تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
اداره آمار آمریکا در گزارش سالانه خود اعلام کرد
بنابر آخرین اطلاعات دولت آمریکا، شمار شهروندان آمریکایی که در فقر زندگی می‌کنند، نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده و هنوز 15درصد جمعیت آمریکا را فقرا تشکیل می‌دهند.

به گزارش تدبیر24 به نقل از اسپا، بنابر آخرین اطلاعات دولت آمریکا، شمار شهروندان آمریکایی که در فقر زندگی می‌کنند نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده و هنوز 15 درصد جمعیت آمریکا را فقرا تشکیل می‌دهند.

اداره آمار در گزارش سالانه خود اعلام کرد: حدود 46.5 میلیون نفر یا به عبارتی دیگر بیش از یک هفتم جمعیت ایالات متحده سال گذشته زیر خط فقر زندگی کرده‌اند.

این آمار تغییر اندکی را نسبت به سال 2011 به میزان 46.2 میلیون نفر نشان می‌دهد.

این آمار همچنین نشان دهنده این است که ایالات متحده برای ششمین سال متوالی است که در بهبود نرخ فقر شکست خورده است و دراین میان  سطوح پایدار و بالای بیکاری که به طور میانگین به 8.1 درصد در سال 2012 رسید، صدمه‌ای اساسی به فرآیند بهبود نرخ فقر آمریکا وارد کرده است.

داده‌های آماری می‌افزایند، میانگین درآمد خانوار در سال 2012 معادل 51 هزار دلار بوده است و این آمار نیز نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است.

همچنین سهم آمریکایی‌های بون پوشش بیمه ای به عنوان یکی از شاخص های کلیدی رفاه اقتصادی به 15.4 درصد در سال گذشته رسید، این در حالی است که سال 2012 این آمار 15.7 درصد بوده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها