واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 16
کد خبر: ۵۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

دلیل قطع و وصل شدن تلگرام چیست؟

کاربران زیادی با ارسال کامنت از وجود مشکل جدید در تلگرام خبر دادند، درحالی‌که مانند گذشته انگشت اتهام به‌سوی اپراتورهای مخابراتی به‌عنوان حاسدان ابن‌الوقت نشانه رفت اما گزارش‌های فنی حکایت از ماجرای دیگری دارد.
تدبیر24: کاربران زیادی با ارسال کامنت از وجود مشکل جدید در تلگرام خبر دادند، درحالی‌که مانند گذشته انگشت اتهام به‌سوی اپراتورهای مخابراتی به‌عنوان حاسدان ابن‌الوقت نشانه رفت اما گزارش‌های فنی حکایت از ماجرای دیگری دارد.
 
ریست شدن اپلیکیشن روی نسخه‌های دسکتاپ موضوعی بود که اغلب کاربران ایرانی که با پی سی کار می‌کنند با آن مواجه شدند. پیام «connecting» نیز برای نسخه‌های موبایل دیده می‌شد.
 
اما ریست شدن برنامه می‌تواند یک اشکال فنی از سوی سرویس‌دهنده باشد که تا این لحظه رسماً دراین‌باره اظهارنظری نکرده است. دلیل دیگری که می‌تواند داشته باشد که البته درصد کمتری به خود اختصاص می‌دهد شبیه‌سازی برنامه روی سیستم و سرور دیگری باشد که معمولاً این کار در سطح وسیع می‌تواند کار هکرها باشد.
 
به‌هرحال برای اینکه مطمئن شوید که آیا فرد یا سیستم دیگری به‌جای شما در حال خواندن پیام‌های تلگرامی شماست به این خبر مراجعه کنید تا مزاحم بالقوه را بیرون کنید.
برچسب ها: تدبیر24 تلگرام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: