واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰

باران در تهران

کارشناس هواشناسي گفت: از اواسط روز سه شنبه با نفوذ هواي سرد بارش ها در سواحل جنوبي درياي خزر و کاهش دما آغاز مي شود و در روز هاي چهارشنبه و پنجشنبه شدت بارش ها در استان هاي غربي کشور خواهد بود.
به گزارش تدبیر24 فريبا گودرزي، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسي کشوردر گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعيت آب و هواي کشور طي روزهاي آينده گفت: امروز در شرق سواحل درياي خزر و شمال شرق کشور بارش باران و وزش باد و رعد و برق پراکنده ادامه دارد و بتدريج از ميزان اين ناپايداري ها کاسته مي شود و آسمان در اين مناطق صاف مي شود.

وي افزود: در ادامه وقت امروز تا صبح فردا در برخي مناطق شرقي کشور وزش باد نسبتا شديد شمالي رخ مي دهد و از بعدازظهر امروز وزش بادهاي جنوبي براي سواحل درياي خزر بويژه سواحل غربي و استان اردبيل رخ مي دهد.

کارشناس هواشناسي اظهار داشت: از روز سه شنبه در برخي مناطق شمال غرب وزش باد نسبتا شديد رخ مي دهد که با رشد ابر و بارش پراکنده همراه است و از اواسط روز سه شنبه با نفوذ هواي سرد بارش ها در سواحل جنوبي درياي خزر و کاهش دما آغاز مي شود و در روز هاي چهارشنبه و پنجشنبه شدت بارش ها در استان هاي غربي کشور خواهد بود.

وي ادامه داد: از روز سه شنبه به بعد در برخي مناطق کشور بارش باران و در مناطق مرتفع بارش برف و همچنين دماي هوا بين ۶ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد يافت.

گودرزي با اشاره به وضعيت آب و هواي تهران طي روزهاي آينده افزود: تهران طي امروز کمي ابري، درپاره ای نقاط وزش باد و فردا، صاف و غبار صبحگاهي و روز سه شنبه، نيمه ابري در اواخر وقت افزایش ابر گاهی وزش باد خواهد بود و از روز چهارشنبه بارش در تهران آغاز مي شود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: