تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۹۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

تورم مفاصل را جدی بگیرید

متخصص ارتوپدی گفت: ورم مفاصل به عنوان زنگ خطری ناشی از واکنش سیستم ایمنی بدن است که وجود خطر و نیاز به رسیدگی بیش‌تر در آن منطقه را عنوان می‌کند.
تدبیر24»مهران کاظمی متخصص ارتوپدی با اشاره به ورم مفاصل گفت: این بیماری به معنی افزایش حجم، در قسمتی از بدن است و در دو سطح دو استخوان که به هم متصل می‌شوند، ایجاد می‌شود.

وی افزود: ورم در هر عضوی از بدن و به هر علتی ایجاد شود، به عنوان زنگ خطری ناشی از واکنش سیستم ایمنی بدن است و به‌ بیان ساده وجود خطر و نیاز به رسیدگی بیش‌تر در آن منطقه را عنوان می‌کند.

کاظمی گفت: مهم‌ترین دلایل تورم مفاصل، ضربه به مفصل، کشیدگی پوست و بافت‌های نرم اطراف مفصل، عفونت به علت سل یا تومورهای سینوویال، آرتروز یا استئو آرتریت، روماتیسم، تب روماتیسمی و ... هستند.

 وی تصریح کرد: درمان التهاب مفصل بستگی به عامل ایجاد کننده دارد و معمولاً ورزش‌های استقامتی سبک، رژیم غذایی غنی از کلسیم و فیزیوتراپی به عنوان بخشی از درمان به شمار می‌روند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: