واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۸۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

اجرای طرح‌های سه‌گانه

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان گفت: در استان طرح‌های سه‌گانه «کاج» اجرا می‌شود.

تدبیر24»محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: طرح‌های سه‌گانه «کاج» اجرا می‌شود و هدف از اجرای طرح‌های کارانه اشتغال جوانان، افزایش مهارت و اشتغال‌پذیری جوانان و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و پایدار برای رفع مشکل جوانان جویای کار است.

این مسئول ادامه داد: اجرای طرح، مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار است و این طرح مانند طرح استاد شاگردی بوده و برای گروه سنی ۱۵ تا ۲۳ سال پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: طرح کارورزی برای افراد جویای کار ۲۳ تا ۳۵ ساله اجرا می‌شود و این طرح با محوریت اقتصاد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اجرایی می‌شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: مشوق‌های بیمه‌ای کارفرمایی نیز در قالب پرداخت حق بیمه سهم کارفرما در قالب طرح‌های سه‌گانه کاج اجرایی می‌شود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان، با اشاره به اقدامات استانی صورت گرفته در زمینه اجرای طرح‌های سه‌گانه کاج، یادآور شد: اطلاع‌رسانی عمومی از طریق مصاحبه زنده تلویزیونی و رسانه‌های ارتباط جمعی از جمله اقدامات انجام گرفته است و در این زمینه دستورالعمل طرح و تشکیل جلسات برای تشریح فرآیند اجرایی دستگاه‌های استانی انجام شده است.

وی تصریح کرد: تشکیل جلسات توجیهی با حضور واحدهای اداری و بخش خصوصی و تشکل‌های غیردولتی توسط ادارات شھرستانی نیز در این مدت انجام شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: