واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۰

ارتباط تروریستها با سازمانهای اطلاعاتی

اعترافات يکي از تروريست ها در سوريه، همکاري گروه هاي مسلح تروريست در اين کشور با سازمان هاي اطلاعاتي خارجي را ثابت مي کند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از باشگاه خبرنگاران، صدام الجمل فرمانده يکي از گردانهاي وابسته به گروه «نوادگان رسول» در اعترافات خود تاکيد کرد شمار زيادي از سازمان هاي اطلاعاتي جهاني در زمينه حمايت از افراد مسلح در سوريه دست دارند.

صدام الجمل گفت:«در ابتداي انقلاب سوريه، پرونده در دست قطر بود و پس از مدتي عربستان وارد عمل شد. آمريکا اخيرا کمک چهارصد و پنجاه هزار دلاري در اختيار ستاد ارتش آزاد قرار دارد. سازمان هاي اطلاعاتي آمريکا، عربستان، اردن و بسياري از کشورها در اين مورد نقش دارند.»

گروه دولت اسلامي در عراق و شام (داعش) در ادامه اتهامات خود عليه گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه درباره آماده شدن براي جنگيدن با داعش، اعترافات صدام الجمل را پخش کرد که از کمک هاي اسرائيل و حمايت عربي و بين المللي به ارتش آزاد براي جنگيدن در سوريه سخن گفت. الجمل افزود: سازمان هاي اطلاعاتي اردن و غربي در آموزش افراد مسلح ارتش آزاد دست دارند.
همه مي دانند که سازمان اطلاعات اردن با موساد اسرائيل ارتباط دارد.

ارتش آزاد از فرانسه ، آمريکا و ديگر کشورهاي غربي سلاح دريافت مي کند. الجمل همچنين از پول هاي هنگفتي سخن گفت که جنگجويان در سوريه از کشورهاي عربي حاشيه خليج فارس دريافت مي کنند و در کشورهاي همسايه سوريه آموزش مي بينند.

الجمل فاش کرد يک شاهزاده از کشورهاي حاشيه خليج فارس اخيرا در نشست فرماندهان گروه هاي مسلح در سوريه شرکت و متعهد شد پول و تجهيزات لازم را براي جنگيدن با نظام سوريه در اختيار اين گروه ها قرار دهد. اين تروريست خاطر نشان کرد: «در يکي از نشست ها شاهزاده سلمان حضور داشت. شاهزاده سلمان معاون وزير دفاع عربستان است و هم اکنون مسئوليت پرونده سوريه را در دست دارد.

شاهزاده سلمان برادر شاهزاده بندر بن سلطان بن عبدالعزيز آل سعود است. در اين جلسه نمايندگاني از سازمان هاي اطلاعاتي اردن، امارات ، قطر و سليم ادريس حضور داشتند.» صدام الجمل فرمانده جبهه شرقي در گردانهاي نوادگان رسول ، سليم ادريس رئيس ستاد ارتش آزاد سوريه و احمد الجربا رئيس ائتلاف ملي مخالفان سوريه را به اجراي سياست هاي مورد نظر کشورهاي عربي و غربي حامي خود متهم کرد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: