واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 16
کد خبر: ۱۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲

سینما «قدس» را فراموش نکنید!

بیش از 20 روز از تعطیلی سینما «قدس» می‌گذرد و فردا 10 بهمن ماه که قرار است روز آشتی مردم با «سینما» باشد، جای این سینمای قدیمی، خالی است.

تدبیر24: 18دی‌ماه، سینما «قدس» به دلیل شرایط نامساعد مالی سرانجام پرده خود را پایین کشید تا یکی دیگر از سینماهای قدیمی تهران،‌این بار نه به دلیل تخریب بلکه به دلیل مسائل مالی از دور اکران خارج شود.

این در حالی است که سازمان سینمایی پس از بررسی‌هایی تصمیم گرفت درآستانه دهه‌ی فجر هدیه‌ای به مردم دهد و علاوه بر روز ملی سینما، 10 بهمن‌ماه را هم روز تماشای رایگان فیلم‌های سینمایی در سینماها اعلام کرد، اما به نظر می‌رسد با وجود چنین طرحی برای آشتی مردم با سینماها، تلاشی از سوی مدیران برای بازگرداندن سینما «قدس» به چرخه اکران فیلم‌ها انجام نشده یا اگر هم شده هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

سینما «قدس» در سال 1346 با نام «پولیدور» در ضلع جنوب غربی میدان ولیعصر (عج) تهران تاسیس شد و جزو چند سینمای قدیمی است که در تهران فعال بود، اما این روزها که از این میدان گذر کنید، سینمایی بسته با میله‌های آهنی و سردری خالی را می‌بینید، سینمایی که خیلی‌ها آن را به عنوان یک سینمای لوکس و خاطره‌انگیز به یاد دارند.

البته اگر این سینما هنوز بسته نشده بود و روز پنج‌شنبه، 10بهمن‌ماه، در طرح «سینما سلام» میزبان مردم بود، باز هم پرداخت فروش میانگین یک روز، دردی از سینما «قدس» دوا نمی‌کرد اما ای کاش می‌شد در روزی که رایگان بودن سینماها به مردم هدیه داده شده، این سینمای قدیمی هم بازگشایی می‌شد تا با آشتی مردم و چاره‌اندیشی مسئولان رونق به این سینما برگردد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: