واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۹۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

دستورکار جدید در آموزش‌وپرورش

مدیرکل شوراهای آموزش‌وپرورش بر کیفیت‌بخشی برنامه و فعالیت‌ها به عنوان یک ضرورت تاکید کرد
تدبیر24»رسول پاپائی در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد نگاه کارشناسی به مباحث و جدیت در پی گیری اجرای مصوبات را دو ضرورت پویایی شوراهای آموزش و پرورش دانست و گفت: بدون تردید یکی از دلایل توفیقات آموزش و پرورش استان یزد و تبدیل این استان به عنوان یک قطب علمی و الگویی ممتاز در آموزش وپرورش  باکیفیت برخورداری استان از شورای آموزش و پرورشی با کیفیت است. 
 
پاپایی کیفیت بخشی به دستورکارهای شورای آموزش و پرورش را یک ضرورت دانست و افزود: کمیته های زیر مجموعه شوراهای آموزش و پرورش این وظیفه مهم را به عهده دارند تا دستور کارهایی جهت تصویب وارد شورا ها شود که تمام مراحل کارشناسی را طی کرده باشند و در راستای مردمی مردن مسائل و گره گشایی از مشکلات و شناسایی و جذب منابع جدید برای آموزش و پرورش باشند. 
 
نماینده وزیر در آموزش و پرورش مناطق آزاد به مرور مصوبات شورای آموزش و پرورش استان پرداخت و تصریح کرد: از 3 هزار مصوبه شورای استان درسال 95 افزون بر 2 هزار و 800 مصوبه اجرائی شده است که نشان از جدیت اعضا شورا و اهتمام همه دستگاههای استان به تعلیم و تربیت دارد .
 
وی به ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استانهای کشور در چند آیتم اصلی اشاره کرد و افزود: براساس این ارزیابی ،  شورای آموزش و پرورش استان یزد در زمره 5 استان برتر کشور قرار گرفته است .
 
گفتنی است در این نشست لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش به دلیل کسب رتبه برتر کشور توسط شورای آموزش و پرورش استان توسط معاون وزیر به استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش اهدا شد و از فرمانداران میبد و مهریز نیز به عنوان شوراهای آموزش و پرورش برتر شهرستانهای استان یزد نیز تجلیل بعمل آمد .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: