بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۵
برای نخستین بار در کشور:

بومی‌سازی فناوری نصب بوم جرثقیل

رئیس اداره تعمیرات تجهیزات خشکی مجتمع بندری شهید رجایی گفت: برای نخستین بار در کشور فناوری نصب بوم جرثقیل های کانتینری در این بندر بومی سازی شد.
تدبیر24: ˈسید مشکوه جلیلیانˈ دوشنبه شب به خبرنگاران اظهار داشت: در همین راستا دو دستگاه بوم متعلق به جرثقیل های کانتینری مستقر در مجمتع بندری شهید رجایی به دست متخصصان داخلی نصب و راه اندازی شده است.

وی افزود: با نصب این بوم های جدید بر روی جرثقیل های فانتوزی در ترمینال شماره یک کانتینری این بندر، ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بزرگترین بندر تجاری کشور از سه میلیون TEU کانتینر به سه میلیون و 300 هزارTEU کانتینر در سال افزایش می یابد.

جلیلیان صرفه جویی ارزی این پروژه را نیم میلیون یورو اعلام کرد و افزود: برای تعمیر و راه اندازی بوم های جدید این جرثقیل ها سه میلیون یورو هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بوم این جرثقیل های کانتینری در مدت پنج ماه در مجتمع کشتی سازی و فراساحل ایران (ایزوایکو) ساخته شده، خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه تعداد جرثقیل های کانتینری فعال در بندر شهید رجایی از 16 به 18 دستگاه افزایش یافته است.

مجتمع بندری شهید رجایی ظرفیت تخلیه و بارگیری سالانه 88 میلیون تن کالا را دارد.

60 درصد از حجم صادرات و واردات و 70 درصد ترانزیت بنادر کشور از طریق بندر شهید رجایی انجام می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: