واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۹۹۲۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
روزهای سخت پیش روی یک رئیس

متفاوت ترین تودیع و معارفه پایتخت / جمع چهره ها فارغ از گرایش ها

شاید مراسم معارفه خود قالیباف در شهرداری تهران با چنین استقبالی روبرو نشده بود . از سوی دیگر نشستن طیف های مختلف سیاسی و فکری از مشاورین دولت فعلی تا مسئولان دولت گذشته ، نمایندگان مجلس و . . .

تدبیر24 :  مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهر تهران در حالی روز گذشته برگزار شد که حضور چهره های مختلف سیاسی، فرهنگی، هنری و ورزشی در این مراسم که از طیف ها و جناح های گوناگون بودند نشان داد که یک روحانی مورد اعتماد می تواند محور وحدت سلایق مختلف سیاسی و فرهنگی باشد .

به گزارش خبرنگار ما حجت الاسلام والمسلیمن شهاب مرادی روحانی نام آشنای تلویزیون روز گذشته در مراسمی با شکوه رسماٌ کلید ساختمان شیشه ای بلوار کشاورز را که وظیفه مهم هدایت فعالیت های فرهنگی تهران را بر عهدا دارد از امیر خوراکیان تحویل گرفت و از امروز رسما کارش را آغاز خواهد کرد . اما مراسم تودیع و معارفه روز گذشته یکی از متفاوت مراسم هایی از این دست چه در شهر تهران و چه در کشور بود چه اینکه چهره هایی با سلیقه های فکری متنوع برای تجلیل از حضور شهاب مرادی در راس سازمان فرهنگی هنری مهمان مراسم معارفه وی شدند . حضور چهره های نامدار عرصه سیاست همچون محسن رضایی(دبیر مجمع تشخیص )، منوچهر متکی(وزیر اسبق امور خارجه)، حسام الدین آشنا (مشاور ارشد رئیس جمهور) ، حجت الاسلام طباطبایی(نماینده اسبق مجلس)، روح الله حسینیان، علی دارابی (معاون سیاسی سیما)، سید احمد رضا دستغیب (نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی)، صفارهرندی (عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام)، سید مهدی خاموشی (رئیس سازمان تبلیغات)، مسعود سلطانی فر و علیرضا دبیر(اعضای شورای شهر) در کنار چهره های هنری مثل پوریا پورسرخ، مهتاب کرامتی، بهروز شعیبی، سید محمود رضوی ، هادی کاظمی، فرزاد حسنی ، سید کاظم احمد زاده، حسن سلطانی، رسالت بوذری، محمد حسین رنجبران، مازیار میری و چهره های مشهور مداحی و سخنوری همچون محمود کریمی، سید مجید بنی فاطمه، محسن طاهری به خوبی نشان داد که انتصاب یک چهره فرهنگی باسابقه نوید بخش روزهای خوب برای فرهنگ می تواند باشد و در این راه همه مسئولین در کنار هنرمندان و اهالی فرهنگ از وی حمایت خواهند کرد .

حضور گسترده جمعیت در سالن معارفه این روحانی جوان پسند سبب شد بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر و مردم مجبور شوند از پشت درب های سالن مراسم را دنبال کنند و این در حالی بود که شاید مراسم معارفه خود قالیباف در شهرداری تهران با چنین استقبالی روبرو نشده بود . از سوی دیگر نشستن طیف های مختلف سیاسی و فکری از مشاورین دولت فعلی تا مسئولان دولت گذشته ، نمایندگان مجلس و شورای شهر ، مسئولین مجمع تشخیص و  هنرمندان با زمینه های فکری مختلف در کنار هم به خوبی نشان داد که می توان در عرصه فرهنگ بدون نگاه جناحی از ظرفیت همه نخبگان و مدیران برای کار به خصوص در شهر تهران استفاده کرد .  فعالیت های گسترده فرهنگی شهاب مرادی در طول سال های گذشته در سطح کشور بدون داشتن کوچک ترین ادعا سبب شده امروز وی را به عنوان یک عنصر فرهنگی با تجربه و کارآزموده قبول داشته باشند و از این رهاورد به یقین سازمان فرهنگی و هنری می تواند بهترین استفاده را بکند .خوشحالی کارمنان خود سازمان هم از حضور شهاب مرادی نشان دهنده سطح تاثیرگذاری وی در بخش های مختلف فرهنگی و هنری است .

به هر حال موضوعی که بسیار مهم است این است که شهاب مرادی در مدیریت جدید خود با روزهای سختی مواجه است چرا که بسیاری از پیشنهاداتی که تا دیروز وی در جایگاه یک کارشناس موفق دینی و فرهنگی ارائه می داد امروز باید در جایگاه یک مدیر رده بالای فرهنگی به آن جامعه عمل بپوشاند اما به یقین شهاب مرادی با تفکر فراجناحی خود می تواند خاطره ای خوب از دوران حضور خود در این سازمان را رقم بزند .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
0
14
به نظرم شهاب مرادی الان واقعا بهترین انتخاب است اما خداکنه ایشونو خراب نکنند
سهیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
0
10
آدم باحال و بامزه ای هست.خوشم میاد ازش
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
6
2
تلویزیون که عق بودچطورشد روحانیش نام آشنا؟!ببینیم اگر خلاف منافع باندی شماعمل کردبازهم حاضریدتعریف کنیدیامیگوییدلجن خواص طبی داردومالیدنش به دیگران نهایت لطف است!
االي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
0
6
انسان شايسته اي هستند اميدواريم موفق باشند
محمدرضا مجاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
3
1
ایشون کار اجرایی هم داشته اند؟!
تشکیلات عریض و طویل سازمان فرهنگی هنری شهرداری را اداره کردن کار هر کسی نیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
0
من تا حدودی ایشون رو میشناسم، فقط تو یه جمله بگم : خدا رحم کنه و بداد سازمان فرهنگی و هنری تهران برسه!!!!!
ببین کی هشدار دادم و گفتم ایشون بسیار ... و یه جورایی ... هستند
نظر شما: