واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۱۸۱۰
تعداد نظرات: ۱۴۹ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
شمارش معکوس برکناری رئیس مهم ترین سازمان حمایتی

آقای وزیر بابت آسمان ممنون، اکنون نوبت بهزیستی است

دستاورد حضور سرهنگ ها در ساختمان خیابان فیاض بخش در طول سال های گذشته نزول زندگی مددجوهای وابسته با سازمان و صعود برنامه های تبلیغاتی را رقم زده است . . .

تدبیر24 : در حالی که در ماه های اخیر عملکرد وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص سرعت انتصاب ها با انتقاداتی همراه شده بود با شدت گرفتن صدور حکم مدیران جدید این وزارتخانه اکنون شمارش معکوس برای برکناری دیگر مدیران احمدی نژادی سازمان های تابعه آغاز شده است و پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد که رئیس سازمان بهزیستی نیز باید غزل خداحافظی با ساختمان خیابان فیاض بخش را بخواند .

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی تدبیر24 سازمان بهزیستی به عنوان یکی از مهم ترین سازمان های حمایتی کشور که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فعالیت می پردازد در طول 8 سال گذشته دستخوش تغییرات زیادی شد و به جای توجه تخصصی دستمایه حضور سیاسی ترین نیروهای نظامی و سیاسی شد . حضور ابوالحسن فقیه مرد شماره 2 ستاد حامیان جوان احمدی نژاد در 4 ساله اول دولت سابق اگرچه برای بسیاری از مددجویان سازمان خیر و برکت نداشت اما در عوض سکوی پرتاب مناسبی برای مشاور مورد اعتماد احمدی نژاد بود تا بتواند صندلی بزرگ تر هلال احمر را هم فتح کند . فقیه که از نزدیک ترین افراد به حلقه موسوم به انحراف در دولت گذشته بود در سال های حضور خود در بهزیستی نه تنها عملکرد قابل دفاعی از خود بر جای نگذاشت بلکه شائبه ایجاد پرونده هایی از دوران مسئولیت وی در این سازمان همچون پرونده مشهور بهزیست بنیاد و مسائل و مشکلات دیگر نیز هر روز سازمان بهزیستی را با حاشیه های جدید روبرو ساخت.

پس از عزیمت فقیه به هلال احمر ، احمد اسفندیاری معاون فعلی بین الملل سازمان بسیج مستضعفین به مدت 2 سال با حکم غیر قانونی سرپرستی سکان هدایت این سازمان مهم را در دست گرفت . اسفندیاری هرچند سابقه کار در سازمان های امدادی را داشت اما به عنوان یک چهره نظامی که هیچ گاه هم نتوانست حکم رسمی ریاست را در یافت کند تنها به امور روتین و روزانه سازمان پرداخت . اما در شهریور ماه 90 که همایون هاشمی مردی از دسته سرهنگ های نظامی صندلی اسفندیاری را به تصاحب در آورد همه چیز رنگ دیگری به خود گرفت . هاشمی در دو سال پر تنش و پر تلاطم پایانی دولت اصولگرایان و با حمایت همه جانبه اسفندیار رحیم مشایی توانست حکم خود را از شیخ الاسلام بگیرد و آنقدر نزد تیم جریان خاص دولت عزیز باشد که وزیر وقت بدون نام بردن از سوابقش صرفا سوابق او را درخشان بداند . اگرچه مهر حکم هاشمی خیلی زود خشک شد اما وی به خوبی می دانست برای باقی ماندن در سازمان باید نیم نگاهی هم به آینده داشته باشد .

 بر همین اساس هاشمی از ابتدای ورود خود به سازمان مبنای فعالیت های خود را بر روی امور تبلیغاتی و صرف هزینه در برنامه هایی کرد که می توانست او را به چهره ای ماندگار در عرصه مدیریت اجتماعی کشور تبدیل کند تا با تکیه بر همین محبوبیت بتواند در دولت جید هم حضور اشته باشد . اگرچه هنوز استراتژی دولت دهم مبنی بر حضور 4 ساله نظامی ها در سازمانی که با بدیهی ترین امور حمایتی ، پزشکی و درمانی مشخص نیست اما موضوعی که به خوبی روشن است این است که دستاورد حضور سرهنگ ها در ساختمان خیابان فیاض بخش در طول سال های گذشته نزول زندگی مددجوهای وابسته با سازمان و صعود برنامه های تبلیغاتی را رقم زده است .

پیش از این نیز در مطلب مفصلی به گوشه ای از عملکردهای نامناسب هاشمی در طول دوران ریاستش اشاره شده بود که با بازتاب های گسترده ای نیز در میان کارکنان سازمان بهزیستی و اعضای دولت مواجه شده بود اما مسئولان ارشد این سازمان نه تنها پاسخ مستند و شفافی از عملکرد خود ارائه ندادند بلکه شنیده ها حاکی از این است که محدودیت هایی را برای دسترسی به سایت تدبیر24 انجام دادند . این در حالی است که عملکرد غیر قابل قبول مدیران ارشد سازمان که بهزیستی را تا آستانه نابودی هم کشانده است آنقدر بر همگان واضح شده است که نیازی به آگاه سازی رسانه ای در قبال این موضوع نیست .

به هر حال علی ربیعی وزیر خوش فکر تعاون کار و رفاه اجتماعی که نشان داد بدون هیاهو مشغول مهره چینی های درستی از مدیران کارآزموده در پست های حساس زیر مجموعه وزارتخانه خود است و هیچ گاه دقت را فدای سرعت نمی کند پس از برکناری به جای مدیران برخی زیر مجموعه های خود همچون هواپیمایی آسمان و بانک توسعه تعاون که تدبیر24 قبل از این از ناکار آمدی مدیران قبلی آن مطالب را منتشر کرده بود اکنون باید به سراغ رئیس ناکارآمد سازمان بهزیستی برود و کلید این سازمان را به دست فردی بسپارد که با توانمندی مدیریتی و استفاده از نیروهای باتجربه به دنبال احیای جایگاه حقیقی سازمان باشد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۴۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۱۸
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
9
55
این خبر شیرینی شب یلدای کارکنان بهزیستی بود. تدبیر 24 متشکریم
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of)
با عرض معذرت سید هستم ذوق زده شدم و منفی را لایک کردم . از عزیزانی هم که مثب دادهاند صمیمانه متشکزم.
رضا
| Finland
مراجعین محترم منم مثل سید حول حولکی منفی رو لایک کردم .امیدوارم که منو هم ببخشید.
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
سید جان من احمد هستم . یک طوری نوشتی که من هم اشتباهی منفی را لایک کردم.از خودت و جدت شرمنده ام و نظرم + است.
منشور کرج
| Iran (Islamic Republic of)
آقاسید پستت عالی بود...:))) ایول. از طرف بچه های منشور کرج
جمعی از کارمندان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
4
42
سردبیر محترم تدبیر 24 ما را هم آسمانی کردی . از تلاش . تدبیر و دلسوزیتان قلبن ممنون هستیم.
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
19
16
همکاران محترم سایت تدبیر ضمن تشکر از انتشار نظرات مخالف باید خدمتتان عرض کنم که وظیفه رسانه اطلاع رسانی صحیح به افکار عمومی و بازتاب نکات مثبت و منفی افراد می باشد و اینگونه برخورد تک قطبی با افراد نه با مفهوم عدالت و نه با معنای اعتدال سازگار است سیاه نمایی و سفید نمایی به دور از شان رسانه است لطفا اگر پیشنهاد تغییر در ریاست یک دستگاه را دارید با تحلیل جامع عملکردهای مثبت و منفی افراد و ارائه اسناد مثبته این کار را انجام دهید . واقعا فکر می کنید ، با تغییر ریاست بهزیستی مشکلات افراد محروم و نیازمند جامعه حل خواهد شد ؟ من که فکر می کنم امروز مشکل کشور ما افراد نیستند و صرفا تفکرات افراطی ما را از رسیدن به سرمنزل مقصود دور می کنند ( با تشکر مجدد )
پاسخ ها
امیر رضا
| Iran (Islamic Republic of)
بنظر من کسی که از بدنه سازمان باشد بسیار مفید برای جامعه هدف و کارکنان خواهد بود من به مدیر سایت احسن می گویم که نظرات کارمندان را انعکاس می دهد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تدبیر جان ما کارکنان و مدجویان بهزیستی به شما عرض میکنیم که ریشه همه مشکلات بهزیستی به نوعی مربوط به ... است، شک نکنید، معدود افرادیکه از او طرف داری میکنند نگران منافع خودشان هستند.
دوستدار عدالت
| Iran (Islamic Republic of)
عدالت عزیز فکر میکنی تفکرات افراطی توسط چه افرادی در جامعه اعمال میشود و مطمعنا" توسط افراد پایین دست نمی باشد(نمونه شخص ا... و دیگر پیروانش از جمله جناب ... برای پیاده نمودن ایدئولوژی ر... در جامعه)و بایستی توسط بالاترین مقام هر دستگاهی شیوه اعتدال د امور تزریق گردد. به امید روزی که جناب سرهنگ هاشمی در وزه تخصص خود سپاه پاسداران بتواند امخته های خود در طف دوران اموزش را به این مرزو بوم ادا کند و به امید انروز که سازمان بهزیستی هم از بین فرزندانش بهترینش را انخاب تا مدبرانه کشتی بون کاپیتان بهزیستی را در دریای متلاصم به ساحلی امن برساند. به این میگویند عدالت دوست بی عدالت من.
دلسوزمتعهد
| Germany
نویسنده محترم باعنوان عدالت
ببینیدعزیزمهمترین ابزارمستقیم سازمان منابعش است.فکرمی کنیدتاالان چقدراعتباربه استانهاتوزیع شده؟؟درحالیکه سازمان مابراساس اهداف تعیین شده کمبودمنابع مالی جدی نداره؟؟بریدتحقیق کنیدببینیدچه برسرمان آمده...!!!!!!
amir ahmadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
2
35
آقای رئیس سازمان تفاوت های میلیونی بین پرداخت های ماهیانه رفاهی و اضافه کاری بین کارکنان ستاد بهزیستی کشور و سایر استان ها چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
کارمند کرج
| Iran (Islamic Republic of)
آقای وزیر لطفا" کارکنان بهزیستی استان البرز که در بهزیستی سد راه هجوم جمعیت به تهران همراه ب آسیب های فراوان ناشی از فقر تفاوت فرهنگی و ...هستند را دریابید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای طاهری استاندار محترم البرز کارکنان بهزیستی البرز را دریابید.
البرز
| Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای طاهری مدتی در بهزیستی سمنان به عنوان مدیر کل کار کردید وضع بهزیستی البرز از نظر رسیدگی به کارمندان و مددجویان بحرانیست .امیدوارم که دستور فرمایید به این قشر رسیدگی نمایند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
البته اضافه کاری و رفاهی به کارکنان و افراد مورد نظر ؟؟؟؟ نه همه کارکنان . افرادی که بخاطر یک ساعت اضافه کاری دست به هر عمل زشت و غیر انسانی نسبت به سایر همکاران خود می زند.
سیف
| Iran (Islamic Republic of)
سلام البرز در راس کم درآمدترین پرسنل کشور است لطفا مقایسه شود امورمالی حاضر است صرفا" یک پرینت حساب کارکنان گفته من تایید می شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
2
17
باید سایت ها افراطی هم فیلتر بشن.لطفا به رئیس جمهور بگین
کارمند در تبیریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
1
28
این اقای هاشمی فقط دور و بر خو دش رو می بیند ای کاش بعنوان مدیر سری به تبریز می زد می دید اینجا مدیرش چه ها نکرده فقط یه جمله عرض می کنم هر کس ادعایی در خصوص عملکرد هاشمی یا صادقی مدیر کل تبریز دارد عملکرد ش رو در هر سایتی که خودشان ادعاد دارند به نظر سنجی عمومی بگذارند و قصه تمام
حسین h
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
1
27
آقای وزیر لطفا شخصی را به ریاست سازمان بهزیستی منصوب کنید که درد آشنای این سازمان عریض و طویل با بیش از 200 هزار کارمند باشد در مورخه 30/9/92 به کارکنان قراردادی یک استان فقط .... تومان پاداش دارند اما دریغ از پرداخت .. ما که 560هزارتومانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
2
35
آقای وزیر : تغییر فوری رییس سازمان بهزیستی یعنی احترام به خواسته ها و نظرات کارکنان و مدجویان.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
14
8
ما کارمندان بهزیستی منتظر حضور دکتر صابری زفرقندی هستیم
پاسخ ها
سیدان
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا" سوابق کار در حوزه حمایتی و بهزیستی اقای دکتر (ظفرقندی)زفرقندی را بدون غلط املایی تیتروار بنویسید تا همگی ایشان را حمایت کنیم. البته بامقایسه در کنار افرادی همچون دکتر نظم ده.دکتر کمالی.دکترنفریه و امثال آنها که حداقل 20 الی 25 سال از عمر خود را با سربلندی و افتخار سپری کرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شوخی میکنی؟ دکتر زفرقندی کیه؟
حسن
| United States of America
همونی که بخاطر گند زدن به سیستم درمان اعتیاد کشور از ستاد مبارزه با مواد مخدر رفت.پسر عموی مسئول دفتر مشایی
دلسوزمتعهد
| Germany
منظورشمااینه زفرقندی منتظرین سازمانرایکجابه وزارت بهداشت هبه کنه تاراحت بشید؟؟؟؟!!!!هدق شماازاین نظرمشکوک چیه؟
نکنه دلتان برای ایامی که بهزیستی حیاط خلوت وزارت بهداشت بودتنگ شده؟؟!!!
دوستدار بهزیستی
| Iran (Islamic Republic of)
سیدان عزیز دکتر نفریه که کلا 15 سال در سازمان سابقه کار دارد که فقط بخشی از آن را مدیر بودند که کیفیت لازم را هم نداشتند لطفا اطلاعات دقیق بنویسید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقا یا خانم سیدان ، می دانید که نظم ده و نفریه چند سال دارند و اگر درست حساب کنی با گرفتن دکترا تا کنون حداکثر 14 الی 15 سال سابقه کار خواهند داشت . حال این 2 نفرکه به دلیل سهمیه ای که داشته اند چند سالی هم به میز مدیریت رسیده اند دلیل بر توانایی علمی و اجرایی آنان به عنوان رئیس سازمان نمی باشد . بلایی که بر سر سازمان بهزیستی در این چند سال آمده است با این افراد رفع نخواهد شد . به کار گیری فردی علمی - اجرایی با تخصص اجتماعی ضروری می باشد.
کارشناس پیشگیری از اعتیاد بهزیستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
1
21
جای تعجب دارد در برنامه مناظره روز جمعه که بحثی کارشناسانه میبایستی ارائه میگردید حضور رییس یک سازمان چه معنایی داشت. ایا مانند دیگر ذستگاهها که بطور جامع مشکلات خود زا مطرح کردند بهزیستی نمیتوانست از کارشناسی مجرب استفاده کند. به امید روزی که جهت رفع مشکلات تخصصی اجازه حضور افراد با تحربه داده شود تا بدین شکل فقط با ... و تبلیغات نخواهیم روی وافعیتها سرپوش بگذاریم.
پاسخ ها
محتاط
| Iran (Islamic Republic of)
سلام اگریک کارشناس می رفت دوستان می فرمودند چرا خود رییس نرفت؟! حتما ترسیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
1
28
ناکارآمدی رییس بهزیستی به همه ثابت شده است، چرا تعلل میکنید؟!!!!
کارمند بازنشسته بهزیستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
1
27
تدبیر 24 عزیز با پیگیری دلسوزانه شما ما کارکنان سازمان کار را تمام شده میدانیم اما پیگیریها برای انخاب بهترین گزینه چگونه است. از وزیر محترم خواهشمندیم بعد از معرفی گزینه ها حتما" مصاحبه هدف دار و تخصصی را انجام دهند چون بهزیستی نمیتواند یکبار دیگر حضور فردی غیر را تجربه کند . یکبار هم شده از پرسنل توانا و با تجربه استفاده تا جایی برای سوال باقی نگذاشته و خودشان از کرده خویش پشیمان نشده و دنیا و اخرت را برای خودشان بخرد.
پاسخ ها
آرام
| Iran (Islamic Republic of)
بهترین گزینه درحال حاضرموسوی چلک است که مددکاراجتماعی است وتوانایی بالایی دارد
کارشناس بهزیستی
|
Finland
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
1
17
جناب آقای دکتر هاشمی عرض سلام دارم واحترام . جناب دکتر در صورت صلاحدید مقرر فرمایید تا با بررسی عملکرد 4 ساله اخیر اداره کل بهزیستی استان آذربایجانشرقی ، مشخص فرمایند که به چه دلیلی رتبه آن اداره کل در ارزیابی عملکرد سال قبل دستگاههای اجرایی استان آذربایجانشرقی ، با سقوطی فاحش از رتبه زیر 10 به 25 تنزل یافته است.امیدوارم این کامنت بنده بازخوردی مثمر اثر برایتان تلقی گردد.متشکرم
نماینده مراکز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
1
24
مدیر محترم تدبیر . عنوان داشته اید شمارش معکوس برکناری مهمترین سازمان حمایتی . به استحضار میرساند بهزیستی تنها سازمان حمایتی دولتی است و شایسته است برای حقظ ابروی کشور و نظام شمارش را نه از 10 بلکه از 3 شروع کنیم چون هر یک روز هزینه های خاص خودش را دارد.
تعدای از کارکنان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
1
26
اقای دکتر هاشمی روز موعد فرا رسیده و دیر یا زود پرونده اعمال شما را بدستتان خواهد داد و انوقت انگشت بدهن خواهید گرفت و از ...که مدیران منتخب شما در استانها مثل سمنان زنجان ا شرقی و .. مدیران ستادی مثل
پشتیبانی مدیر کل ذفتر خود و... شرمگین و اینشالله با حسابرسی منصفانه حق مدجوی مظلوم گرفته خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
17
0
فقط تنها کسی که میتونه سازمان بهزیستی رااز ورطه سیاسی بازی خارج کنه ودر مسیر درست قرار بده دکتر بهروزی نیا است سوابق ایشان در بهزیستی درخشان وفردی خوش نام در کلیه سطوح سازمان ووزارتخانه هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
21
با سلام وتشکر از پیگیریهای مستمر شما بد نبود که اشاره ا ی هم به مناظره ..گونه جناب هاشمی میکردید واینکه کسی که ....را دریک مناظره دوستانه نمیتواند بگیرد ایا میتواند مدافع جامعه هدف خود باشد؟
پاسخ ها
کارمندسازمان
| Iran (Islamic Republic of)
موهم بودن مناظره بستگی به مهم بودن مناظره کننده دارد این یک اصل ((موهوم)) است که باید رعایت شود !!!!!!!!!خیلی موهومه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
إ موهوم ..موهومه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
8
خدایا یا رمان باش تا فقط بخاطر رضای تو قدم برداریم. وقلم بزنیم وانصا ف داشته باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
20
آقای وزیر سلام: دقت را فدای سرعت نکنید ولی مواظب باشید سازمان بهزیستی هم فدای مرور زمان نشود.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
30
1
با سلام و ادب
در خصوص مطالب عنوان شده در خصوص اقای دکتر هاشمی و سازمان بهزیستی مطالبی را به استحضار می رسانم
1- اگر قرار باشدعملکرد هر مدیری در جمهوری اسلامی به این سبک که شما براه انداخته اید مورد قضاوت قرار گیرد وای به حال همه مدیران جمهوری اسلامی 0فارغ از خط و مشی سیاسی و فکری انان
2- هر مدیری باتوجه به امکانات و بودجه در اختیارش به امورات سازمانش می رسد حالا ایا رییس سازمان بهزیستی با بودجه و امکانات در
اختیارش توانسته در خدمت رسانی به مددجویان ، نمره قبولی بگیرد یا خیر که به نظر بنده و خیلی از کارشناسان خدوم سازمان بهزیستی ایشان توانسته خوب برنامه ریزی کند و تلاش های فراوانی در بهتر شدن خدمت رسانی به عزیزان مددجو و بهتر شدن معیشت پرسنل نماید
3- وزیر محترم رفاه و قائم مقام پر تلاش ایشان می توانند کارنامه فعالیت دکتر هاشمی و همه همکاران و مدیران استانی را بررسی نمایند تا به صحت عملکرد ایشان و مدیران زحمتکش استانی پی ببرند . ضمناً نمی گوییم که اشتباهی در کار وجود ندارد .
3- جناب وزیر درست است که تغییر مدیران حق شماست اما اگر به این جمع بندی رسیدید که مدیری در دوران 2ساله مدیریتش قابل قبول عمل کرده و توانایی بهتر شدن را هم دارد آیا به جهت سپاهی بودنش ، باز هم ایشان را تغییر می دهید و یا با زدن ابلاغ ایشان به این قائله که نتیجه ای جز دلسردی همه خدمتگزاران ندارد ، خاتمه می دهید
پاسخ ها
جمعی از کارمندان البرز
| Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم در بند 2 بهتر شدن وضعیت معیشت کارمندان را مطرح نموده اید . لطفا در بغل گوش تهران یعنی کرج پرس و جو بفرمایید ببیندپید دریافتی حفوف کارکنان زحمتکش در دوران انتصاب مدیر دکتر هاشمی در 2 سال اخیر چقدر بوده(اقای مکاریان) و در زمان قبل از ان چقدر بوده (مدیریت اقای وزیری)است.انوقت متوجه میشوید بنوعی کارمندانی را که نزدیک به 70 درصد انها خانم هستند را مددجو کرده اند.
کارکنان البرز
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا بفرمایید ما کارکنان چگونه میتوانیم اسناد و مدارک خ....ای اقای ...و همدستانش مدیرمنتخب هاشمی را که الان در بهزیستی ...مدیر کل است را در سایت منتشر کنیم. ممنون میشویم.
جوان ناکام
| Iran (Islamic Republic of)
کارمند مرد مجرد هستم در بهزیستی استان کنتر تهران شاغل بکارم کل درآمدم ماهیانه 580تومان درآمد دارم بنظر شما حقوق رئیس سازمان ومدیران و روسا چقدر با من تفاوت دارد!!!!!!!؟؟؟؟ هی می خوام ازدواج کنم نمیشه. بنظر رئیس سازمان باید کدام گزینه رو انتخاب کنم
1-بی خیال ازدواج
2-بازار آزاد
3-ازدواج موقت
جوان ناکام
| Iran (Islamic Republic of)
من جوان ناکام از کنار تهران البرز هستم که اشتباه تایپی کنار را کنتر زده بودم
کارمند روابط عمومی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
16
بنظر شما وقتی دکتر آسمانی شد ازش تقدیر فراوان میکنند یا یک شیر پاک خورده ای پیدا میشه در مورداختلاس در ... بازخواست کنه.به امید اینکه با هرکس در شان خودش رفتار شود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
16
مدیریت محترم تدبیرباسلام،لطفاًمشکلات سازمان رافقط درچنداستان بارز نکنیدآیامیدانیدجناب ... میراث دارچه ..درآذربایجانغربی هستندکه ...که دراداره بهزیستی شهرستان ارومیه مانده بودندوحال درمسند.. .هستندبرتمام میراث ...!!!!!
جمعی از کارمندان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
23
اقای تدبیر 24 از اینکه به عنوان یکی از کلیدهای دولت تدبیر عمل کردید و قفل به ظاهر باز نشدنی را در بهزیستی باز کردی ازت ممنونیم.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
21
وقتی هنوز مدیران احمدی نژادی در خیابان سئول فعالیت می کنند
آقای گودرزی جامعه ورزش منتظر تغییر است
وقتی هنوز مدیران احمدی نژاد در خیابان شهید فیاض بخش فعالیت ..کنند
اقای ربیعی جامعه بهزیستی منتظر تغیر است.
دلسوزمتعهد
|
Germany
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
18
فقیه ومدیرکل دفترش درزمان تصدی گری بهزیستی باید... شودند.برای .......که مرتکب شدند....مسئولی پیگیرنشدو... سربیگناه را ...و درعمل خداوند ...بهزیست بنیادواعمال ...شان رارقم زد.جناب وزیریک سازمان بانگاهی نوومدیرانی خوش فکرودرست واخلاقی ومسلط به دانش اجرایی وظرفیت سازموردنیازاست نه ...!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
1
18
بيائيد به آذربايجان شرقي و ببينيد كه ....واقعي اينجاست مدير كلي كه توسط ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
17
.... در تنظیم هیجانات و احساسات خود دچار مشکل است، چگونه می تواند بر یک ....نماید؟!!!!!
پاسخ ها
باشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بسیار به جمله ((موهومی )) اشاره کردی مرسی از نظر موهومتون
کارمند بهزیستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
18
آقای وزیر لطفا .......را در انتصابات وحمایتهای اینهای از افراد مشهور به فساد مالی و فساد اخلاقی از جمله .. و..وغیره مواخذه کنید به داد کارکنان بهزیستی ومددجویان بهزیستی البرز بیایید باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
2
14
امیدوارم این تغییرات مدیران ...بهزیستی استانهایی چون کردستان را نیز شامل شود که در ب... سرآمد ...
پاسخ ها
فرزند البرز
| Iran (Islamic Republic of)
ما کارکنان بهزیستی استان البرز ارزو داریم به همه استانها رسیدگی کند و به ما هم مثل سایر استانها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
23
آقای وزیر چرا به داد سازمان بهزیستی نمی رسند باید این سازمان ...شود.طرح های غیر ...و نمایشهای .. و بن درمانی و ...شایسته سالاری در انتصابات سازمان را ....کرده است
کارکنان بهزیستی اذر بایجان شرقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
11
سایت محترم و وزیر محترم در استان اذر بایجان شرقی نیز همانند اقای هاشمی مدیر کل بهزیستی حضور در صدا و سیما رو در دستور کار قرار داده و با کارهای غیر کارشناسی بیهوده منابع سازمان رو برای متقاعد کردن مسولین ذیربط برای ابقا به هدر می دهند مسولین محترم نظارتی بررسی کنید و جلو اینکار ها رو بگیرد و متاسفانه صدا و سیما هم بدلیل کمبو د بودجه کارها وبرنامه های شتابزده انجام می دهد   و غافل از نیت این مدیران کشتی به گل نشسته هزاران افسوس برای وزارت رفاه که نقش نظارتی بسیار ضعیفی دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
1
28
تدبیر جان سلام: به آقای وزیر بفرمایید نظرات و پاسخهای علیه هاشمی رییس سازمان بهزیستی در نزدیک به پانزده روز به حدود 2000 رسیده،آیا این اقدام فوری نمیخواهد؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
8
سایت محترم تدبیر 24
ضمن این که اقدام وزیر در خصوص تغییر رییس هواپیمایی آسمان موجب خوشحالی شد ولی سرکار خانم عطاریان که سوء مدیریتش عامل نابسامانی در شرکت های زیر مجموعه می باشد اخیرا با ارسال خبر ساختگی و تبلیغی با عنوان تقدیر 150 کانون بازنشستگی از وزیر در حقیقت برای این خانم تبلیغ شده ولی بنام وزیر این ترفند زشت برای گریز از برکناری می باشد که متاسفانه سایت عصر ایران عامل شده است
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
24
سلام بر شما مسئولين نشريه واقعا ممنون هستيم كه نشريه اي ياد ما كاركنان بهزيستي كه هيچ كس به فكرمان نيست هر رئيسي ميايد فقط اطرافيانش را مي بيند و بس و ما با حقوق بسيار كم كه به هر كس مي گيم باورش نمي شود، بايد با خدمات دهي به جامعه مددجوياني كه ياري جز ما ندارند بدوش بكشيم تا كي فرياد رس مي طلبيم( هل من ناصر ينطرني)ظلم زياده مصلح مي طلبيم
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
1
10
سلام
میشود به هر دلیل و به هر روش و ابزاری شخص یا سازمانی را تخریب کرد اما این خطر همیشه در کمین این روشها وجود دارد و آن بدعت شدن این روشها است؟
بهتر نیست به دور از جو سازی و تحریک بی مورد افکار عمومی و علی الخصوص افکار حساس ترین افراد(جامعه هدف سازمان بهزیستی) در جلسات کارشناسی وبا حضور اساتید فن و تشکلهای مردمی به بررسی مشکلات و چالشهای پیش رو و تقویت دست آوردهای مهم سازمان بهزیستی پرداخته شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
1
23
آقای وزیر: ماندن رییس بهزیستی در قدرت شیخ الاسلامی نصب حتی در کوتاه مدت، باعث کاهش همدلی کارمندان و مدجویان با شما خواهد شد.
موسی کارمندبهزیستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
14
جناب آقای وزیر امید ما به شما هست برحقوق ومزایای کارکنان بهزیستی استان البرز برسید که رئیس سازمان در طرح آفتاب چه قدر با همدستانش بر ما پرسنل ظلم نمود خواهشندیم سازمان بهزیستی را ازدست چپاول گران نجات بدهید متشکریم
امیدوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
4
15
جناب آقای وزیر سلام بعضی از دوستان اطلاع رسانی های موجود را تخریب میدانند . فرض را بر این میگذاریم که عملکرد موفقی را از دکتر هاشمی و دوستانشان شاهد بودیم . حالا میخواهیم بهتر شود . توسط اساتید دانشگاهی کارمندان قدیمی و صاحب نام و نظر سنجی مدیران کلی که از بدنه بهزیستی هستند اقای دکتر هاشمی .افای دکتر کمالی.اقای دکتر نظم ده.اقای دکتر نفریه و دیگر افرادی که خودتان صلاح میدانید را در یک مناظره یک ساعته مورد ارزیابی قرار دهید . مطمعن باشید این روش ممکن است بدعتی شود برای اینکه شایسته ترین افراد بتوانند مدیریت کشور را بدست اورده و حرف و حدیثها کمتر خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کامنت های مربوط به نفریه و نظم ده را حتما خودشان می گذارند چون ما که در بهزیستی عملکرد قابل توجهی از این آقایان ندیده ایم . اینان برای نگهداری میزهایشان حتی حاضر به دفاع از خودشان نیستند چه برسد به مددجویان سازمان . اینها هم یکی مثل هاشمی هستند . بهزیستی نیاز به یکفرد مقتدر ، علمی ، اجرایی و متخصص اجتماعی دارد . نه پزشک و فیزیوتراپ و ...
کارمند کرج
| Iran (Islamic Republic of)
من به عنوان یک آشنا با حاج کاظم عرض می نمایم وی چنین اخلاقی نداردو ادم پر توان و با شخصیتی می باشد .خواش می کنم تخریب نفرمایید .
جمعی ازکارکنان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
17
وقتی اینهمه کامنت بادردهای مشترک رو میخونی واقعاًبایست به عظمت مدیریت جناب آقای دکتردست مریزادگفت چراکه هنربزرگیه مدیری درمملکتی به این پهناوری تونسته سبب همدلی پرسنل استانها به سبب یادآوری دردهای مشترکشون بشه!!یاد اون روزا بخیرکه جناب آقای دکتر زمان مدیرکلیشون دراستان آذربایجانغربی،دستورداده بودندجهت جلوگیری از حساسیت همکارا،اضافه کاروپاداش بعضی ازافرادمحرمانه بمونه وفیششون روداخل پاکتهای سربسته براشون بدن.......
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
16
جناب آقای دکتر ربیعی سلام. مطمئن باشید باتداوم تکیه ایشان بر صندلی ریاست سازمان ، مدیران مهرورز استانی ایشان نیز حفظ و از طرفی هر روز که بر عمر مدیریتی ایشان اضافه می شود کار شما بدلیل لابی های مدیران استانی با نمایندگان مشکلتر خواهد شد.
محمودی
|
United States of America
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
16
3
جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم رفاه، لطفاً همین خط مشی موجودتان را در مورد سازمان بهزیستی ادامه دهید، واقعاً چرا برخی فکر می کنند باید تغییری رخ دهد؟ وزارت رفاه درگیر کارهای بسیار مهمی در تأمین اجتماعی و جاهای دیگر است، و منصفانه باید گفت که سازمان بهزیستی و افراد تحت پوشش آن و کارهایی که می تواند در جامعه انجام دهد از اهمیت کمتری نسبت به بقیه ی کارهای وزارت خانه، و کلاً دولت، برخورردار است. آقای دکتر هاشمی با مدیریت تخصصی، گشوده، دموکرات و غیر امنیتی، و رویکرد مثبت اش به انجام اصلاحات زیربنایی و دوری از نمایش و سیاست بازی، واقعاً در تطابق با اقدامات و استراتژی های اتخاذ شده توسط دولت است (در واقع نتیجه ی آنهاست).
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany
طنزساله خیلی بامزه وتلخ بود...
مسئول کمپ قدیمی
| Iran (Islamic Republic of)
درسته میگن مشکل ما زیر سر کسانی هستند که زیر پرچم امریکا سینه میزنند.
کارمند البرز
| Iran (Islamic Republic of)
درکشورهای پیشرفته رفاه اجتماعی جزو مهمات و اولویت های دولت ها می باشد اما در کشور های جهان سوم به هیچ عنوان اولویت نیست. اگر بود با این ذخایر عظیم خدادادی عده ای که در دستگاههای خاص و درآمد زا انقدر ثروتمند نمی شدند و کارکنان بهزیستی (متولیان رفاه اجتماعی ) استان البرز با جمعیت 4میلیونی با حداقل های درآمدی زندگی که نه زنده ماندند!!!!! پس انقدر مرگ بر دیگران نفرستیم خوبی های آنها را درک کنیم و راه آنها را طی نماییم که اساس دموکراسی در رفاه مردم است در غیر اینصورت کشوری غیر مردم سالارانه داریم پس بی جهت شعار ندهیم
کارمند
| Iran (Islamic Republic of)
مسئول کمپ قدیمی : ما عادت کردیم سالیان سال است که ضعف ها ،کوتاهی ها ، عدم توانایی هایمان را در پشت کشور های دیگر پنهان می کنیم .بپذیریم که علامه دهر نیستیم و باید علم بیاموزیم و یاد دهیم.
دلسوزمتعهد
| Germany
زرشک طلایی برای این کامنت شاهکارآقا/خانم محمودی......
بریدتحقیق کنیددرمرکز "ش خ" به نام" ش ق" چه اتفاقاتی افتاده تاگوشهای ناشنواوچشمهای نابیناوذهنهایی که خودشان رابه غفلت زده اندخجالت بکشند...!!
بهزیستی بایدمتحول شود.همین !!!!!!!!!!!!!!!!!
کارمند لر زبان البرز
| Iran (Islamic Republic of)
از نظرات کارمند البرز تشکر می کنم اما کو گوش شنوا ؟؟؟!! هر کس که پست گرفت سی خودش رفت و جیب خود پر از پیل کرد
دلسوزمتعهد
|
Germany
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
19
آقای دکترهاشمی
لطفاًبرای شفافیت وتنویرذهن هابفرماییدبامبلغ دومیلیاردتومان آخرسال 91 که به مدیران خاص خودحاتم بخشی کرده ایدنفری چقدربه این معدودازمدیران (تیم مدیریتی خاصتان)داده اید؟؟!!
مبناچه بوده است؟ لطف کنیدزودتربامدیران عزیزتان تشریف ببیریدتاگندهمه چیزدرنیامده است....!
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
18
باسلام
انشاالله از سوی دولت تدبیر و امید تدبیری اتخاذ شود تا سازمانی تخصصی مدیری کارآمد را در رأس خود ببیند و گره از مشکلات مجموعه این سازمان بگشاید ظاهر قضیه کاملاً مشخص است که چنین مجموعه ای که اکثر کارکنان آن منتقد و ناراضی میباشند بسیار ضعف و کاستی در مدیریت فعلی آن مشهود و مبرهن است. همان بی بلیط سوار شدن اتوبوسی میباشد که ریاست محترم جمهور فرمودند !!!!! پس جناب آقای وزیر افکار عمومی را دریابید و سریعاً تدبیر کنید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
5
11
برای بار چندم مینویسم اقای نظم ده مبلغ احمدی نژاد در سال۸۸با ماموریت دولتی در تمام استانهای کشور با دستور فقیه بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ضمنا بپرسید به چه مبلغی ساختمان بهزیستی را خریداری کردند.
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
0
23
اقاى وزیر سلام جان مولا تکلىف سازمان راباعوض کردن دکتر معلوم کنید تاریخ مصرفش تمام شده رىىسى از دولت ١١
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
23
0
داد مملکت ما این است که به جای ارزیابی عملکرد افراد فقط به اتهام زدن بدون مدرک می پردازند..
این همه حرف بدون پشتوانه!! اکثرا هم غلط املایی دارن انگار یه نفره!!
پاسخ ها
حامی تدبیر
| Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس تشریف بیاورید به بهزیستی استان البرز روئت بفرمایید بیش از 450 کارمند آیا یک نفرندضمنا در تایپ احتمال غلط املایی اجتناب ناپذیر است
کارمندزجرکشیده
| Iran (Islamic Republic of)
ای نظر دهنده محترم لطفا" تشریف به بهزیستی البرز بیاوریدمشخص می شود که مدرک یعنی چه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما فکر کن همه این نظرات از طرف یه نفره!!!، بالاخره باید یه جوری سرپوش بزارید ..صدای وجدان رو که نمیشه خاموش کرد ...بیچاره ما که شدیم موش آزمایشگاهی ...بازیچه
پرسنل بهزیستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
1
26
با سلام
وزیرا ! لطفا قدم رنجه فرمایید و فیش حقوقی کارکنان بهزیستی استانهای مختلف کشور رو از مجتمع گرفته تا ستاد ملاحظه فرمایید.خودتون رو یک لحظه جای ما بگذارید با حقوق ششصد هزارتومان بدون اضافه کار ،با این همه فرسایش شغلی و بازگشت به خونه در اوج خستگی(همدردی با مددجو،پاسخ نامه ها و آمارهای فوری که یک اپسیلون نه برای توانخواه فایده داره نه کارمند نه پیشرفت مملکت،(آخ که دود از نهادم بلند میشه چون میدونم چه خبره!!!!)چطور میشه زندگی رو چرخوند؟آقا چند ساله دارید کار کاهش آسیب و پیشگیری از اعتیاد انجام میدید؟!خدا وکیلی یکبار با خودتون صادق باشید،شما نه تنها آسیب رو تو جامعه کم نمی کنید بلکه کارمنداتون رو به جمع آسیب دیدگان اضافه می کنید.به امید تصدی ریاست و مدیریت هر نقطه سازمان محترم بهزیستی توسط افراد توانمندی که خانه نشین شده اند.
پاسخ ها
علی آقا
| Iran (Islamic Republic of)
ای کاش ذکر م کردید کارمند کدام استان هستید ؟
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
خواهشا" می فرمودید متعلق به کدام استان هستید ؟ شاید متعلق به البرز می باشید.؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
در جواب نظردهنده محترم جای تعجب نیست اگر باز هم نظر دهنده از البرز باشد.گویند البرز ایران کوچک و مسائل بهزیستی البرز نیز مصداقی از مسائل سازمان بهزیستی در گستره ایران بیایید صادقانه و دلسوزانه عملکرد چند سال اخیر سازمان در حذف نیروهای خدوم و شایسته را نظاره کنیم و بترسیم از روز حساب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
1
22
آقای وزیر: ظاهرا رییس بهزیستی معاملات پشت پرده ای برای بقا خود با هزینه بهزیستی و مدجویانش انجام داده، این معامله با هر کسی یا کسانی بوده باشد، باید تاوانش را خودشان بدهند، نباید تاوان آن را مدجویان و کارکنان بهزیستی بپردازند.
پاسخ ها
رفیق ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چرا پشت پرده ؟ روبروی پرده پول و هدایاهایی که به نمایندگان ملت شریف و بزرگ و شهیدپرور ایرا ن در میهمانی شیرخوارگاه دادند و امضاء در راستای حمایت آنها جمع کردند.
کارمند بهزیستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
20
سازمان بهزیستی سازمان پر حاشیه ای است اقای وزیر اگر می خواهد حاشیه را کم کند باید یا ایشان را ابقا کند یابردارد درحال جاضربه دلیل حاشیه ها تقریبا هیچ کارمفیدی انجام نمی شود
کارشناس
|
Germany
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
18
با سلام خدمت جناب آقای ربیعی..جناب وزیر انشاءالله که شما نمک گیر سرهنگ هاشمی نشده باشید!! در غیر اینصورت اون دنیا باید جواب حق معلول و ایتام را بدهید..چرا وزیر تعلل میکند؟!؟
جمعی از کارمندان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
1
15
آقای وزیر لطفا به دغدغه کارکنان بهزیستی پاسخ بفرمایید. به چه دلیل رئیس سازمان بهزیستی کشور نه برکنار میشه نه ابقا. این سازمان از بدو تاسیس مظلوم واقع شده است و پرسنل آن با حداقل حقوق و مزایا که با هیچ سازمان دیگری قابل مقایسه نیست با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می کنند. لطفا با بلاتکلیفی وضعیت مدیریت کلان سازمان شرایط را بدتر از این نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ابقا !!!!! ; (
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
1
23
کارکنان بهزیستی هاشمی و تیمش را نمی خواهند، اینکه رییس بعدی سازمان چه کسی باید باشد، موضوع دیگری است و قطعا با شاخص هایی منطقی خود وزیر محترم به آن می رسند، دقت کنیم که تیم هاشمی اصل موضوع و هدف را با کامنت های اختلاف افکن از درون سازمان به حاشیه و فراموشی نبرند.
مینو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
18
ریاست محترم جمهور.وزیر محترم رفاه
سلام.امیدواریم چهره های معصوم کودکان پرورشگاه شهید ترکمانی که امروز در جمع انها بودید وجدان شما را تلنگری زده باشد و بدانید تبدیل بودجه این افراد معصوم به بن و هدیه کارت و در اختیار نماینده ها قرار دادن عاقبت بدی دارد و اگر برای وزیر شدن با این پولها وام دار دکتر هاشمی میباشید که دیگر.....
NGO
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
16
جناب اقای دکتر ربیعی سلام. با انتخاب شما نوری از امید در دل معلولین روشن شد. انها امیدوار بودند بعد از سالها وعده و وعید بالاخره با انتخاب افرادی شایسته به عنوان سکاندار بهزیستی الامی برای درد انها خواهید بود ولی بنظر توهمی بیش نبود و هنوز با مایه گذاشتن از خدمت رسانی به معلولین و محرومین در فکر چند صباحی در قدرت ماندن را دارند. کجاست ان 75000 خانه ای که دکتر هاشمی قولش را داد. کجاست 25000 خانه ای که قولش را تا پایان سال داده است.کجاست ان 60000 شغلی که ایجاد کرده. چرا ما انجمن ها که ارتباط مستقیم با معلولین داریم از این وقایع بیخبریم. چرا تمام افراد عضو در این NGOها همچنان افراد پشت نوبت مسکن و اشتغال دارند. چرا با شعور معلول بازی میشود. این کارهای تبلیغاتی تا کی؟ از تدبیر 24 هم بخاطر این اقدام خدا پسندانه سپاسگزاریم و امیدواریم مسئولین بدانند اگر خودشان سرشان در برف است هستند کسانی که دلسوزانه و هوشیارانه بدنبال حق خواهی هستند.
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
1
16
دیشب حضور اقای دکتر روحانی را در یکی از شیرخوارگهای تهران دیدم. همراه ایشان اقای دکتر هاشمی هم بودند. با توجه به اینکه در مراجعت از نیویورک رییس جمهور مورد استقبال طرفداران جلیلی قرار گرفتند همش نگران بودم نکند از جیب طرفدار جان نثارش دکتر هاشمی هم خدای نکرده تخم مرغ گندیده ای گوجه ای لنگه کفشیو.. بیرون بیاید اما بعد بخودم گفتم نه دکتر ما هوشیار تر ازین حرفاس اون طرفداریها مال قبل از انتخابات بود الان او و دیگر مدیران احمدی نژاد باید بگونه ای عمل کنند که در راس قدرت بمانند چون چشم روی هم بگذاری 4 سال تمام شده و باید مجددا برای کاندیداهای خود مرکز فعالییت باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هاشمی همراه دکتر روحانی نبود ، تنها وزیر رفاه بود .
بیننده
| Iran (Islamic Republic of)
در چند صحنه حضور داشت. لباس مشکی به تن داشت.
کارمند
| Iran (Islamic Republic of)
چه میگویی ناشناس . دکتر هاشمی هر جا که کار تبلیغاتی باشد در صف مقدم حضور پر رنگ دارد.جهت تایید سایت بهزیستی کشور .صفحه بازدید تصویری رییس جمهور.
دلسوزمتعهد
|
Germany
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
0
17
مدیرمحترم سایت وزین تدبیر.انتظارنمی رودنظرمنتشرشده روزقبل که حاوی مسایل ودغدغه های واقعی ومبتنی براستدلال بوده ومبنای روشنگری راازصفحه تان پس ازیک روزانتشارحذف کنید.این کارشماچه معنایی دارد؟!!!
هامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
0
16
سلام- ای بابا از بس گفتیم خسته شدیم حتی اطلاعات لازم را شخصا دست وزیر رسوندیم اینگار نه اینگار. میدونیم سرشون شلوغه و مشکلات زیاد ولی عذاب رو ما میکشیم.این هاشمی رو دوساله میخایم ببینیم مشکلات اداری خودمون بهش بگیم اینگار ... آدم میخاد تو اتاق خصوصیش ببینه . با اینکه 4 طبقه پایین اتاقش هستیم. تازه این میگفت با بقیه فرق داره و اتاقش همیشه بازه. ...به این ...!!
پاسخ ها
کارمند قراردادی سازمان
| Iran (Islamic Republic of)
در فرمایش شما یک ضرب المثل بیادم افتاد قصد جسارت ندارم اما ضرب المثله میگه ... همان ....است اما .....عوض شده
کارمند مرکز معلولین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
0
6
اقای وزیر محترم باعرض سلام وخسته نباشید از شما استدعا دارد سر زده به مراکز بهزیستی بروید نه با هماهنگی سازمان و بدون حضور بادیگاردهای رییس سازمان تا پرسنل بتوانند از دردهای مشترکشان در مورد سوئ مدیریت و بی عدالتی ها برای شما بگوییند.متشکرم
منتظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
0
4
جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم با سلام و درود ، لطفا به دغدغه کارکنان بهزیستی پاسخ بفرمایید. به چه دلیل رئیس سازمان بهزیستی کشور نه برکنار میشه نه ابقا. این سازمان از بدو تاسیس مظلوم واقع شده است و پرسنل آن با حداقل حقوق و مزایا که با هیچ سازمان دیگری قابل مقایسه نیست با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می کنند. لطفا با بلاتکلیفی وضعیت مدیریت کلان سازمان شرایط را بدتر از این نکنید.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
7
آقای وزیر :ابقا رییس بهزیستی با این همه تخلف به معنی مخالفت و عدم همسویی با دولت و افکار عمومی مدجویان و کارکنان سازمان میباشد. و این برای شما در آینده ای نه چندان دور هزینه سنگین خواهد داشت.
مطلع
|
United States of America
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
12
یک خبر بد برای همه. بزودی هاشمی در بهزیستی ابقا می شود . چرا؟ از آقای وزیر بپرسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ه یاد آورید نمره صد را که آقای هاشمی به کارنامه دولت آقای احمدی نژاد دادند.دیگر انتظار چه چیزی جز عوام فریبی ،تبلیغات ،ناکارآمدی و فساد پیدا و پنهان در ارکان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ابقا هاشمی مساوی با مرگ اخلاق و انسانیت در بهزیستی است.
کارمند ستاد کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
13
از ناظرین محترم درخواست میکنم سری به سازمان بهزیستی بزنند و یک خبری از حال دکتر فرید و دکتر اقطار و دکتر احترامی بگیرند.اینها که دیگر کارکشته های سازمان هستند.حالا چون بادمجان دور قاب چین نیستند باید کنار بروند. اینها سرمایه های بهزیستی هستند. چه کسانی میخواهند جای انها را بگیرد. همه کارمندان قدیمی بدانند اگر ساکت بشینند این سرنوشت در انتظار همه انها است که افرادی کوچک و ناکارامد را باید فرامانبری کنند. بیچاره جامعه هدف که چشمش به سازمان است با این همه اشفتگی.
پاسخ ها
کارشناس ستاد
| Iran (Islamic Republic of)
سلام فقط دکتر فرید و دکتر احترامی رو خوب اومدی
دلسوزمتعهد
| Germany
دکترفریدنوردیده همه سازمانه
ودکتراحترامی هم که مورداحترام همه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
درسته که مدیران کنونی جزء بی کیفیت ترین مدیرانی هستند که سازمان تاکنون به خود دیده است ولیکن فرید ( اگر منظورتان حبیب اله فرید است ) جزء بیسواد ترین افراد سازمان هستند که تنها به دنبال منافع شخصی اشان هستند و با رفتار های اخیر فقط قصد مظلوم نمایی و آماده کردن اذهان برای رئیس بعدی هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مدیر موفق و توانمند فقط دکتر براتی سده و سید حسن موسوی چلک . زنده باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگر منظورتان از فرید ( حبیب اله فرید ) است که باید بدانید ایشان و سایر افرادی که نام بردید دقیقا همان صفتی را دارند که خودتان در کامنت نویشته اید . چون با این آدم ها کار نکرده اید . این افراد بهتره بروند در وزارت بهداشت مشغول شوند نه در بهزیستی .
جدیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
11
الان خبر یافتم هاشمی میخاد برخی دیگر را تغییر بده به بهانه اصلاح امور و نوگرایی! مخالفین رو برداره همه آنهایی که سالها کارشناسان و مدیران کارکشته سازمان هستن مثل همانهایی که کارمند ستاد کشور در بالا گفته. میدونید کیاها رو آورده از میان اخراجیهای دولت قبلی معلوم نیست اینها کیند و تو بهزیستی چکار میکنند. مونده مداح های فحاش رو به سازمان دعوت کنه. خدا به داد سازمان برسه. بچه ها و ای کارمندای سازمان کی میخاین کاری بکنید؟
پاسخ ها
دلسوزمتعهد
| Germany
به نظرم خوبه که برای نرگس خانم هم یه ابلاغ مشاوربزنه خوبه حالا چه عنوانی داشته باشه دوستان نظربدن !!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
رایزن فرهنگی و امور بین الملل برای نرگس
کارمند کرج
| Iran (Islamic Republic of)
در شهرستان کرج اقای عبدالله پور کارشناس شیلات و مسئول یکی از از میادین میوه و تره بار را به عنوان رییس بهزیستی انتخاب کرده اند که از مداحان مطرح کرج هم میباشند . نرگس را جهت اموزش مداحی برای بانوان بفرستید کرج تا بعد از اموزش جهت مشاور رییس سازمان در همخوانی ها شرکت کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دلسور متعهد لطفا احترام مددجویان را داشته باشید . برای مطرح کردن مشکلات نیازی به مایه گذاشتن از کسی نیست .
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
7
6
دکتر کرباسی، دکتر براتی، دکتر ایوبی، دکتر فرید، دکتر احترامی، دکتر اقطار،دکتر نظم ده، دکترفانوسی،آقای زنگیشه و.... در حاشیه اند و افراد بیسواد و بی تجربه به صورت خانوادگی در سازمان یکه تازی میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
افراد نام برده شده بجز دکتر براتی ، زنگیشه از دارودسته هاشمی هستند که تا کنون برای نگهداری میزهایشان حاضر به پذیرش هر ذلتی هستند .
كارمند زير خط فلاكت از كرج
|
Canada
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
1
7
سلام.بنظر من مشكل اصلي نوع نگاه دولت ومجلس به سازمان بهزيستي مي باشد.اگر مهم بود افزايش حقوق كاركنان سازماني كه خط مقدم مبارزه با آسيب هاي اجتماعي هستند وخود الان آسيب زده هستند در مجلس رد نمي شد.اگر سازمان مهمي به حساب مي آمد رياست سازمان از ميان متخصصين سازمان انتخاب مي شد نه ازميان جناب سرهنگ ها كه 2 سال طول نكشد تا با شرح وظايف گسترده سازمان آشنا شود.اگر مهم بود مدير كل بهزيستي البرز توسط استاندار و از سازمان صنايع ورئيس بهزيستي كرج توسط فرماندار وقت از شهرداري انتخاب نمي شد مگر قحط الرجال است.اگر مهم بود توانبخشي رايگان به ثمن بخس به بخش خصوصي با عجله وبدون مطالعه واگذار نمي گرديد كه اكنون مددجو مجبور نباشد براي ساخت پاي مصنوعي مدكار راكتك بزند وشيشه هارا بشكند ومددكار نگون بخت به علت كم توجهي كساني كه بودجه را تقسيم مي نمايند از روي دلسوزي براي رفع مشكل مددجو اقدام به جمع آوري صدقات اطرافيان خود بنمايد.اگر مديريتي بود نيروهاي كاركشته الان در مرخصي بدون حقوق نبودند.لذا تا نگاه تغيير نكند فرقي نمي كند چه كسي رئيس اين سازمان بي در و پيكر باشد
Ahmad RZ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
4
سیگار م را بیرون میکشم . . .
نه برای اینکه کسی از دودش آزرده نشود !
برای اینکه نمیخواهم نمیخواهم کسی در غم و دود سیگارم شریک شود . . .
صادقیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
2
11
آقای هاشمی در جلسات و نشست ها از افرادی مثل دکتر فرید، دکتر احترامی، دکتر براتی، دکتر کرباسی، دکتر ایوبی و... به عنوان افراد علمی و با تجربه مکررا نام میبرد، ولی عملا از افرادی مثل آقای پرورش، زهرایی، حسینی، پرستاری، ذکایی،کاوه، قلی نیا،عبدالله زاده و زنش استفاده میکند.به نظر شما به این رفتار و گفتار متضاد چه باید گفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خوب گفتی فقط لطفا اسامی آقایان را درکنار نام آقای دکتر براتی نیاورید که در حد ایشان نیستند و نخواهند بود . مخصوصا فرید و احترامی
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
2
11
تخصص یعنی انتقال دوباره آقای عبداله زاده و همسرش به تهران . تسهیلات دریافتی از بابت انتقال از تهران به شهرستان هم مبارک ایشان . سفره خان منت ندارد آقای هاشمی
علیپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
1
9
کلاس هاشمی چنان بالا رفته که مشاوران عالیش مثل دکتر فانوسی دورکاری میکنند از مراغه
جانباز فرج جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
14
0
حضور محترم رهبر عزیز انقلاب
با سلام و احترام موضوع جناب آقای دکتر هاشمی ریاست محترم سازمان بهزیستی کل کشور
با سلام احتراما بدینوسیله جانباز پاسدار جنگ تحمیلی فرج جعفری احمد آبادی دارای
حدودا 40% از کار افتادگی در 3 مرحله مجروحیت بار اوّل سال 3/65 – بار دوّم 11/65 – بار سوّم 5/67 در جنگ تحمیلی بنده با توجه به این که روزانه 42 عدد دارو های اعصاب – گوش و حلق و بینی و ارتوپدی مغزواعصاب مصرف می نمایم به دلیل سه مرحله مجروحیت در جنگ در 24 ساعت از سال 65 تاکنون 1 ساعت خواب ندارم علی رغم اینکه قوی ترین دارو ها رامصرف می نمایم بدن بنده مقاوم به درمان شده و به درمان و بستری پاسخی نمی دهد و در 24 ساعت به 240 حالت غیر عادی می افتم و از خداوند هزاران بار به دلیل فشار های روحی
ناشی از مجروحیت آرزوی شهادت می کنم بنده هر 12 ماه سال را 4 ماه آن را به بیمارستان های تهران – تبریز – میانه بستری هستم رهبر عزیزم مگر خودتان نفرمودید ما جانبازان ایثارگران مدیران لایق و آشنا را به گوش مدیران و مقامات بالای کشوری برسانیم .بنده جانباز وابسته به هیچ جناحی و گروهی نیستم فقط اعتقاد به ولایت فقیه دارم و از آن کسی حمایت می کنیم که به درد مظلومان – محرومان – ستم دیدگان و کسانی که گرفتار
معلولیت های گوناگون هستند و به درد این قشر رسیدگی می کنند . 1-اول بنده از سپاهیان پاسدار عزیز از آن رده پایین تارده بالا تقاضا دارم خود را به هیچ قیمتی نفروشند چون رهبر عزیز و کبیر انقلاب امام خمینی فرمودند :(( سپاه نور چشم من است و چشم هیچ وقت. خطا نمی کند)) 2-درانتصابات از کسی حمایت کنندکه واقعا مخلص و مطیع رهبری هستند و فکر و ذکرشان حل مشکلات معلولین باشدچه کسی بهتر از جناب آقای دکتر هاشمی ریاست محترم بهزیستی کل کشور را می توان پیدا کرد شبانه روز فکر و ذکرشان در حل مشکلات معلولینی می باشد . بنده در جای خود باید ازاقای دکتر هاشمی تشکر کنم که واقا کسانی را به مدیر کلی استان های منصوب کردند. 1- بسیجی هستند 2- شایستگی دارند ازهمه جهت به هیچ گروهی و جناحی وابسته نیستند و فقط فکر و ذکرشان حل مشکل معلولان می باشد. آقای دکتر هاشمی بنده از کسانی که در سایت ها جناب عالی را مورد احانت و سایر موارد قرار دادند باید عرض کنم که بهتر است خودشان را اصلاح کنند و کاری که به آن ها مربوط نیست دخالت نکنند و در ضمن به نظر من هیچ کسی بهتر از دکتر هاشمی برای سازمان بهزیستی نیست چون بنده از همه جهت به ایشان آَشنایی دارم مردی با تقوا جبهه دیده و گوش بفرمان ولایت متلقه فقیه می باشد و کشوربس فضولی موقوف میگم کشور بیشتر به آشوب نکشند بگذارند مدیران لایق کارکنند واز خود فروشی بپرهیزند این حقیر و عده ای زیادی از جانبازان و ایثارگران و معلولین سطح کشور از آقای دکتر هاشمی حمایت خود را اعلام میکنیم و از رهبر عزیز انقلاب تقاضاداریم جلو این مسائل را از طریق دستگاه های اطلاعات و امنیتی و پلیس سایبری بگیرند و بگذارند این برادر بسیجی یعنی آقای دکتر هاشمی کار خودش که خدمت به معلولین است از این قشر اسیب پذیر جامعه بکند

با سلام و احترام حضور محترم ریاست سازمان بهزیستی کل کشور
جناب آقای دکتر هاشمی بدینوسیله جانباز جنگ تحمیلی پاسدار فرج جعفری احمد آبادی
که 3 در تاریخ 3/65 –11/65 –5/67 به شدت مجروح گردیدم و روزانه 42 عدد دارومصرف می نمایم بنده هر 12 ماه سال را 4 ماه آن را در بیمارستان های تهران – تبریز – میانه بستری می شوم و خلاصه در 24 ساعت 1 ساعت خواب ندارم و تنها جانبازی هستم که روزانه 42 عدد قرص مصرف می کنم علارغم داروهای اعصاب و روان، مغز و اعصاب و گوش و حلق و بینی و ارتوپدی از سال 65 با مشکلات روحی و جسمی و ناشی از سه مرحله مجروحیت دست و پنجه نرم می کنم از خداوند متعال آرزوی شهادت می کنم و در ساعت به 24 حالت غیر عادی می افتم و راضی هستم به رضای خدا به علّت اصابت ترکش و موج انفجار از ناحیه ی هر دو گوش ها و پای راست و سر و انگشت و کل بدن از سمعک شنوایی و کفش طبی استفاده می نمایم. بنده دچار تشنج شدم در اثر موج انفجار شدم.جناب آقای هاشمی بنده شنیده ام جنابعالی را در فضای مجازی مورد اهانت قرار دادن بنده به عنوان یک جانباز و عده ای از ایثارگران آذربایجان شرقی و غزای استان زنجان ، تهران ، استان البرز همچون جازه ای نخواهیم داد مدیران لایق و شایسته و ولایت مدار را مطیع رهبری و به عنوان یک بسیجی دلسوز و خدمت گزار شایسته را که به هیچ گروه و جناحی وابسته نیستند فقط فکر و ذکرتان در حل مشکلات معلولین و مستمندان و دردمندان و کسانی که به نوعی نیاز به حمایت مادی و معنوی دارند از چرخه ی خدمت با یاوه گویی ها و دروغگویی ها و افترا ها شما را از صحنه خارج کنند .ما عده زیادی از جانبازان و معلولین سطح کشور هر کس که در هر لباس می باشد و یا در هر مقامی می باشد و در هر سمتی باشد و یا به گروه و جناحی وابسته باشد از دهان آن ها خواهیم زد و از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و حفاظتی و پلیس سایبری تقاضا داریم که جلوی این مسائل را بگیرند و بگذارند این برادر عزیز بدون دغدغه ی فکری در بهزیستی
کشور در خدمت معلولین و نیازمندان باشد.
پاسخ ها
گروهی از کارکنان بهزیستی
| Iran (Islamic Republic of)
اقای جعفری عزیز برایت ارزوی شفا داریم
زهرایی
| Iran (Islamic Republic of)
این نوشته را به چندتا بن فروختی همشهری؟
یک انسان
| Iran (Islamic Republic of)
در زمانهای قدیم بجز خدا اعتقاد به کس دیگر داشتند شرک می ورزیدند . پیامبر اکرم ص خودش را هم مثل همه مردم یک انسان عادی معرفی می کرد .تمام انسانها در مقابل پروردگار با تقواترین انهاست بیایید عملکرد همه مسئولین را بی هیچ تبعیضی بسنجیم .مگر دین مبین اسلام نیامد که ما را از شرک و بت پرستی نجات دهد .اعتقاد بجز خدا عین بت پرستی است
جانباز فرج جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
14
0
سلام
به دین وسیله اینجانب جانباز جنگ تحمیلی فرج جعفری حمایت قاطع خود را از عملکرد جناب آقای دکتر هاشمی ریاست محترم بهزیستی کل کشور اعلام میدارم و از همه کسانی که در هر لباسی باشند ودر هر مقامی باشند بخواهند ایشان را از طریقی خدمت گذاری صادقانه و خالصانه ایشان را زیر سوال ببرند به شدت ما جانبازان و ایثار گران و معلولین سطح کشور این عمل را محکوم میکنیم و از ایشان حمایت خواهیم کرد چون ایشان واقعا خادم پرهیز کار و بسیجی می باشد ومطیع رهبری
پاسخ ها
جانباز شاعل در بهزیستی البرز
| Iran (Islamic Republic of)
مطلب شما بیشتر به نوشته معلول ذهنی شباهت دارد نه جانباز اقای جعفری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جانباز عزیز جناب فرج چعفری سلام: ایثارگران و جانبازان و خانواده های شهدائ سازمان بهزیستی کشور در ستاد و استانها، هاشمی تیمش را بخاطر عملکرد بسیار بدش قبول ندارند، سوئ مدیریت ایشان کاملا اثبات شده است، مدجویان و معلولین هم ایشان را قبول ندارند.
خرمگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
6
3
صادقیان عزیز مثل اینکه چندماهی از سازمان خبر نداری ها؟؟؟ دکتر قلی نیا بخاطر اینکه زیر بار حرف زور نرفت و منافع؟؟؟ آقایان و خانم ها رو تو خطر انداخت،کنار رفت. یا شاید هم کنار گذاشته شد.
رضا
|
Finland
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
5
4
سلام
فکر کنم بهترین انتخاب همین مورد پیشنهادی فعلی یعنی آقای دکتر آقامیری است با سابقه طولانی مدیریت موفق در تمامی مناصبی که خدمت کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
0
11
کارکنان بهزیستی هاشمی و تیمش را نمی خواهند، اینکه رییس بعدی سازمان چه کسی باید باشد، موضوع دیگری است و قطعا با شاخص هایی منطقی خود وزیر محترم به آن می رسند، دقت کنیم که تیم هاشمی اصل موضوع و هدف را با کامنت های اختلاف افکن از درون سازمان به حاشیه و فراموشی نبرند.
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
0
1
تدبیر جان چرا خبر مدیرت عاملی سردار علایی را از روی سایت برداشتید؟؟؟؟

این خبر جزو پر بازدیدها و پر کامنت ها بود که ....

چرا ؟؟/
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
9
1
باسلام دوسه نفر عزیزمنتقد واقعا خسته نشدید اینقدر ازجانب دیگران اعلام نظر فرمودیدو خودرا کل سازمان معرفی نمودید سازمانی با بیش از بیست هزار کارمند ومیلیون نفر جمعیت هدف را شما دوسه نفر کنار گذاشته اید وخودرا کل میدانید واز طرف اینها اظهار نظر میفرمایید واقعا متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آدم ها اندازه فهم و عقلشان اظهار نظر میکنند.
فهم شما هم از بیش از 5000 کامنت و پاسخ علیه هاشمی و تیمش دو سه نفر است!!!
تدبیر2004
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
1
6
آقای دکتر هاشمی
خواهشمندیم و استدعا داریم مدیرکل محترم بهزیستی آذربایجان شرقی را که مورد عنایت ویژه شما و مشاور ارشدتان(جناب فانوسی)است بعنوان قائم مقام و یا یک پست سازمانی مثل مشاورعالی عالی(که شما زیاد دارین)انتصاب کرده و یک خانه سازمانی داده و ایشان را به تهران منتقل کند تا هم رضای شما و هم رضا کارمندان این استان حاصل گردد(رضای خدا هم که....)
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
8
0
هاشمی به زودی حکم ابقامی گیرد تا فیها خالدون منتقدین صفا یابد والسلام نامه تمام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
0
2
بابت آسمون ممنون نوبت ریسمونه
آنتی اسپایدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
0
0
تدبیر چرا کامنت عنکبوت سیاه بهزیستی و تصمیم گیری های پشت پرده رو نمی زنی
نظر شما: