تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۵۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
تدبیر24:  این روزها فیلم خوب گناهکاران، ساخته فرامرز قریبیان بر پرده سالن‌های سینمای ایران است. سام قریبیان، فرزند فرامرز، نویسنده این فیلم هم هست و در یادداشت ارسالی به کافه سینما، از تجربه روز گذشته‌اش در برخورد با سازمان صدا و سیما، می‌گوید:

به علت برخورد بسیار زننده و غیرحرفه‌ای و غیرفرهنگی از طرف حراست رادیو و مخصوصا رادیو نمایش که حتی زحمت هماهنگ کردن مهمانی رو که خودشون دعوت کرده بودن، ندادند چند دقیقه قبل از حضور در برنامه چند شب پیش با اجرای ایوب آقاخانی انصراف دادم و متاسفم که هنوز بعضی از دوستان رسم مهمان‌نوازی رو در این دیار یاد نگرفتن. حالا فهمیدم چرا آقای قریبیان پدر، پاشون رو در در مکان‌ها و ساختمان‌های دولتی مثل صدا و سیما و رادیو نمی‌گذارند.

این درس عبرتی شد برای ما که با آدم‌های به ظاهر فرهنگی و در باطن [...] و از خود راضی، صحبت نکنیم. دوستان زحمت عذرخواهی هم نکشیدن چه برسه به مهمان‌نوازی… به هرحال گذر پوست به دباغ خونه میفته.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
0
0
حالا خوب شد نرفتی بیشتر حالت گرفته بشه ؛ تو اوج صحبتت بهت میگن متأسفانه وقتمون تمومه تو 10 ثانیه حرف آخرو بزن ، بعدش موسیقی مبتذل (پیش پا افتاده) پخش میکنن که کونداکتور!شون بهم نخوره!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها