واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
فرماندار عسلویه خبر داد

پیشرفت عمرانی سالن ورزشی عسلویه

فرماندار عسلویه از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی سالن ورزشی چند منظوره چاه‌مبارک عسلویه خبر داد.
به گزارش تدبیر24 مجید محمودی امروز در گفت‌وگو فارس در عسلویه اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی از اولویت‌های مسئولان در شهرستان عسلویه است.

وی افزود: اجرای طرح‌های زیرساختی به ویژه در حوزه ورزشی از برنامه‌های مورد نظر مسئولان در منطقه است که تاکنون اقدامات زیربنایی انجام شده است.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: اجرای شش طرح مهم در حوزه ورزش و جوانان در منطقه عسلویه و بخش چاه‌مبارک در دستور کار قرار گرفته است.

محمودی بیان کرد: اجرای چمن مصنوعی سهمو جنوبی از طرح‌های باکیفیتی است که آماده بهره‌برداری است و از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اجرایی شده است.

وی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی سالن ورزشی چند منظوره چاه‌مبارک عسلویه خبر داد و گفت: این سالن ورزشی با تلاش مسئولان به مرحله خوبی از پیشرفت رسیده و تاکنون 90 درصد پیشرفت دارد.

محمودی اضافه کرد: سالن ورزشی چندمنظوره چاه‌مبارک از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری است که بیش از 800 میلیون تومان اعتبار برای آْن هزینه شده که شامل 600 میلیون تومان از اعتبارات نفت و 200 میلیون تومان نیز از اعتبارات استانی است.

این مسئول ابراز داشت: چمن مصنوعی بیدخون و نخل تقی و زمین ورزشی عسلویه نیز از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به زودی تکمیل و راه‌اندازی می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: