واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰

یخبندان و کولاک در اردبیل

سرپرست گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی استان اردبیل از آغاز بارش‌های برف و باران از فردا سه‌شنبه در اکثر شهرستان ها و مناطق این استان خبر داد.

به گزارش تدبیر24 رسول همتی در گفتگو با مهر اضفه کرد: با توجه به افت دما طی دو روز گذشته پیش بینی می شود از فردا سه شنبه با ورود سامانه بارشی اکثر مناطق این استان تحت تاثیر آن قرار گیرد.

وی ادامه داد: بررسی نقشه­های هواشناسی نشان می‌­دهند سامانه سرد و بارشی از عصر روز سه شنبه به منطقه نفوذ کرده و موجب هوای ابری و مه آلود همراه با افت محسوس دما خواهد شد.

سرپرست گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی استان با بیان اینکه براثر این سامانه بارش برف در برخی مناطق شهری استان دور از انتظار نیست، تصریح کرد: با کاهش دمای هوا بارندگی­ها در بیشتر مناطق تبدیل به برف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با آغاز بارندگی‌ها دمای هوا افت خواهد کرد، یادآور شد: پیش بینی نشان می دهد که در روز چهارشنبه بین 5 تا 15 درجه سلسیوس کاهش دما را در بیشتر مناطق بویژه مناطق سردسیر شاهد باشیم.

همتی تاکید کرد که با توجه به گسترده بودن تغییرات جوی، انتظار می­رود علاوه بر یخبندان در غالب نقاط استان اردبیل، بر اثر وزش باد کولاک برف در جاده ها تا روز جمعه تداوم یابد.

وی با بیان اینکه بارش‌ها و کولاک در مناطق کوهستانی و سردسیر بیشتر از سایر مناطق خواهد بود از شهروندان و رانندگان خواست که ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، در صورت تردد تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: