واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۸۵۷
تعداد نظرات: ۶۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
اختصاصی / وزیر غیر همسو از کابینه می رود!؟

زمزمه های برکناری رحمانی فضلی از وزارت کشور

وزیر کشور این روزها با انتصاب های عجیب و غریب خود تنها باعث ضربات جبران ناپذیر به اعتبار دولت تدبیر و امید در نزد مردم شده است . . .

تدبیر24 : در حالی که هنوز کمتر از 2 ماه از آغاز به کار کابینه دولت تدبیر و امید گذشته است عملکرد ضعیف و بحث برانگیز وزیر کشور تحمیلی اصولگرایان سبب شده است که زمزمه هایی در بخش هایی از دولت برای برکناری رحمانی فضلی از پست حساس وزارت کشور مطرح شود .

به گزارش خبرنگار ما وزیر کشور دولت یازدهم که از جمله نیروهای نزدیک به طیف علی لاریجانی به شمار می رود تقریبا همه پست های مهم خود را در کنار رئیس فعلی مجلس تجربه کرده است چه اینکه در جایگاه ریاست دیوان محاسبات یا قائم مقام دبیر شورایعالی امنیت ملی و معاون صدا و سیما همواره در کنار لاریجانی بوده است. رحمانی فضلی اگرچه در مجلس چهارم به عنوان نماینده با دکتر روحانی آشنا شده بود اما بسیاری از تحلیل گران پیشنهاد پست حساسی مثل وزارت کشور به رحمانی فضلی را به دلیل همراه کردن مجلس اصولگرا برای رای به کابینه می دانستند هرچند که رئیس جمهور محبوب یازدهم آن را تنها نشانه ای از فراجناحی بودن دولت می دانست .


رحمانی فضلی که از همان ابتدا همجنس نبودنش با کابینه به خوبی به چشم می آمد این روزها با انتصاب های عجیب و غریب خود تنها باعث ضربات جبران ناپذیر به اعتبار دولت تدبیر و امید در نزد مردم شده است .بر اساس پیگیری های خبرنگار ما وی به تازگی صولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر سابق کشور و قوام نوذری استاندار کهکیلویه و بویر احمد دولت احمدی نژاد را برای استانداری های قزوین و فارس به هیئت دولت پیشنهاد داده است که با واکنش متعجبانه اعضای کابینه روبرو شده است . وزرای دولت در قبال این پیشنهاد عجیب و غریب تنها به خندیدن اکتفا کردند چون هیچ کس فکر نمی کرد وزیر کشور بخواهد از نیروهای سوخته دولت قبل به عنوان نمایندگان عالی دولت اعتدال در استان ها استفاده کند.

از سوی دیگر وزیر کشور در دیگر انتصاب های خود هم افرادی با کم ترین تجربه های کاری را در سمت های حساس و مهم گمارده است . به طور نمونه علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی که هفته گذشته منصوب شد پیش از این تنها فرمانداری اسفراین را در کارنامه کاری خود داشته است و بدون داشتن سابقه مدیریتی در سطوح عالی تنها به دلیل هم استانی بودن با وزیر به این پست رسید . از سوی دیگر هوشنگ خندان دل معاون عمرانی وزارت کشور که وظیفه سنگین فعالیت های عمرانی کل کشور بر عهده اش است تنها سابقه معاونت شهرداری مشهد را در کارنامه داشته است .اما جالب توجه ترین بخش انتصابات عجیب دوستان رحمانی فضلی مربوط به نصب سید سلمان سامانی در ریاست مرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت کشور است . سامانی که یک دندانپزشک است تنها 4 سال است که وارد فعالیت های دولتی شده است و در این مدت تنها مدیرکل حوزه ریاست رحمانی فضلی را در دیوان محاسبات برعهده داشته است . آقای دندانپزشک حالا باید با کم ترین تجربه و سابقه روی عملکرد استاندارها و زیر مجموعه هایشان نظارت کند .

همچنین یکی از انتقادات جدی وارد به وزیر کشور عملکرد کند وی برای انتصاب استاندارها است چرا که با گذشت هفته های متوالی از رای اعتماد وی هنوز غیر از 4 استان کشور در بقیه استان ها استاندارهای احمدی نژاد به اداره امور مشغول هستند . همچنین بسیاری از سازمان ها و نهادهای مهم وزارت کشور نیز هنوز مدیران خود را نشناخته اند .

به نظر می رسد رحمانی فضلی هنوز نتوانسته است جایگاه خود را به عنوان یک وزیر عالی در کشور و دولت تدبیر و امید بشناسد . وی اکنون برای انتصابات به نمایندگان مجلس  و مجمع های استانی قول می دهد در حالی که او وزیر دولت است نه وزیر مجلس . همچنین فعالیت وی نشان دهنده این است که شاید حضور او حتی با تحمیل اصولگرایان نیز اشتباه بوده است .

بر همین اساس به تازگی زمزمه هایی برای برکناری وی در بخش هایی از  دولت به گوش می رسد . این افراد معتقدند به دلیل اهمیت بالای وزارت کشور باید هرچه سریع تر نسبت به تعویض رحمانی فضلی با یک وزیر کارآزموده اقدام شود تا وزارت کشور عرصه آزمون و خطا برای عده ای نباشد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۹
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
6
30
یه دندانپزشک باورم نمیشه چی کار داره می کنه این آقای وزیر؟
ناشناس
|
Japan
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
15
22
مطمئن هستین که از اعتدال دفاع میکنین مسئولای سایت؟
چند باری اومدم اینجا... شما فقط الکی تندرو به اینو اون میگین حال اینکه خودتون بدترین
یاد 10 15 سال بیش افتادم
حقایق همیشه مخفی نمیمونه
حسن از شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
21
6
با سلام به تدبیر و دوستان عزیز
اگر دولت با نمایندگان هماهنگ کار نکند امور دولت در امور تقنینی و برنامه و بودجه دچار مشکل می شود. بنظرم آقای دکتر تدبیر خوبی در تعامل با مجلس دارد البته اگر شما تندروها بزارید؟ شماهایی که بعث انحراف دولت آقای خاتمی شدید فرق شما با آقای خاص دولت احمدی نژاد چیست؟
استانداران و فرماندارن و اجزای وزارت کشور عموما ناظر بر حسن اجرای مصوبات دولت در استانها و حفظ امنیت کشور هستند که سیاستهای کلی دولت عمدتا توسط سایر وزارتخانه ها اجرا می شود. پس چرا باید نگران بود؟ مگر حس قدرت طلبی داشته باشیم.
بنظرم آقای دکتر روحانی اعتدال را رعایت کرده بلکه مقدار زیادی نیز به سمت ما دوم خردادیها و کارگزاران عمل نموده است پس گزک دست دیگران ندهیم.
پاسخ ها
سعید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
با این ادبیات کاملا مشخص است که شما دوم خردادی هستی !
حسن از شیراز!
مردم را چه فرض کرده ای؟؟!!
علی از یزد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
6
34
بسیار امر طبیعی است ما طرفداران آقای روحانی از روز اول گفتیم ایشان برای این پست حساس و مهم و به تعبیری قلب هیئت دولت مناسب نیست ولی متاسفانه ایشان برگزیده شد با فشار مجلسی ها و بخصوص آقای ل... .چند ماه از روی کار آمدن دولت و تدبیر میگذرد ولی هنوز اکثر استانداران و 100 درصد فرمانداران و بخشداران احمدی نزاد سر کارند و اینقدر امید دارند که میگویند ما قرار نیست عوض شویم تا رحمانی فضلی را داریم غم نداریم.به عنوان مثال فرماندار شهرستان طبس گفته بود که آمدن آقای فضلی یعنی ما دوباره در پست هایمان خواهیم بود .و این همان افرادی هستند که در زمان انتخابات دکتر روحانی را به عنوان فتنه ،آمریکایی و غیه صدا زدند و تهمت نثارش کردند و چه قدر امروز راحت بر مسند خود تکیه زده اند بدون هیچ ترسی چطور احمدی نژاد به هیچ وزیر و استاندار و فرمادر و بخشداری رحم نکرد>مدیریت سایت تدبیر اگر شما به اعضای کابینه و یا شخص رئیس جمهور نزدیک هستید این پیام را به ایشان برسانید که آقای رحمانی فضلی برای این جایگاه مهم مناسب نیست و مردم انتظار دارند که استانداران و فرماندارن و بخشدارانی بر سر کار بیایند که همسو با دولت باشند نه از دشمنان قبلی و از دوستان حزب باد امروز
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
8
29
از اولش هم معلوم بود که رحمان فضلی کمترین عمر وزارت را خواهد داشت
امیر علی از کرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
7
30
از یک اصولگرا چه انتظاری دارید غیر از این؟
انتصاب یک دندانپزشک برای ارزیابی عملکرد استانداران!!!
انتخاب یک فرماندار یک شهرستان کوچیک به عنوان استاندار!!!
....
اگه اینا علم مدیریت داشتند که 8 سال کشور به یغما نمی رفت.یاد 8 سال دفاع مقدس افتادم.
عبدالله
|
Germany
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
1
10
با سلام وقتی جناب اقای میر ولدورا اوردن وزارت کشور معلوم شد جاده ها جداست کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با هم جنس پرواز اصولگرائی دیگه برگشت به اصولش نه اصول اصلی اسلام اصول خودشان قران میفرماید امانتها را به اهلش بسپارید اخه دندانپزشک چه کارش به استانداری. کلنیک دندانپزشکی دایر فرمایند و به مردم خدمت کنند البته اینقدر جابجائی حاصل شده که اگر بخواهند تغیراتی بدهند راه برای داد و بیداد کردنشان باز است اتوبوسی اورده اند باید اژانسی بروند هر کسی وابسته به کسانیست که اگر دست بخورد سرو صدا بلند میشود السلام علینا وعلی عبادالله الصالحین
ملکشاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
5
4
با سلام
نکته ای که راجع به استاندار خراسان شمالی گفته شد و به کنایه از بی تجربگی ایشان در مدیریت کلان در نوشتار بالا آمد خالی از اشکال نیست.
انصاف حکم می کند برای تحلیل وقایع سیاسی و اعمال کارگذاران دولت از واقعیت دور نیفتاد. آقای پروزی از مدیران قوی اصلاح طلب هستند که سابقه ی معاونت استانداری و همچنین فرمانداری را در کارنامه ی خود دارند و در ثانی می توان داشتن استاندار بومی را حق هر استانی دانست که خراسان شمالی تا به حال از این حق محروم بود.
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
5
18
باید هرچه سریع تر نسبت به تعویض رحمانی فضلی با یک وزیر کارآزموده اقدام شود !!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
1
1
برای استان اردبیل دکتر مهدی جوادی قطعی است
رونیک
|
Finland
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
4
13
آقای روحانی. من و خیلی ها مثل من به شما رای ندادم که هر چی اصولگرا هست دوباره بیاری توی دولت که بیفتند به جون این مملکت و جوونها. کابینه خودت را اصلاح کن. به نفعته.
رضا
|
Finland
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
3
20
استاندار خراسان اصلاح طلب نیست بعضی ها این جور پیام میذارن که بگند رحمانی مدیران اصلاح طلب گذاشته. همه میدونن که رحمانی کیه و چیکاره هست کافیه سابقه اونو توی صداوسیما از کارکنان اصلاح طلب صداوسیما بپرسی تا بفهمی این آدم چه بر سر مملکت و هر چی آدم لایق اصلاحات بود آورده. رحمانی باید بره پیش لاریجانی .
ناشناس
|
Japan
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
18
4
مهره های سوخته؟!!!!!!!!
اصلا این دولت دولت سوخته سوخته است و تنها چند وزیر مثل رحمانی فضلی و وزیر بهداشت و اقتصادش قابل اتکا هستند.
پاسخ ها
سعید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ما به همبن سوخته ها رای دادیم ، و خوشحال میشویم شما و امثال شما که برشته هستید و نسوختید کاری به کار سوخته ها نداشته باشند.
در ضمن سایتهایی مثل رجانیوز و فارس را برای شما گذاشته اند ، این سایت مربوط به سوخته هاست .....
دارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
3
12
دوستان فاجعه زمانی رخ می دهد ، که دیگر کاری نمی شود کرد . همه خوابیم ، 2 سال دیگر وقت انتخابات مجلس و 4 سال دیگر وقت انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری ( با اجراء رحمانی فضلی و دوستانش ) خواهید دید دوباره با انتخاب مهرورزان چه بلایی سر ایران و ایرانی بیاورند . این 8 سال بس نبود؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
3
4
جالب است که همین سایت در خبر دیگری از انتصاب یک فرد اصولگرا با سوابق خاص که برادرش هم از اعضای اصلی جبهه پایداری است به سمت مدیرکل ارشاد استان تهران تمام قد دفاع می کند!!!
میثم.ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
7
3
به نظر خودم من یک اعتدال گرای واقعی هستم. در بین انتصاباتی که شما گیر دادین فقط سامانی رو اشتباه می دونم.اما باید به رحمان فضلی فرصت داد.
علی
|
United States of America
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
3
5
هرچه سریعنر این برکناری صورت بگیرد کمتر هزینه ساز است از اولش هم این سمت برازنده دکتر یونسی بود - شایعه انتخاب زرگر برای استانداری اصفهان سیاسیون حامی دولت را برآن داشته که استاندار دولت احمدی نژاد ، دکتر ذاکر را مردم خواهان باشند چرا که اگر جوادی انتخاب نشود ذاکر بمراتب بهتر از زرگر اصول گراست - انتصاب زرگر یعنی توهین به همه ستادهای حامی دولت و انتشار سردی و ناامیدی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
1
4
متاسفانه تعلل ایشان در انتخاب استانداران باعث شده در استان آذربایجان غربی هر کسی حتی با پیشینه مخالفت سرسختانه با تفکر دولت اعتدال به خود اجازه دهد که داعیه دار استانداری باشد.
از کسانی که پرونده فساد مالی و اخلاقی دارند گرفته تا افرادی از جناح راست استان که حقیقتا" توان اداره یک بخشداری را ندارند خود را نامزد استانداری کرده اند. کار به جایی رسیده که یک شهردار که مدرک کتابداری از داشگاه پیام نور دارد و به واسطه بده بستانهای سیاسی شهردار شده و تمام توانش ساختن چند پل ( به بهای واگذاری مرغوبترین املاک شهر به پیمانکار) بوده و از همه مهم تر رییس ستاد احمدی نژاد در ارمیه بوده نیز نامزد استانداری شده است!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
1
11
انتخابهای فامیلی و افراد بی تجربه و در یک کلام افرادی بله قربان گو و عدم تحمل نقدی کوچک از خصلتهای بارز آقای رحمانی فضلی است که اکثر قریب به اتفاق کارکنان دیوان محاسبات بر آن صحه می گذارند
بررسی صحت این ادعا سخت نیست
در یک کلام ایشان با دولت تدبیر و اعتدال هیچ سنخیتی ندارد
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
8
2
به وضوح غرض ورزى از لابلاى تك تك خطوط خبر تون ملموس و مشهود است ، متاسفم كه برخلاف رسالت خبر رسانى به عنوان يك سايت خبرى، بدون نگهداشتن حرمت قلم به خبرسازى و جوسازى ميپردازيد.
خيلى زود است كه بخواهيم فراموش كنيم كه وزير كشور فعلى با اينكه اصولگرا هست ولى تنها كسى بود كه در دوران احمدى نژاد به عنوان رييس ديوان محاسبات تونست و جرات داشت كه جلوى اون بايستد و حداقل بسيارى از موارد اختلاس رو براى مردم بيان كنه كه در اون فضاى اختناق قابل تحسين است . در مورد تعيين و تعويض استانداران هم اگه سريع انجام ميشد حتما شما ميگفتين كه شتابزده عمل كردن يا اينكه با اتوبوس نيرو پياده كرده تو وزارت خونه و همه رو يكشبه عوض كرده!!
در مورد استاندار خراسان شمالى هم چه ربطى داره كه گفتين هم استانى خودش رو گذاشته؟ مسلم است كه واسه هر استانى استاندار بومى بيشتر دل ميسوزونه و بلاخره وزير كشور هم بايد خودش اهل يك استانى باشه تو اين سرزمين .
در مورد خندان دل ، كارنامه ايشون در شهردارى مشهد بسيار درخشان بوده و در مدت تصدى ايشون دوبار شهردارى مشهد به عنوان بهترين و نواورترين شهردارى در سراسر كشور انتخاب شده.
دكتر سامانى در سوابق كارى اش بجز ديوان محاسبات در شوراى عالى استانهاى كشور به عنوان نماينده ، سخنگو و نمايده پارلمانى فعاليت كرده و بازرس ويژه و عضو شوراى عالى جمعيت هلال احمر ايران از ديگر سوابق كاريشون هست، در مورد مدرك تحصيلى هم ايشون دندانپزشك و همچنين تحصيلكرده حقوق و مديريت هستند.
پاسخ ها
يوسف
| Iran (Islamic Republic of)
اين را هم بايد اضافه مي كرديد كه آقاي خندان دل چند سال رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان هم بوده اند.نويسنده محترم براي رعايت انصاف ،تمام كارنامه اشخاص را ارائه كند.
مجمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
2
5
واقعا که گل گفتی....
جالبه بدونید نمایندگان تندرو مشهد که همگی از اعضای اصلی جبهه پایداری هستند از قاضی زاده که سخنگو ی جبهه پایداری است تا کریمی قدوسی (که معرف دوستان هست ) و دیگران که تو جلسات رای اعتماد با نطق های گاها توهین امیز مخالقت صریحشون با شخص آقای دکتر روحانی و کلیات کابینه بر هیچکس پوشیده نیست , در حال گمانه زنی با وزیر کشور جهت تعیین استاندار خراسان رضوی هستند !!!!!!!!!!
لینک خبرشو میتونید از تو روزنامه خراسان و سایت شهر ارا ببینید.
پاسخ ها
سعید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
انشا الله قبل از موفق شدن آنها رحمانی فضلی خواهد رفت
علی
|
Germany
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
1
3
باسلام تدبیر24 مثل اینکه شما مردم رو چیز دیگه ای فرض کردین وزیر کشور که تو این دولت فقط یک دکور است چرا که در دولت یازدهم طبق مصوبه خودشان استاندار را شورایی متشکل از اعضای دولت انتخاب وبه هیئت دولت معرفی میکنند وبعد کابینه رای به انتصاب استاندار میدهند با این اوضاع وزیر کشور عملا هیچ کاره است پس خواهشن کم تدبیری های دولت را به پای یکی دو نفر نیندازید در ضمن اگر ظرفیت نقد دارید این پیام رامنتشر کنید.
پاسخ ها
سعید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یعنی چه؟؟؟
مگر میشود وزیر هیچکاره باشد ؟؟؟؟
این آنهم مهمترین وزارت خانه سیاسی کشور!!!!
این حرف را جای دیگر نزنی علی جان که میخندند
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
2
8
رحمانی فضلی از سوی لاریجانی عمدا برای وزارت کشور تحمیل شد .
بدلیل اینکه مبادا در انتخابات 3 سال دیگر مجلس ، اصلاح طلبان و اعتدالگرایان رای بیاورند و مجلس از دست اصولگرایان خارج شود .
رحمانی فضلی تنها امید اصولگرایان است .
عبداله ملکوتی راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
1
9
جای بسی تعجب است که رای مردم به تاراج میرود بشکلی که فقط نمایی از آن در صفحات روزنامه ها و تلویزیون باشد صرف وجود آقای روحانی بعنوان رییس جمهور در حالی که اکثریت استانداران و فرمانداران از مهره های دولت اصول گرایان باشند یعنی زمام امور مردم و در واقع مملکت بدست همان جریان 8 ساله پیش است با این تفاوت که این بار از حیثیت و اعتبار کسی دیگر خرج میکنند و هزینه ای برای جریان منتسب به آنها نیست و اتفاقا منشا خیر و برکت و موجبات ادعای بیشتر اصول گرایان در آینده خواهد شد زیرا زمان بسرعت میگذرد چهار سال تمام میشود و آنگاه جریان های منتظر به میدان میآیند و در مقابل این سهل انگاری های عمدی دولت اعتدال و اصلاح طلب ها را زیر رگبار انتقاد خود میگیرند مطمئن باشید اگر کوچک ترین اشتباهی از یک استاندار در دولت فعلی رخ دهد کفن پوشانی که بعدا آنها را خودسر خواهند نامید به خیابان میآیند و تا استیضاح رییس جمهور به آنها میدان عمل داده خواهد شد تا دیر نشده باید وزیر غی هم سو و تحمیلی به پشتیبانی 18 میلیون رای مردم بر کنارشود
آقای روحانی شما قول داده بودید افراد بدون بلیط پیاده شوند نه صندلی های آنها عوض شود 8 سال برای سعی و خطا کافی است ملت ما دیگر تاب و تحمل این آزمایشات و به کار گماردن افراد غیر تخصص و ناشایست را ندارد
در عجبم از دکتر روحانی که با مدام تدبیر سکان کشور را با دستان خویش بدست کسانی داده است که تا روز 23 خرداد دم از انحراف داشتن دکتر روحانی و اهل تسامح و تساهل بودنش میزدند و او را نماینده حلقه فتنه مینامیدند حالا قرار است در 4 سال آینده این استانداران مردم را برای رای مجدد به دولت تدبیر آماده کنند واقعا خیال باطلی است مطمئن باشید پیچ اصول گرایی که تئسط رای احمدی نزاد به فرمانداری یا استانداری منصوب شده دل به دولت اعتدال نمی بندد و تمام تلاششان کار کردن برای هم گروها و هم نظر های خود خواهد بود
نگذارید مردم باز سر خورده شوند و این بار با دستان خویش خویشتن را به انزوای سیاسی نکشانید
استاداران و فرمانداران قلب دولت اند آیا قلبی که برای کسی دیگر میتپد را میشود عاشق خویش کرد
چون برای اصلاح و درست کردن 8 سال دولت قبل مسئولین و مدیران عاشقی لازم است تا به را و هدف خویش عشق بورزند و با دل در راه رای مردم گام بردارند زیرا 24 خرداد حماسه بود حماسه نیاز به سکاندارانی حماسی دارد نه افرادی که در شب 24 خرداد انوه را در چهره هایشان میشد بوضوح دید و با بیم شب را به صبح گذراندند و در هنگام شادی مردم غمگین بودند
و ماالارید الی اصلاح
دارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
0
4
صد بار دیگر می گویم . تلخی زهر گونه ی این 8 سال گذشته، تا ابد باید یادمان باشد و مواظب باشیم بار دیگر محمود مانندی دیگر ما را به ناکجا آباد نکشاند . تنها وسیله ی این کار هم، استانداران هستند . بیدار باشید . به استانداران فقط با چشم جغرافیائی نگاه نکنید .
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
4
1
این یادداشت در سایت تدبیر نشان بی تدبیری است. این عبور از روحانی است. هرچند به عنوان یک اصلاح طلب حامی روحانی متعقدم نباید از احمدی نژادی ها استفاده شود ولی پرویزی استاندار خراسان شمالی چندین پست داشته است که آخرینش معاون عمرانی استاندار در دولت اصلاحات بوده است و انتصاب او مورد تأیید وتأکید اصلاح طلبان بوده است.رحمانی با انتصاب جمشید انصاری یک کار بزرگ و سترگ کرده است.
چنین تحلیل های سطحی شأن این سایت را خدشه دار می کند.با پوزش از دوستان
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
این مهم نیست که حتما اصلاح طلب باشد ولی حتما باید احمدی نژادی نباشد و همچنین کارازموده باشد ،
میترسیم اصلاح ظلبی ایشان مثل اصلاح طلبی خانم راستگو باشد !
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
5
0
این یادداشت و قضاوت تان سطحی است.لطفا لینک زیر را مطالعه فرمایید.
آقای روحانی رأی مردم حلالت باد
به بهانه انتصاب استاندار جدید در خراسان شمالی
http://fararu.com/fa/print/163010
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
سایت ف... منتسب به جریانات اصولگراست !
انتظار دارید چه بنویسد؟؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
0
3
داس دسته خودش را برید
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
0
0
بر برادران ...!! بگو بیشمار.
یزدی ها
|
Germany
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
1
1
از آقای وزیر کشور خواستاریم تا فشارهای نماینده یزد از جناح جبهه پایداری را توجه نکند و به رای هفتاد درصدی مردم یزد به دکتر روحانی پاسخ دهد و سهم بالای رای دکتر عارف در یزد را هم در نظر بگیرد و استانداری ادامه رو راه خاتمی و عارف منتصب نماید
ما منتظریم
نماینده ما مردم یزد دکتر روحانی است نه نماینده فعلی که از هر تلاشی برای کنار زدن اصلاح طلبان استفاده کرد و میکند
یزد شهر اصلاحات است
کویری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
1
1
پرویزی علاوه بر اینکه اصلاح طلب است و برای این امر هزینه پرداخته است، نیرویی اجرایی مقتدر است که رده های مختلف مدیریتی را طی نموده است. آخرین پستهای او فرمانداری اسفراین و معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی در دوران خاتمی است.
کسانیکه پرویزی را اصلاح طلب نمی دانند کجا بودند که ببینند بعد از عزل وی در دولت احمدی نژاد چه برخورد های زشت و زننده ای با او کردند.
اگر چیزی نمی دانید نگویید یا اینکه بپرسید
حسن از شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
2
0
با سلام
دوستان تدبیر چرا پاسخهای مرا درج نفرمودید؟ پیامهای من هیچ توهین و مصداق سانسور نبوده چرا درج نمی کنید؟
کارمند بخشداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
1
آقای فضلی باید بدانند که چه کسانی برای آقای روحانی زحمت کشیده اند اقای فضلی باید بدانند ما کارمندان اصلاح طلب در وزارت کشور فرمانداری و بخشداری شدید ترین فشارها را از اقایان دیده ایم پس خواهشا به رای ما که امانت دست انها است خیانت نکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
0
ایشان با استاندارهای احمدی نژاد راحتن نیاز به معرفی دیگران نیست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
1
سلام یکی از وظایف ایشان دبیر کلی ستاد مبارزه با مواد مخدر است که به دلیل نداشتن وقت هر چند هفته یکبار انهم پنجشنبه به انجا میروند. نه هیچ برنامهای برای مبارزه با مواد مخدر دارند نه میخواهند مدیران دولت قبلی را تعقیر دهند.
سیدمحسن دلبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
2
1
در مورد پرویزی استاندار خراسان شمالی سخت در اشتباه هستید ایشان معاون استاندار بوده و اولین استاندار بومی هستند و موفق خواهند بود به فضل خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
0
آقا اين كه چيزي نيست وزير راه و شهر سازي هم انگار نه انگار مردم راي به تغيير داده اند وهنوز از پسماندهاي احمدي نژاد در معاونتهايش استفاده ميكند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
1
اگر مسولین بطور جدی فکر مبارزه با مواد مخدر بودنند شرایط ما اینجوری نبود .ظاهرا ایشون هم نمی خواهد کاری کند اگر میخواست تا حالا تعقیرات مدیریتی ایجاد کرده بود.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
0
1
اگر مدیران دولت قبلی کاری میتونستن بکنن الان وضع مصرف مواد مخدر ما در دنیا اول نبود خود آقای وزیر هم تجربه ای در مبارزه با مواد مخدر ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
0
5
متاسفم علي رغم اينكه پرسنل واقعي ستادوزارت كشور (منظور وزارت كشوري هاي كه ازجاهاي ديگربه وزارت كشور تحميل نشده اند)انتظارداشتند كه ازسوي دولت تدبير و اميد وزيري قوي و با تجربه سكان وزارت كشور را بدست گيرد اينچنين نشد حتي وزير دولت تدبير واميد بجاي هماهنگي با پرسنل خدوم وزارت كشور در جلسه با كاركنان وزارت كشور بدون اطلاع و آگاهي از ميزان كارايي وتجربه كاركنان وزارت كشور به صراحت اعلام كرد كه بدنه كارشناسي وزارت كشور ضعيف است كه اين خود موجب رنجش پرسنل وزارتخانه گرديده است درصورتيكه شرط اول موفقيت يك مدير باتجربه اطمينان به كاركنان و تلاش در ايجاد هماهنگ نمودن خود با آنان است كه تاكنون چنين ويژگي از وزير مذكور مشاهده نشده است .
زنده باد پایداری
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
3
0
سلام. خوب است دوستان اصلاحاتی خودشان را بشناسند حداقل به خودشان رحم کنند پرویزی یک اصلاح طلب افراطی است .رحمانی فضلی چه کار به عزل ونصب استانداران دارد هرچه اقایان وزرا و ریس جمهور می گویند اجرا می کند مگر استاندار مازندران ریس ستاد اقای روحانی نبوده رحمانی مدیر قوی است اگر بگذارند.اگر اقایان اصلاح طلب انصافداشتند این تفکر شان را به زباله دان تاریخ می انداختند
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
شما زیاد جوش نزن
برو پایداری کن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
.مرگ براصلاحات.اگه مردی این روبزارین
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
ما هم میگوییم مرگ بر اصولگرایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
1
0
چرا استاندار یزد را که یک دیکتاتور است عوض نمی کند؟
شیخ زاده هراتی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
1
0
استاندار ... هم یک اصول گرا شد آقای ز... باورود خودش به اصفهان تحت فشار دوستان اصولگرا روند شهرداری ... را تسریع بخشید و مردی را که مانع ورود خاتمی سال 76جهت سخنرانی به دانشگاه صنعتی بود و حامی ج... دراین انتخابات بود به کرسی شهرداری رساند .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
0
3
به والله قسم بدون حب وبغض عرض میکنم این مرد (رحمانی فضلی ) این کاره نیست تا دیر نشده باید کاری کنند مردم از انتخاب ایشان بشدت از دولت تدبیر وامید ناامید گشتند روند امورات جاری کشور به مدیران دولتی در سطح استانها بشدت وابسته است اگر مدیر استانی با سیاست گذاری دولت همراهی نکند همه امور بهم میخورد آنچه که الان ما شاهدش هستیم اغلب ادارات به لحاظ عملکردی تعطیل و کسی دل بکار نمیدهد و استانداران و فرمانداران نیز چون از دولت گذشته مانده اند بر ای اثبات حقانیت دولت گذشته بر این وضعیت دامن میزنند لذا انتظار میرود دولت محترم تدبیر و امیدی در اسرع وقت نسبت به رفع این معضل و تسهیل امور تدابیری بیاندیشد در غیر اینصورت مشکلات مضاعفی رخ خواهد داد/
lind
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
0
3
جناب وزیر اگر کاری از دستت بر نمی آید استیفا بدهید بروید کنار تا یک نفر که این کاره هست بیاید واین وضعیت نابسامان استانها را تدبیری بیاندیشد مرد مومن تمامی استانها را به تعطیلی کشاندی اغلب ادارات و سازمانها از حیث کارکردی تعطیل هستند چرا که قاطبه مدیران استانی کشور همسو با دولت تدبیر و امید نبوده و از این جهت نه تنها دل بکار نمیدهند بلکه ادامه این روند را برای تضعیف دولت غنیمت میشمارند و حضرتعالی نیز با این عملکرد مزید بر این علت گشته اید و مشکلات را صد چندان نموده اید لطفا بخاطر مردم و مملکت اگر در راستای مطالبات حماسه سازان 24 خرداد نمیتوانید ایفای نقش کنید بیش مردم را ناامید نکنید/
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
2
با مطالعه تمام نظرات فوق این فرضیه را هم می شود مطرح کرد که : شاید این گرایشات اصولگرایانه رحمانی فضلی در عزل و نصب مدیران وزارت کشور و استانداران شاید مورد رضایت رئیس جمهور محترم مییباشد که مورد اعتراض وی قرار نگرفته است! چه بسا که می بایست آقای روحانی که خود میدانند نقش اصلاح طلبان در پیروزی ایشان در انتخابات چه قدر بوده است باید جلو اینگونه انتصابات را بگیرند. لطفا از این زاویه هم به موضوع نگاه کنید!
علی
|
Hong Kong
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
1
3
سیدسلمان سامانی در انتخابات مجلس در قوچان آخرشد اینقدرضعیف بود که اصولگرایان هم به ایشان رای ندادند و اصلاح طلبان با انتخاب هادی شوشتری به مجلس راه یافتند و ایشان آخرین فردکاندیداهابود به جهت شمارش رای حالا به لطف رحمانی فضلی که دامادقوچانی هاست به کجاکه نرسیده!!!
سید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
1
2
بنا نبود کسی سهم خواهی کند چرا اقای لاریجانی مرتکب این عمل شده اقای رحمانی بدرد همان دیوان هم نمی خورد که حالا ایشان وزیر هم شده اتفا قا نقطه ضعف دولت همین وزیر کشور است این سمت باید دست انسان کار کشته ای باشد بازیچه که نیست .ظاهرا به احمدی نژاد قول داده تمام استان داران سابق را ابقا یا جابجا می کند وزیر کشور باید همسو با دولت باشد اقای یونسی بدرد وزارت کشور می خورد یا خود اقای ترکان چون اینها با تجربه هستند .اما دندان پزشک یک زمانی هم در دولت احمدی نژاد یک دامپزشک را سر مسولیت مهمی گذاشته بودند .می خواسته جلو احمدی نژاد کم نیاورد
مهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
1
2
این آقای وزیر کشور دولت امید ، زمانی که من دانشجوی دانشکده ادبیات مشهد بودم معتقد به تفکیک جنیستی که سهل است معتقد به حذف دختران از فعالیتهای فوق برنامه دانشگاه بود و هیچ وقت از مدیران قوی تر از خودش خوشش نمی اید ، همان دردی که مدیریت های کشور به آن مبتلا هستند!
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
0
3
وقتی متاسفانه بیشتر نخبگان سیاسی استانی ، از درون ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری و کاندیداهای مجلس صرفا با اردات سالاری و تبلیغ و پوستر چسبوندن برای کاندیدای مورد نظر،و بدون معیارهای واقعی شایسته سالاری(رشته و نوع مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل و سطح تحصیلات ؛ تجربه و کار اجرای در سمت کارشناسی در همان حوزه مدیریتی ) بیرون میاد دیگه شما خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
2
1
این قدر حرفهای بیخود نزنید شما اصلا ایشون را می شناسید، ایشان نه تنها بد نیستند بلکه یکی از موفق ترین مدیران کشور از زمان دولت آقای هاشمی تا کنون بوده ، و کاری هم به سیاست ندارند همیشه سعی می کردند بهترین باشند در کار خود ، و همیشه برای ایران کار کردند نه برای یک عده افراد افراطی .
با این که یک اصلاح طلب هستم ولی ایشون را از صمیم قلب قبولشون دارم حتی اگر یه روزی هم کاندیدای ریاست جمهوری بشند به عنوان یک اصلاح طلب به ایشون رای می دهم.
پاسخ ها
شریفی
| Iran (Islamic Republic of)
تو لطفا خودتو قاطی اصلاح طلبان نکن بواینقدر رای بده که رای دونت دردبگیره !!
نظر شما: