تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
سرلشکر رشید عنوان کرد
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به توانمندی‌های شهید طهرانی مقدم گفت: وی بنیانگذار قدرت موشکی سپاه بود که ضربات سنگینی به بعثی ها و منافقین وارد کرد.

به گزارش تدبیر24 به نقل از روابط عومی کل سپاه، سردار سرلشکر غلامعلی رشید جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در آستانه سالگرد شهادت پدر موشکی ایران با اشاره به شخصیت شهید طهرانی مقدم اظهار داشت: وی یک شخصیت بسیار برجسته نظامی و کم نظیر در نیروهای مسلح بود. البته آن شهید، مظلوم خواهد ماند و هر چقدر درباره او گفته شود، در حد شأن او نخواهد بود.

وی افزود: شهید طهرانی مقدم بنیانگذار قدرت موشکی سپاه بود و ضربات سنگینی به بعثی ها و منافقین وارد کرده بود و در طول این 30 سال وارد هر عرصه ای که می شد، اثرات بسیار عظیمی از خود به جای می گذاشت.

سرلشکر رشید خاطر نشان کرد: شهید طهرانی مقدم مردی با تفکرات متعالی، اراده قوی و اخلاص بسیار بود و همه نظامیان باید به این شهید افتخار کنند؛ البته همراهان او از برجستگان نیروهای مسلح بودند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها