واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 16
کد خبر: ۳۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

مهدی سلوکی ازدواج کرد+عکس

مهدی سلوکی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران به جرگه متاهلین پیوست. مهدی سلوکی که با اجرا در برنامه «نیم رخ» به جامعه هنر ایران معرفی شد و با سریال نرگس به شهرت رسید، در سن ۳۲ سالگی بالاخره تصیم گرفت متاهل شود .
تدبیر24: عکس های دیدنی از ماشین عروس مهدی سلوکی بازیگر سرشناس ایرانی که پریروز مراسم عروسی اش با شکوه خاصی برگزار شد را در ادامه مشاهده کنید

 

 مهدی سلوکی در ۱۴ خردادماه سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد، پدرش افسر نیروی هوایی ارتش و اصالتا تهرانی است،زمانی که مهدی به دنیا آمد، سرهنگ سلوکی مامور به خدمت در پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی در اصفهان بود و به همین دلیل شناسنامه‌اش را در اصفهان گرفتند پس از پایان ماموریت پدر به همراه خانواده به تهران بازگشت و در محله نارمک تهران سکنی گزید.

مادر او اصالتا اراکی است، فرزند اول خانواده محمد در سوم اسفندماه سال ۱۳۵۸ به دنیا آمد، او مجری شبکه تهران است. خانواده سلوکی‌ها اصیل و متعصب و مذهبی‌اند. پدر و مادر هر دو تحصیلکرده و اهل فرهنگ و هنر بودند.

دوران کودکی مهدی مثل بقیه پسر بچه‌ها، به شیطنت گذشت، در مجتمع مسکونی پایگاه هشتم شکاری مهدی اغلب اوقات با همراهی برادرش مشغول بازی‌های کودکانه بود.

ماشین عروس جشن ازدواج مهدی سلوکی





منبع: سهیل سنقر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: