تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
نایب رئیس باشگاه میلان با رد شایعات منتشر شده در خصوص جدایی‌اش از این باشگاه تاکید کرد تا پایان فعالیت‌های مدیریتی‌اش قصد ندارد از قرمزومشکی‌پوشان شهر میلان جدا شود.
به گزارش تدبیر24، جلسه‌ سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان و آدریانو گالیانی، نایب رئیس این باشگاه، جلسه‌ای که بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی نتیجه آن را برکناری گالیانی از سمت مدیرعاملی روسونری (به خاطر اختلاف با باربارا برلوسکونی، دختر رئیس و عضو هیئت مدیره بر سر نتایج ضعیف تیم در فصل جاری) پیش بینی‌ کرده بودند، شب گذشته (شنبه) برگزار شد اما لبخند روی صورت گالیانی پس از خروج از این جلسه 2 ساعته چیزی نبود که خیلی‌ها انتظارش را داشتند.
گالیانی پس از گفت‌وگو با برلوسکونی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: سیلویو برلوسکونی تا آخر عمر رئیس من خواهد بود. او در دنیا بهترین است و هیچکدام از شایعاتی که درباره‌ام ساخته‌اند حقیقت ندارد.
وی افزود: من نه قرار است به پاری‌سن‌ژرمن بروم نه به هیچ تیم دیگری. اگر قرار باشد در دنیای فوتبال بمانم، هیچ جایی غیر از میلان نخواهم رفت. من و برلوسکونی 34 سال است که کنار هم کار کرده‌ایم.
با وجود تاکید گالیانی بر ماندنش در سن‌سیرو هنوز هم گروهی از رسانه‌های ایتالیایی پیش بینی می‌کنند که او در پایان فصل از روسونری جدا می‌شود و دلیل آن را بیان این جمله از سوی او که «اگر قرار باشد در دنیای فوتبال بمانم» عنوان کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها