بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴

31میلیارد دلار حجم مبادلات ایران و چین

سفیر جمهوری خلق چین در ایران گفت: ارزش مبادلات تجاری میان دو کشور در 10 ماهه سال 2013 میلادی به 31 میلیارد دلار رسید.
تدبیر24: یوهانگ یانگ شامگاه دوشنبه در دیدار با تجار زنجانی افزود: میان تجار چینی و ایرانی برای افزایش مبادلات تجاری، علاقه متقابل بسیاری وجود دارد.

وی با یادآوری اینکه ارزش مبادلات تجاری دو کشور در سال 2012 به 36 میلیارد دلار رسید اظهار کرد: ارزش مبادلات تجاری 10 ماهه سال 2013 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 5/3 درصد افزایش داشته است.

سفیر جمهوری خلق چین در ایران، گفت: در صورتی که چین بزرگترین شریک تجاری ایران نباشد، به حتم یکی از بزرگترین شرکای تجاری جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: هر دو کشور برای افزایش مبادلات تجاری دارای ظرفیت های بسیاری هستند که باید مورد بهره برداری قرار گیرند.

یانگ ادامه داد: در افزایش حجم مبادلات تجاری، نه فقط شرکت های دولتی که بخش خصوصی هر دو کشور نیز می تواند فعالانه وارد میدان شوند.

سفیر جمهوری خلق چین در ایران به برنامه سفر به استان های مختلف ایران اشاره کرد و بهره گیری ظرفیت های مختلف موجود در جمهوری اسلامی را مستلزم معرفی این توانمندی ها به شرکت های بخش خصوصی خواند.

وی ظرفیت استانهای مختلف برای افزایش مبادلات تجاری را زیاد برشمرد و از تمایل تجار چینی برای سرمایه گذاری مشترک با سرمایه گذاران ایرانی خبر داد.

یانگ هدف از سفر به استان زنجان را آشنایی با تجار زنجانی و مذاکره در زمینه مشکلات تجاری موجود میان دو طرف برشمرد.

سفیر چین در ایران، گفت: مانعی از سوی دولت چین برای افزایش مبادلات تجاری میان تجار دو کشور وجود ندارد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: