تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
بسیاری از ایرانیها در سراسر جهان، مواضع فرانسه در مذاکرات روز گذشته را دلیل به نتیجه نرسیدن مذاکرات میدانند.
به گزارش  تدبیر24 به نقل از خبرآنلاین، با توجه به مواضع لوران فابیوس وزیر امورخارجه فرانسه خیلی از ایرانیها مقصر اصلی به نتیجه نرسیدن مذاکرات را دولت فرانسه میدانند. به همین جهت بسیاری از کاربران ایرانی شبکه اجتماعی فیسبوک، انتقادات خود را به مواضع فابیوس در صفحه شخصی وزیر امورخارجه فرانسه منعکس کردند.

یک ایرانی به زبان فارسی در صفحه فیسبوک فابیوس نوشت: ما ایرانیها بیهوده و بی جهت به کشور شما احترام گذاشته ایم . الآن فرانسه هیچ چیزی برای جلب احترام ندارد. یک کشور از نظر اقتصادی ورشکسته که آن چنان در سیاست بین الملل بی اعتبار است که به آلت دست امارات و عربستان تبدیل شده است. ایران دیر یا زود با جامعه جهانی دوست خواهد شد و در آن روز بهتر است که شما برای همیشه در اقتصاد و حتی جامعه ایران منزوی بشوید. ما دوست داریم با همه دنیا رابطه خوبی داشته باشیم اما یک طلبی از شما داریم باید این طلب پرداخته شود . طلب این است که دیگر اجازه نخواهیم داد شما سهمی از اقتصاد ایران داشته باشید و در ضمن باید شما را در همه منطقه نیز به انزوا کشاند . اطمینان داشته باشید حتی اگر امارات و عربستان برای شما ارزشی قائلند به خاطر ایران است .

کاربر ایرانی دیگری هم به زبان انگلیسی نوشته بود: لحظاتی در زندگی سیاسی وجود دارد که یک سیاستمدار را به قهرمان و یک سیاستمدار را به یک انسان بد تبدیل میکند. آقای فابیوس شما جلوی مذاکرات ایران به سمت صلح را گرفتید. ما ایرانیها در فرهنگ و تاریخمان با فرانسه نقاط مشترکی داریم.  لطفا کلمات سیاه و زشتی را بر این روابط ننویسید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها