واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۱۶۷۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰

لغو نشست خبری متروپل

نمایش فیلم «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی در کاخ جشنواره‌ی فیلم فجر در برج میلاد با حاشیه‌هایی چون ترک سالن توسط اهالی رسانه همراه شد.
تدبیر24: فیلم سینمایی «متروپل» صبح ۱۵ بهمن‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد نمایش داده شد‌، اما نشست خبری آن لغو شد.

این نشست به‌دلیل آنکه اعلام شد، کارگردان فیلم در محل حضور ندارد‌، برگزار نشد.

آخرین ساخته مسعود کیمیایی در سالن اصلی برج میلاد که در آن بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن، مهناز افشار‌، پولاد کیمیایی و شقایق فراهانی بازی می‌کنند‌، به نمایش درآمد و در حین نمایش با واکنش‌های اهالی رسانه و منتقدان که در سالن حضور داشتند، رو به رو شد.

در یکی از سینماهای مردمی در پایان فیلم و هنگام نمایش تیتراژ که برخی از تماشاگران به رسم معمول به تشویق پرداختند، برخی دیگر از تماشاگران اعتراض خود را به کف زدن آن‌ها ابراز کرده، علت اعتراض خود را کیفیت فیلم ابراز می‌کردند.

از جمله هنرمندانی که فیلم «متروپل» کیمیایی را در سالن رسانه‌ها تماشا کردند به ابراهیم حاتمی‌کیا‌، یدالله صمدی و علیرضا زرین‌دست می‌توان اشاره کرد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
کوروش جم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
0
سینما و دنیای این کارگردان رو، فقط فقط آدمهایی همچون خود او درک می کنند! کیمیایی، سالهاست که به لحاظ اندیشه و توان سینمایی مرده است! شاید زمان آن فرا رسیده است، که برای همیشه این عرصه رو ترک کند؛ چراکه به اعتبار گذشته ی خودش خدشه ی فراوان وارد می کند! استاد کیمیایی، با ساخت آثار بسیار ضعیف، به شعور مخاطبان توهین می کند! سینمای ما، به لحاظ مالی، زمانی و مشکلات عدیده ی اکران، دیگر نمی تواند از این دسته از فیلمهای شخصی و بی سرو ته، اسقبال کند! استاد؛ خشته نباشید!
محمد آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
0
"سینما و دنیای این کارگردان را فقط و فقط آدمهایی همچون خود او درک میکنند" ... دقیقا درسته. حالا چرا یک سری با فیلمهای آقای کیمیایی مشکل دارند ؟! خیلی ساده است : سینمای کیمیایی صحبت از حرمت و انسانیته. صحبت از آبروست. صحبت از وجدان و شرف و تا پای جان پای عقیده ماندن و راسخ بودنه. سینمای کیمیایی، سینمای زخم خورده هاست. سینمای انسانهایی که "از پشت خنجر خورده اند". فیلمهایی که درست شده اند برای نمایش در سینماهایی که هنوز برای کاسبی پر رونق تر، به "لانه زنبور" تبدیل نشده! وقتی آقای کیمیایی صحبت از مرد و نامرد میکند، خنده حضار یعنی عمق فاجعه... متاسفم که توی همچین دورانی کنار همچین آدمهایی زندگی میکنم.
بيژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
0
خوداقاي كيميايي هم ميداندكه پولادپسرش براي نقشهاي اصلي فيلمهاي اون درست نشده ولي چيكاركنه هرچي باشه پسرشه.ولي خدايي پولاديه مدتي بايدازپدرش فاصله بگيره بدجوري داره ضربه ميزنه به پدرش. به هرجهت استادعزيزدوست داريم.
رضاحسيني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
0
كارگردان عزيزمسعودخان كيميايي شمابدون شك به گردن سينماي ايران حق داري.يك سوال دارم واقعا شمانميتونيدمثل گذشته فيلم بسازيدويابازيگري مثل بهروزوثوقي به سينماي ايران معرفي كنيداونوقت اينجوري كه مردم دوباره باسينماي شمااشتي ميكنند..مسعودخان وقتشه كه خودتونونشون بديد.
حسين باقري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
0
اقاي كيميايي بايدتوانتخاب بازيگرهاش تجديدنظركنه.استادعزيزماديگه پيرشده جرات ريسك كردن نداره ولي به عقيده من استاداگه بخوادبازميتونه يك فيلم خوب بابازيگران جديدبسازه/انشاا...
نظر شما: