تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۰۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مذاکرات میان رهبران اپوزیسیون و دولت چپ‌گرای ونزوئلا در جمهوری دومینیکن بدون دستیابی به توافقی برای خاتمه دادن به بخران اقتصادی و سیاسی کاراکاس پایان یافت.
تدبیر24»طرف‌های مذاکره کننده با اعلام اینکه نیاز به زمان بیشتری جهت بررسی جوانب مختلف برای دستیابی به توافق صلح دارند، اعلام کردند که دور بعدی مذاکرات ۱۸ ژانویه سال جاری میلادی(۲۸ دی) در کشور میزبان یعنی جمهوری دومینیکن برگزار خواهد شد.

بی نتیجه بودن دور نخست مذاکرات بین مخالفان دولت ونزوئلا و نمایندگانی از دولت کاراکاس باعث طولانی‌تر شدن بن‌بست موجود در این کشور شده است؛ بن‌بستی که باعث شده تا تظاهرات گسترده علیه دولت نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا رخ دهد.

همچنین، دانیلو مدینا، رئیس جمهوری دومینیکن که این مذاکرات را رهبری می‌کرد، خوشبینی خود را بابت پیشرفت در این روند در همین دور نخست ابراز داشت و گفت: اگرچه دو طرف به توافقی دست پیدا نکردند اما ما همچنان مسائلی را باید مد نظر قرار دهیم و بررسی کنیم و من امیدوارم که بتوانیم در نهایت به نتیجه دلخواه برسیم.

نمایندگانی از بولیوی، شیلی، مکزیکو و نیکاراگوئه نیز در این مذاکرات حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها