واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۸۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

کری‌خوانی سنگربان سوریه

سنگربان تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه قبل از دیدار برابر ایران شروع به کری‌خوانی کرد. او تاکید کرد که تیمش ایران را شکست می‌دهد.
تدبیر24»تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه در آخرین بازی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باید امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف ایران برود.

سوریه شگفتی ساز انتخابی جام جهانی در قاره کهن بوده است. این تیم در صورتی که دیدار تیم‌های‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی و ازبکستان با تساوی به پایان برسد و خودشان تیم‌ ‌ملی ایران را شکست دهند برای نخستین بار در تاریخ خود حضور در جام جهانی را جشن می‌گیرند.

ابراهیم عالمه، سنگربان تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه در گفت‌وگویی که با پایگاه اطلاع رسانی سانا داشت، گفت: می‌خواهیم در تهران مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی تاریخ فوتبال خود را برگزار کنیم و به پیروزی برسیم. بازیکنان از روحیه بسیار بالایی برخوردار هستند. همه چیز آماده است تا به پیروزی برسیم.

او ادامه‌ داد: تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بسیار قوی است و از بهترین‌های قاره آسیا است اما برای بازیکنان سوری غیر ممکن وجود ندارد. ما ثابت کردیم که فراتر از همه پیش‌بینی‌ها هستیم. برای پیروزی به میدان می‌رویم و شک نکنید که هواداران خود را ناامید نمی‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: