تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
معاون صید و صیادی اداره¬‌کل شیلات گلستان گفت: در فصل صید سال جاری 357 هزار و 140 کیلوگرم انواع ماهی توسط صیادان پره استان صید شدند.
به گزارش تدبیر24 به  نقل از ایسنا، "محسن یحیایی"، با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر از 21 تعاونی صید پره استان، تعداد 18 تعاونی صیادی فعال و سرانه صید هر تعاونی 19 هزار و 841 کیلوگرم ماهی است.
وی ادامه داد: از تعداد یک هزار و 420 نفر صیاد پره استان، تعداد یک هزار و 311 نفر در این 18 تعاونی مشغول به فعالیت هستند و سرانه صید هر صیاد 272 کیلوگرم بوده است.
معاون صید و صیادی اداره کل شیلات استان خاطرنشان کرد: در فصل صید سال جاری به میزان 60 هزار و 946 کیلوگرم ماهی سفید، 239 هزار و 702 کیلوگرم ماهی کفال، 48 هزار و 26 کیلوگرم ماهی کپور، یک هزار و 251
کیلوگرم ماهی کلمه و 7 هزار و 215 کیلوگرم انواع دیگر ماهیان توسط صیادان پره استان صید شده است.
یحیایی با بیان اینکه در این مدت صید انواع گونه‌های ماهی کاهش 21 درصدی داشته است، افزود: ماهی سفید 51 درصد، ماهی کفال 16 درصد و سایر گونه‌ها 79 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته در حالی که صید ماهی کپور 70 درصد و ماهی کلمه 81 درصد افزایش داشته است.
وی افزایش بی‌سابقه فعالیت صیادان غیرمجاز، سرد بودن آب دریا و نامناسب بودن شرایط جوی جهت عملیات پره کشی را از عمده دلایل کاهش صید برشمرد و یادآور شد: استفاده از آلات و ادوات غیراستاندارد توسط صیادان غیرمجاز، برداشت بیش از حد ظرفیت از ذخایر ماهیان استخوانی، استقرار آلات و ادوات صید غیرمجاز در فواصل دور از ساحل توسط صیادان غیرمجاز از دیگر عوامل کاهش صید است.
یحیایی در پایان ارزش اقتصادی صید تعاونی¬‌های پره استان را 36 میلیارد و 922 میلیون ریال اعلام و اظهار کرد: متوسط صید در هر پره‌کشی 137 کیلوگرم بوده است.
فصل صید در استان گلستان از 20 مهر 91 آغاز شده و تا 23 فروردین 92 ادامه داشته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها