حرکات ورزشی به دنبال دارد، می‌تواند نسبت به روش‌های دیگر که سختی‌های بیشتری دارند در مدت کمتری موجب تناسب اندام افراد شود.

وی افزود: از آنجا که استفاده از این گونه وسایل موجب راحتی بیشتری در انجام حرکات ورزشی می‌گردد و افراد مختلف که ورزشکار نیستند و حتی در سنین مختلفی قرار دارند که به سختی ورزش می‌کنند می‌توانند با استفاده از این تجهیزات بسیار راحت تر ورزش کنند و از ورزش خود نیز لذت ببرند ک این امر می‌تواند مجب ترویج ورزش کردن در میان افراد مختلف جامعه گردد.

ابراهیم تصریح کرد: این تجهیزات تا حدودی بر اساس اصول علم تمرین ساخته شده است و قطعا تاثیرات مثبتی نیز می‌توانند بر اندام افراد داشته باشند. این وسایل بیشتر برای افرادی مناسب است که مشغله کاری و درسی زیادی دارند و زمان کافی برای این که به باشگاه‌های ورزشی بروند را ندارند، اما نباید تصور شود حتما باید از این وسایل برای ورزش کردن در خانه استفاده کنند ، چرا که بدون آنها هم می‌توانند به انجام فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

این متخصص علم تمرین در پایان به افراد توصیه کرد: ورزش کردن به هر صورت چه با وسایل ورزشی و یا بدون آنها را در دستور کار قرار دهند، چرا که ورزش می‌تواند موجب نشاط و تندرستی بیشتر در آنها شود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: