تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰

همکاری فلسطین و یونسکو

مقامات گردشگری فلسطین با همکاری یونسکو ده‌ها موقعیت تاریخی این کشور را برای حضور گردشگران آماده می‌کند.

به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، «رولا معایعه‌»، وزیر گردشگری و حفاظت از آثار باستانی فلسطین از ساماندهی و آماده‌سازی ده‌ها موقعیت تاریخی توریستی این کشور با کمک سازمان یونسکو و تعدادی از دانشگاه‌های خارجی با هدف افزایش گردشگر خبر داد.

بر اساس آمار، گردشگری سالانه حدود 885 میلیون دلار یعنی نزدیک به 19 درصد کل تولید ناخالص ملی فلسطین را تشکیل می‌دهد.

کشور فلسطین اکنون با راه‌اندازی دوباره چند موقعیت تاریخی در کرانه غربی و اماکن توریستی در سواحل‌، زمینه حضور تعداد بیشتری از گردشگران را فراهم کرده است.

طبق گفته وزیر گردشگری فلسطین، نزدیک به دو هزار موقعیت تاریخی تنها در کرانه غربی وجود دارد که مسئولان فلسطین قصد دارند با راه‌اندازی مجدد آنها رونق تازه‌ای به گردشگری داخلی و خارجی این کشور بدهند.

«رولا معایعه» در گفت‌وگو با روزنامه "الایام" از آمادگی کامل موقعیت تاریخی "تل بلاطه" در شهر نابلس و ساخت یک موزه کوچک در نزدیکی آن خبر داد. همچنین تابلوهای راهنمایی در منطقه نصب و مرکزی هم در برای معرفی این منطقه ساخته شده است.

وی از ادامه سخنان خود تاکید کرد: رسیدن به سطح مطلوب و استاندارد در بخش گردشگری فلسطین تا زمانیکه اشغال ادامه دارد و نیروهای اشغالگر در معابر و خیابان‌ها، مزاحم عبور و مرور عادی مردم هستند امکانپذیر نخواهد بود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: