واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

هاشمی:مشکلات‌مسکن‌مهرپیچیده‌‌شد

استاندارد تهران با بیان اینکه مسکن مهر مشکلات پیچیده‌ای را برای دولت به وجود آورده است، گفت: فقط در استان تهران برای مدارس مسکن مهر، ۷۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم.
تدبیر24: سیدحسین هاشمی در مراسم تحویل 530 واحد مسکن ویژه تهران اظهار کرد: برای مسکن ویژه مسیر درستی انتخاب شد، از اول مشخص بود در این پروژه چه می‌کنیم و به کجا می‌رسیم.

وی با بیان اینکه در این طرح مشخص بود نیازهای ما در حوزه زیرساخت و رو بنا چیست، بیان کرد: به دلیل اینکه مسیر مسکن ویژه مشخص بود امروز هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه مسکن مهر مشکلات پیچیده ای را برای دولت ایجاد کرد، بیان کرد: اگر از روز اول برای مسکن مهر مثل مسکن ویژه درست فکر کرده و برنامه‌ریزی می‌کردیم امروز مشکلی در این طرح نداشتیم.

استاندار تهران با بیان اینکه دولت و مردم علاقمند به اتمام مسکن مهر هستند، افزود: در مسیر مسکن مهر خیلی مشکل داریم و به عنوان مثال در استان تهران برای ایجاد مدارس 700 میلیارد تومان منابع مالی برای پروژه‌های مسکن مهر نیاز داریم.

هاشمی تأکید کرد: از روز اول فکر نکردند که مسکن مهر زیرساخت می‌خواهد، خدمات روبنایی مانند مدرسه، درمانگاه، مسجد و کلانتری می‌خواهد. از این رو دولت با مشکل پیچیده و عظیمی مواجه است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: