بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 21
کد خبر: ۱۲۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

بزرگترین پایگاه امداد رسانی خودرو در سطح استان اصفهان

 

 

شرکت امدادخودرو صبا نگین نقش جهان با بهره‌برداری از سامانه هوشمند  در سراسر استان اصفهان با برخورداری از بزرگترین و مجهز ترین مرکز پاسخگویی و امداد کشور به سرشماره ی 03138120000 و 09130000371 ، در سراسر استان اصفهان مدیریت امور عملیات امداد رسانی را با هدف ارتقاء رضایت مشتریان در شهر و استا ن اصفهان بر عهده دارد.

 

بزرگترین پایگاه امداد رسانی خودرو در سطح استان اصفهان

 

شرکت امداد خودرو صبا نگین نقش جهان  در  ۱۳87 تاسیس شد. 

این شرکت دارای مجوز درون شهری از سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری اصفهان و مجوز برون شهری از اداره کل حمل و نقل پایانه های استان اصفهان و طرف قرارداد بنیاد تعاون ناجا می باشد.

بهره مندی از شبکه بزرگ مراکز امداد رسانی مجهز به تلفن پنج رقمی 38120 031 با کادری مجرب و پاسخگویی بصورت 24 ساعته. ساماندهی 340 دستگاه جهت حمل خودروهای تصادفی و نقص فنی با یدک کش های اسکیت دار چرخگیر،کفی متحرک،جرثقیل سبک و سنگین و مکانیک ثابت و سیار…

پوشش حداکثر راههای اصلی و فرعی استان اصفهان و استان چهار محال و بختیاری.
مستقر نمودن تعداد 9 دستگاه کانکس در جاده های استان .

بزرگترین پایگاه امداد رسانی خودرو در سطح استان اصفهان

شرکت امداد خودرو در استان اصفهان

در ادامه فعالیت های صبا نگین نقش جهان در استان اصفهان با افزایش چشمگیر توسعه محصولات ایران خودرو ، سایپا ، پارس خودرو و دیگر شرکت های خودرو ساز و گستردگی توزیع محصولات، افزایش انتظارات مشتریان و همچنین توسعه سخت افزاری و نرم افزاری فرآیندهای عملیاتی و پشتیبانی شرکت، خدمات جدیدی نیز به حوزه ماموریت سازمان اضافه شد.

 

https://emdad38120.com/emdad-khodro-esfahan/

در حال حاضر شرکت صبا نگین نقش جهان با بهره‌برداری از سامانه هوشمند و برخورداری از بزرگترین  مرکز پاسخگویی و امداد خودرو در استان اصفهان ، از امدادگران و کارشناسان خبره، به صورت شبانه روزی، در سراسر استان اصفهان مدیریت امور عملیات امداد رسانی را با هدف ارتقاء رضایت مشتریان بر عهده دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: