واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶

قوی ترین مردان ایران در تلویزیون

امید محمدیان که پیشتر تهیه‌کنندگی «قوی‌ترین ‌مردان ایران» را بر عهده داشته است، از ساخت سری جدید این مسابقه با عنوان «قوی‌ترین‌ها» در دی ماه خبر داد.

به گزارش تدبیر24 این تهیه‌کننده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این مسابقه در 26 قسمت تولید می‌شود که 10 قسمت از آن پیش از نوروز به پخش می‌رسد و 16 قسمت از آن نیز ویژه‌ی ایام عید خواهد بود.

محمدیان با اشاره به متفاوت بودن سری جدید «قوی‌ترین مردان ایران» گفت: شرکت‌کنندگان در این مسابقه از رشته‌های مختلف ورزشی حضور خواهند داشت و پنج توانایی سرعت، قدرت، تعادل، استقامت و هوش مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

محمدیان امیری پیش از این گفته بود، ما اولین‌ بار مسابقه «قوی‌ترین مردان ایران» را با راه‌اندازی انجمنی به همین نام در سال 77 ضبط و تولید کردیم و سپس در سال 78 این مسابقه از تلویزیون پخش شد. سپس از این طریق ورزشکاران قدرتی شناسایی شدند و مسابقات پرورش اندام در سری‌های بعدی این مسابقه پیگیری شد.

وی اظهار کرده بود، مسابقه «مردان آهنین» از روی «قوی‌ترین مردان ایران» کپی شد؛ مسابقه‌ای که مسؤول برگزاری آن نبودیم و چون حواشی زیادی به دنبال داشت مدیران تلویزیون تصمیم گرفتند از ادامه آن جلوگیری کنند. در این میان ما طرحی را به شبکه پنج با نام «قوی‌ترین‌ها» ارائه کردیم که آیتم‌های آن با هوش، سرعت، تمرکز و قدرت افراد تناسب دارد.

به گزارش ایسنا پیش از این خبر تولید برنامه‌ی «قوی‏ترین زنان» نیز به تهیه‌کنندگی امیریان در برخی رسانه‌ها منتشر شده‌بود که در پی آن شبکه تهران خبر تولید این برنامه را نادرست خواند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: