واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 16
کد خبر: ۱۸۱۸۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰
اندر نگارشات مدیریتی رسانه ملی :

آقای ضرغامی، رنجش مخاطب واقعا اهمیت دارد؟

آقای رئیس خوب است نامه ای بنویسد و از اینکه در برنامه کودک نیز به شکل تلویحی با نشان دادن کلید دروغ در دست عمو پورنگ، دولت نوپای تدبیر و امید تخریب می شود به خدا پناه ببرد

تدبیر24 : عزت الله ضرغامی در حالی خود را پیگیر اعتراض قوم بختیاری به پخش سریال سرزمین کهن نشان می دهد که متاسفانه تا کنون هیچ واکنشی نسبت به توهین های رسانه تحت امرش به مخاطبان از خود بروز نداده است.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 ، پس از اعتراض اقوام بختیاری به پخش سریال سرزمین کهن ، رییس رسانه ملی در نامه به معاون سیما مواردی را به وی گوشزد وتیمی را برای گفت‌وگو با ائمه جمعه و نخبگان استان‌هایی که مردم بختیاری در آنها ساکن هستند، اعزام کرد.

ضرغامی در بخشی از نامه روز شبنبه خود به دارابی نوشت: "مردم شریف بختیاری، انقلابی و شهید داده‌اند و در طول تاریخ به‌ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هرگز دشمنان ملت به‌ویژه انگلیسی‌های تفرقه‌افکن نتوانسته‌اند کوچک‌ترین واگرایی بین آنان و اسلام و ایران عزیز ایجاد کنند.

ایجاد کوچک‌ترین بدبینی و بی‌اعتمادی این عزیزان نسبت به فرزندان پرتلاش و خدمتگزارشان در رسانه ملی قابل تحمل نیست و باید از این رنجش خاطر به خداوند بزرگ پناه برد."

نامه رییس رسانه ملی به معاونش گرچه درخور تحسین و قدردانیست اما مسئولیت و پاسخگویی وی در قبال مخاطبان را نیز افزایش داد، چراکه تا پیش از این عمده مخاطبان این رسانه با فرض اینکه وی آشنایی چندانی با حقوق مخاطب ندارد توقع چندانی هم بابت عذرخواهی و پیگیری مسائل از جانب وی را نداشتند در حالیکه نگارش این نامه به نوعی نشان داد که عزت الله ضرغامی نیم نگاهی هم به اعتراضات مخاطبان رسانه اش دارد.

در این نامه ضرغامی با استناد به انقلابی بودن و شهید دادن مردم شریف قوم بختیاری، ایجاد کوچکترین بدبینی و بی اعتمادی در آنان را غیر قابل تحمل می داند و معتقد است که باید بابت رنجش این افراد تنها به خداوند بزرگ پناه برد اما آیا رییس رسانه ملی که به رنجش مخاطب اهمیت می دهد و نمی داند که اگر بر فرض مثال در میانه پخش زنده اختتامیه یک جشنواره سینمایی چندین بار پخش برنامه با سانسور روبه رو شود مخاطب رنجیده می شود؟

رییس رسانه ملی که با نگارش این نامه به دنبال دلجویی از هموطنان بختیاریمان بوده است، آیا فراموش کرده که تنها در میان افراد همین قوم شریف (نه جمعیت 75 میلیونی کشور) عده کثیری هستند که به ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی در انتخابات یازدهم رای داده اند و از تاخیر در پخش مصاحبه زنده تلویزیونی اش رنجیده می شوند؟

عزت الله ضرغامی خوب است نامه ای بنویسد و از اینکه دیگر حتی در برنامه کودک نیز به شکل تلویحی با نشان دادن کلید دروغ در دست عمو پورنگ، دولت نوپای تدبیر و امید تخریب می شود به خدا پناه ببرد و فراموش نکند که حاشیه سازی برای کراوات زدن دکتر سریع القلم در اجلاس داووس نیز بسیاری را رنجانده است.

جناب رییس که در نامهاش تلویحا بر حفظ حرمت مردم انقلابی و شهید داده تاکید دارد، چرا واکنشی نسبت به تخریب هایی که طی سال های اخیر علیه انقلابیون نظام نظیر آیت الله هاشمی رفسنجانی ، سید محمد خاتمی و ... از طریق رسانه ملی انجام شده از خود نشان نداد و حتی فضایی برای پاسخگویی این افراد فراهم نکرد؟

حال که جناب ضرغامی با انتشار این نامه نشان داد که به حقوق مخاطبان رسانه اش اهمیت می دهد و حتی حاضر است اکیپی را برای دلجویی نزد مردم شریف اقوام بختیاری اعزام کند ، خوب است بار دیگر بر آنچه که طی دوران مدیریتش بر رسانه ملت ایران رفته است، نگاهی دوباره بیاندازد و به خدا پناه ببرد که اینچنین مردم را رنجانده و شمار زیادی را نسبت به بزرگترین و قدرتمند ترین رسانه نظام اسلامی بدبین و بی اعتماد کرده است


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد7الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
1
8
بسیار عالی ...
ادعای تهیه کننده اون برنامه کودک دررابطه با اینکه کلید رو از حدیث گرقته و اصلا سیاسی نبوده واقعا مضحک بود و همچنین سانسور اختتامیه که واقعا توهین به تمامی بیننده ها بود ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
7
0
خاتمی بیاد صدا و سیما چیکار کنه بیاد جواب کسی رو بده یا از ملت بخاطر ایجاد تفرقه و آشوب عذر خواهی کنه اگر بخواد بیاد برای عذر خواهی و ضرغامی بهش اجازه نده من که ازش شاکی میشم حسابی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
1
5
ضرغامي ...از صدا و سيما برود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
1
2
معلوم نیست شما طرفدار چی هستید یا اینکه با چی مشکل دارید؟
پخش زنده؟ سرزمین کهن؟ بختیاری ها؟ صداوسیما؟
کلید؟ روحانی؟
نظر شما: