واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۹۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

درگیر بودن 470 روستای استان کرمان

مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان بیشترین رقم اعتباری استان را مربوط به شرکت آبفار دانست و گفت: ما 17.5 درصد اعتبارات را به خود اختصاص داده‌ایم که بیشترین رقم اعتباری است اما اختصاص‌ها بسیار کم بوده و در خصوص واگذاری مناقصات به‌علت عدم نقد شدن اسناد خزانه تا سال 97 و 98 با مشکل جدی مواجه هستیم به گونه‌ای که از منقاصات اخیر شرکت به این علت استقبال نشد.
تدبیر24»«علی رشیدی» صبح امروز پنجم دی‌ماه در نشست صمیمانه وزیر نیرو با مدیران شرکت‌های آب و فاضلاب و برق استان کرمان گفت: در استان کرمان 5640 روستا وجود دارد که 10 درصد روستاهای کشور است.

وی با بیان این‌که 2800 روستا بالای 20 خانوار و 870 فاقد آب هستند، افزود: از سوی دیگر خشکسالی‌ها اعتبارات ما را به سمت نگهداری شرایط آبرسانی و تاسیسات موجود هدایت کرده است.

مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان با اشاره به این‌که 15 درصد روستاهای ما فاقد آب است، تصریح کرد: 844 روستا در شرق استان داریم که 146 روستا در شرق باید آبدار شوند.

رشیدی از هزینه 25 میلیارد از صندوق توسعه ملی برای شرق استان خبر داد و گفت: 200 کیلومتر لوله‌گذاری انجام و 40 روستا آبدار شده‌اند و آبرسانی به 12 روستا نیز آماده بهره‌برداری هستند.

وی از درگیر بودن 470 روستای استان با مسأله آرسنیک خبر داد و گفت: یکی از مشکلات استان کرمان در حوزه شبکه توزیع است به‌طوری که حدود 17 هزار کیلومتر شبکه توزیع داریم که 5000 کیلومتر آن در 4 سال اخیر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان بیشترین رقم اعتباری استان را مربوط به شرکت آبفار دانست و یادآور شد: ما 17.5 درصد اعتبارات را به خود اختصاص داده‌ایم که بیشترین رقم اعتباری است اما تخصیص‌ها بسیار اندک بوده و در خصوص واگذاری مناقصات به‌علت عدم نقد شدن اسناد خزانه تا سال 97 و 98 با مشکل جدی مواجه هستیم به گونه‌ای که از مناقصات اخیر شرکت به این علت استقبال نشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: