تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
بورس تهران معاملات اولین روز هفته خود را با احتیاط و سردی آغاز کرد و با افت 43 واحدی مواجه شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، شاخص بورس تهران معاملات اولین روز هفته را با حرکت توام با احتیاط خود را آغاز کرد و در دوراهی افزایش و کاهش قرار گرفت و در نهایت با افت 43 واحدی به کار خود پایان داد.
به این ترتیب در ابتدای معاملات امروز شاخص بورس تهران تا کانال 73 هزار و 847 واحدی افزایش یافت سپس حرکت نزولی خود را آغاز کرد تا جایی که حرکت مثبت شاخص به روند منفی تبدیل شد و دماسنج بازار سرمایه تا کانال 73 هزار و 504 واحد افت کرد.
در معاملات امروز شرکتهای هلدینگ خلیج فارس، مپنا، بانک ملت، پاسارگاد، مخابرات و بانکهای تجارت و صادرات در شاخص بورس اثر مثبت گذاشتند و شرکت‌های پالایشگاه بندرعباس، پالایشگاه اصفهان، تاپیکو، فولاد خوزستان، پالایشگاه تبریز، نفت و گاز پارسیان و گل گهر با ریزش خود افت بورس را رقم زدند.
همچنین در بازار امروز بهترین تقاضای خرید به صنایع چینی ایران، کاغذ سازی کاوه و نفت پارس اختصاص داشت و بهترین تقاضای فروش نیز از آن شرکت‌های صنایع آذرآب،چینی ایران، ایران خودرو و بیمه البرز شد.
در مجموع در بازار امروز بیش از 888 میلیون سهم به ارزش 360 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه 359 هزار میلیارد تومانی شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها