واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۹۷۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱

تهدید به استیضاح شدم

دلیل اصرارش برای محرمانه نگه‌داشتن مذاکرات در ژنو تا پای تهدید به استیضاح از طرف مجلس پیش رفته‌است. ظریف در مورد متنی که به‌عنوان توافق ...
تدبیر24: جواد ظریف گفت: «سند تفاهم در ژنو، نه پیشنهاد ایران است نه غرب، بلکه‌ حاصل 300 تا 400 ساعت مذاکره انجام‌شده است.» وزیر خارجه ایران به «تابناک» گفت: «هیات دیپلماتیک با این رویکرد به این مذاکرات رفت که به نتیجه برسد، نه اینکه اعلام موضع کند. اگر دوباره به امید خدا بیکار شدم، درباره اینکه ‌در این مذاکرات چه گذشت ‌می‌نویسم؛ که از کجا آغاز شد و به کجا رسید. من به شما قول می‌دهم ‌حتما در این راه ما خیلی بد عمل نکردیم.» وزیر خارجه ایران یادآوری کرد که به دلیل اصرارش برای محرمانه نگه‌داشتن مذاکرات در ژنو تا پای تهدید به استیضاح از طرف مجلس پیش رفته‌است. ظریف در مورد متنی که به‌عنوان توافق از سوی آمریکایی‌ها منتشر شده نیز گفت: «آمریکایی‌ها به دلیل نگرانی‌هایی که از‌ خود آمریکا دارند، به جای اینکه متن را در اختیار عموم بگذارند، متأسفانه برداشت خودشان را در اختیار رسانه‌ها گذاشتند. ما به این کار، «مهندسی خبر» یا «چرخش خبر» می‌گوییم. ‌به گمانم آن متنی را که آمریکایی‌ها ارایه کردند، حتی خود هیات مذاکره‌کننده آنها در ژنو نیز ندیده بود. این متن را کاخ سفید تهیه کرده و هیچ ارزش و اعتباری ندارد؛ آنچه اعتبار دارد، برنامه اقدام مشترک است. این سند بیانیه ایران نیست، بلکه بیانیه آمریکا مختص آمریکاست. اگر ما نیز بخواهیم یک بیانیه تولید کنیم، می‌توانیم ‌بهتر از اینها ارایه کنیم. ما به این کار اعتقاد نداریم. ما یا نمی‌گوییم ‌چه مذاکراتی کرده‌ایم یا آنکه اگر بگوییم، درست آن را خواهیم گفت. من به مردم دروغ نخواهم گفت. »

منبع:شرق

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
0
0
زنده باشی آقای ظریف! واقعا ظریف عمل کردی.دمت گرم. از تهدیداشون نترس! برو جلو مردم پشت دولت و شما هستند. تو انتخابات مجلس نشونشون میدیم کارشکنی در کار فرزندان انقلاب چه عاقبتی داره.
نظر شما: