واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۷۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

اصولگرایان به فکر انتخابات 1400 باشند

دبیر کل حزب آزادی، روحانی را پیروز انتخابات ریاست جمهوری 96 دانست و گفت: اصولگرایان بهتر است این دور انتخابات ریاست جمهوری را رها کرده و به فکر انتخابات سال 1400 باشند.

تدبیر24 »مجید محتشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا از اجماع احزاب اصلاح طلب بر نامزدی روحانی سخن گفت و اظهارداشت: ممکن است برخی هم برای گمانه زنی ها و به احتمال زیاد گرفتن سهمی در انتخابات ثبت نام کنند با این حال اگر اتفاق خاصی پیش نیاید وی هم اجماع اصلاح طلبان را خواهد داشت و هم پیروز میدان خواهد بود. 

وی همچنین درپاسخ به این سوال که آیا از طیف اصولگرا چهره های هم وزن روحانی در انتخابات آتی خواهند بود؟، گفت: نامزدهای اصولگراها از نظر سابقه و قدمت هم وزن نیستند و به نظر می رسد آقای روحانی جلوتر است. 
دبیر کل حزب آزادی ادامه داد: اصولگرایان فردی را معرفی کنند که حریف اصلی روحانی نباشد، آنها دوره دوازدهم را رها کرده و به حاشیه بروند و اگر می خواهند اقدامی کنند برای انتخابات 1400 باشد. 
وی افزود: آحاد مردم و افکار عمومی از آقای روحانی حمایت می کنند و برنده نهایی وی خواهد بود. به آقای روحانی هم توصیه می کنیم با توجه به این که در انتخاب وزرا و دستیاران و معاونان خود بیشتر از یک حزب و جناح استفاده کرد در دوره بعد در انتخاب افراد بازنگری کند تا بتواند تا سال 1400 کشور را از آواری که دولت قبل بر سر مردم فرود آورد، نجات دهد و سمت و سوی ارتقا و تحول را در اقدامات دولت دوازدهم شاهد باشیم. 
وی در خصوص اثرگذاری فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی بر انتخابات آتی هم گفت: آیت الله هاشمی جزو ارکان نظام بود و در انتخابات گذشته هم نشان داد که از سرمایه اجتماعی مطلوبی برخوردار است. 
محتشمی به تخریب های عمیق مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: بعضا برخی از اصلاح طلبان در مقاطعی می خواستند ایشان را به عنوان یک چهره بد معرفی کنند اما استقامت آیت الله هاشمی رفسنجانی و تداوم حضور در عرصه سیاسی نشان داد که مرد بزرگ صبر و انتظار و اعتدال و رفق و مدارا هستند. 
دبیر کل حزب آزادی با بیان این که جریان اصلاحات و اعتدال گرا از نیروی ارزشمند و توان آیت الله محروم شده اند، خاطرنشان کرد: اعتدالگرایان باید تلاش کنند جای ایشان را در سال دیگر پُر کنند هر چند شاید دیرهنگام میسر شود. 
وی اضافه کرد: حضور سه میلیون مشایعت کننده در تشییع پیکر ایشان نشان داد که مردم ارزش های این امیرکبیر بزرگ انقلاب اسلامی را می دانند. 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: