تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
استاندار البرز گفت: تأمین اعتبارات برای احداث سریع قطار شهری کرج ضروری است چراکه در حال حاضر مهمترین مشکل این پروژه کمبود اعتبارات است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، سیدطاهر طاهری، عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از خط دو قطار شهری کرج در جمع خبرنگاران ایجاد قطار شهری را از مهمترین راهکارهای مقابله با ترافیک دانست و گفت: استان البرز نیز با توجه به میزان جمعیت و همچنین تردد خودروها با مشکلات ترافیکی بسیاری مواجه است که لازم است هرچه سریعتر احداث خط قطار شهری کرج به اتمام برسد.
این مسئول یکی از مهمترین مشکلات عدم تسریع در اجرای این پروژه را کمبود و نبود اعتبارات عنوان کرد و افزود: خط دو قطار شهری کرج از زمان آغاز تاکنون تنها 38 درصد پیشرفت داشته است که با توجه به اهمیت آن باید خیلی فعال‌تر باشد.
طاهری در پایان خاطرنشان کرد: برای تأمین اعتبارات براساس برنامه‌ ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود تا اعتبارات لازم برای احداث این پروژه از طریق منابع دولتی و فاینانس تأمین شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها