تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:فرانسه قصد دارد با سنگ‌اندازی در مذاکرات علاوه بر جلب نظر رژیم صهیونیستی خود را در سطح بین المللی به عنوان یک چهره تعین کننده معرفی کند.
به گزارش تدبیر24، نوذر شفیعی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دانا در پاسخ به سوالی در مورد مذاکرات ژنو و دست آورد های آن اظهار داشت: به نظر می‌رسد که این مذاکرات یک دست آورد خوب است.

وی افزود: اگرچه هنوز انتظارات مورد نظر به طورکامل برآورده نشده ولی در واقع این مذاکرات برای همه دربردارنده دستاوردهای مثبت و سازنده بود؛ به دلیل اینکه اولا همه طرف‌ها معتقد به حل اختلاف از راه سیاسی بودند و دوما اینکه هم اراده و هم حسن نیت نسبی بین طرفین وجود داشت.

وی همچنین خاطر نشان کرد: البته اختلاف نظراتی در مورد جزئیات امر وجود دارد که آن هم در اینگونه مذاکرات و دیپلماسی طبیعی و رایج است.

نوذر شفیعی در پاسخ به سوال خبرنگار دانا در خصوص سنگ اندازی فرانسه در مذاکرات ژنو اظهار داشت: به نظر می رسد هدف از این گونه اقدامات فرانسه ضعیف عمل کردن آن کشور در مسائل مختلف و چهره منزوی حال حاضر این کشور در عرصه بین المللی است که قصد دارد با انجام اینگونه اقدامات علاوه بر جلب نظر رژیم صهیونیستی خود را در سطح بین المللی به عنوان یک چهره تعین کننده مطرح کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها