بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵

200میلیارد دلار مبادلات تجاری ایران وچین

رادیو بین المللی چین روز سه شنبه اعلام کرد چین و ایران به دنبال گسترش مبادلات تجاری هستند و پیش بینی شده است ارزش این مبادلات تجاری به 200 میلیارد دلار برسد.
تدبیر24: این رادیو چین در گزارشی تصریح کرد پکن و تهران تلاش می کنند تا یک دهه آینده ارزش مبادلات تجاری خود را به رقم 200 میلیارد دلار برسانند.

رادیو بین المللی چین با اشاره به اینکه هیات بزرگی از تجار و سرمایه گذاران چینی به ایران سفر کرده است، خاطر نشان کرد : ایران و چین سال 2013 میلادی نیز تبادلات تجاری مطلوبی داشتند که ارزش آن به حدود 40 میلیارد دلار رسید.

براساس توافق طرفین قرار است شرکت های مشترک ایران و چین ایجاد شده و سرمایه گذاری متقابل نیز افزایش یابد.

بنابراین گزارش ˈچین و ایران در عرصه معادن ، آهن ، فولاد ، حمل و نقل و اموال غیرمنقول و صنعت پتروشیمی به دنبال همکاری های گسترده تر هستند.ˈ

این رادیو گفت که ایران نزدیک به 12 تا 15 درصد از نفت خام چین را تامین می کند که بر این اساس ایران پس از عربستان و آنگولا سومین تامین کننده بزرگ نفت برای چین محسوب می شود.

چین بزرگترین شریک تجاری ایران است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: