واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

تصميم نهايي قلعه‌نويي درباره امیرحسین صادقي

امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال تصميم نهايي خود را درباره اميرحسين صادقي گرفت.
تدبیر24: سرمربی استقلال پس از مدت ها کلنجار سرانجام به این نتیجه رسیده که امیرحسین صادقی مدافع ملی‌پوش خود را در فهرست خروجی ها قرار بدهد. صادقی که در ابتدای فصل نیز چندان مورد درخواست قلعه‌نویی نبود، با وجود مصدومیت با آبی ها قرارداد بست و اضافه شدن دیرهنگامش به تمرینات از دلایل دلخوری دو طرفه بین او و قلعه‌نویی بشمار می‌ رود. او که تنش هایش با سرمربی استقلال بعد از گل حساس مقابل تراکتورسازی فروکش کرد، کماکان مورد غضب قلعه‌نویی است و با توجه به حضورش در تیم‌ملی قلعه‌نویی به این نتیجه رسیده که از خیر استفاده او بگذرد.

در صورت خروج صادقی از فهرست استقلال، یک جای خالی در فهرست 18 نفره برای جذب یک بازیکن تازه (احتمالا یک مدافع خارجی) بازخواهد شد. صادقی هم که احتمالا حضور ثابتش در جام ملت ها وجود دارد، بازیکن باکیفیتی است و غیرممکن است بدون تیم بماند. اگر از باشگاه های قطری بگذریم، نفت‌تهران هم می‌ تواند یکی از مقصدهای قابل پیش‌بینی این مدافع با تجربه باشد. بازیکنی که حضورش در استقلال با بازوبند کاپیتانی چندان خوش یمن نبود.

صادقی برای اولین بار دربازی سپاهان ـ استقلال در دوره مربیگری رولند کخ برای استقلال بازی کرده و همواره یکی از چهره های ثابت خط دفاعی آبی ها بوده است. البته او دوبار هم از استقلال رفته و در مس کرمان و تراکتورسازی بازی کرده است. آیا سومین جدایی صادقی از استقلال در راه است؟ درحال حاضر که این جدایی قطعی به نظر می‌ رسد مگر آنکه بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در این زمینه دخالت کند.

انتشار این خبر در بدو ورود ملی‌پوش ها به ایران ممکن است باعث آزردگی صادقی نیز بشود. بازیکنی که به اتفاق آندرانیک تیموریان حرف های زیادی درباره شرایط تیمشان در دل دارند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: