تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
استاندار مازندران به استفاده از تمامی ظرفیت ها جهت توسعه استان تاکید کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا،منطقه مازندران،ربیع فلاح صبح امروز 18ابان 92 در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان که با موضوع بازنگری سند چشم انداز 1404 استان در استانداری مازندران برگزار شد اظهار داشت:در آیین نامه اجرای شورای برنامه ریزی مصوب سال 90 نکاتی ارزنده ای وجود دارد که می تواند به توسعه استان کمک کند .
وی ادامه داد :با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی پیش رو نتوانستیم براساس قانون برنامه پنجم توسعه حرکت کنیم .
استاندار مازندران با بیان اینکه در سند چشم انداز 1404 اقتصاد کشاورزی تنها محور توسعه استان تلقی شده است گفت: علاوه بر بحث کشاورزی ،بخش های صنعت ،معدن ،تجارت ،گردشگری و دریا می تواند به عنوان محور توسعه مازندران باشد و باید به آن توجه جدی شود و با تعامل با این بخش ها در استان بتوانیم به وضع مطلوب برسیم .
فلاح یادآور شد:قراردادی با شرکت مازند طرح در خصوص مطالعات آمایش سرزمین مازندران منعقد شده که خوشبختانه این موضوع در مراحل نهایی است .
وی گفت: باید دورنمایی تهیه شود تا بتوانیم چهارچوب سیاست و شاخصه های استان دقیق تر دیده شود .
استاندار مازندران ادامه داد:براساس سند چشم انداز 1404 مسئولین کشوری به شکل ملی به شاخصه های توسعه استان توجه کنند و براساس آن بودجه و جایگاه لازم برای استان در نظر بگیرند .
فلاح افزود :در حال حاضر علارغم اینکه در بحث کشاورزی نتوانستیم به جایگاه مناسب برسیم در سایر بخش ها نیز به جایگاه واقعی خود نرسیده ایم .
وی با اشاره به اینکه برنامه پنجم توسعه در سال جاری به اتمام می رسد گفت:از برنامه پنجم توسعه بسیار عقب هستیم .
استاندار مازندران افزود:برنامه ششم توسعه از سال 93 تدوین می شود و بودجه سال 94 براساس این برنامه اجرایی می شود .
فلاح با تاکید بر استفاده از تمامی استانداردها و پتانسیل بلقوه مازندران گفت:طی این مدت با بحث های از جمله باغبانی ،شیلات و دامپروری آشنایی لازم انجام شده و مقرر شده در بودجه 93 به بخش های از جمله زه کشی زمین های زراعی و یکپارچه سازی اراضی مازندران به عنوان موضوع محوری توسعه استان توجه شود .
وی افزود:در بودجه 93 تولیدات محصولات کشاورزی مازندران را تا صد درصد باید افزایش دهیم که متاسفانه در برنامه پنجم توسعه به 4 یا 5 درصد آن توجه شده است .
استاندار مازندران در خصوص بحث صنعت و معدن در مازندران گفت:با هماهنگی های انجام شده با سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان و بازدید از شهرک های صنعتی برخی از صنعت گران دارای مشکل شناسایی شده و راهکار لازم برای راه اندازی صنایع آنان اندیشیده شده است .
استاندار مازندران اظهار داشت:یکی از نکات مهم که باید دنبال شود پیگیری و شناسایی نیروهای شاخص است و مسئولین نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند .
وی خاطرنشان کرد:امیدواریم با هماهنگی و هم افزایی بودجه قابل قبولی برای توسعه استان تعریف شد .


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها